Puolivälissä menmään jo :) Itselläni ei ole aiempia raskauksia joten ei ole mihin verrata, mutta toistaiseksi raskaus on ihan hyvä kokemus. Toki liikuntaharrastukset on joutunut jättämään, kun kipuja on suht herkästi ja paino nousi siksi nopeaan mutta sen kanssa voi elää kun lopputulos on mieluinen :). Väsymys oli se pahin vaiva mutta nyt se on helpottanut sen verran että pystyn käymään töissä. Synnytys ei pelota kun olen saanut synnytyssairaalassa niin superia hoitoa että luotan saavani apua tosi paikan tullen. Myös miehen kyky tukea mua raskauden aikana on ylittänyt kaikki odotukseni, hänestä on tullut todella huomioiva ja auttavainen puoli päässyt esille kun olen ollut pakotettu pyytämään apua nyt.
Tosi kurjia kokemuksia sulla OldMama. Synnytystraumoista johtuen varmasti olisi perusteltua pyytää sektiota. Varmasti asia otetaan vakavasti tuolla synnytyshistorialla.
Tosi kurjia kokemuksia sulla OldMama. Synnytystraumoista johtuen varmasti olisi perusteltua pyytää sektiota. Varmasti asia otetaan vakavasti tuolla synnytyshistorialla.

Olen voinut koko raskauden ajan varsin hyvin, mutta viikko sitten mulle ilmestyi sitten peräpukamat, joka on varsin viheliäinen vaiva. Oletteko kokeneet samaa? Alkujärkytyksen jälkeen ei se ole kuitenkaan muuta menoa vielä haitannut ja uskon/toivon, että viimeistään synnytyksen jälkeen se katoaa itsestään. Päivät menevät kotona puuhaillessa lastenhuoneen kanssa, olen käynyt elokuvissa, järjestellyt tavaroita, yms... vielä ei ole pitkästymisen tunnetta tullut ja vauvallakaan ei tunnu olevan vielä mitään kiirettä maailmaan. Oletan siis, että tässä menee vielä viikkoja synnytykseen, mutta saapa nähdä...