Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Sävellä Mä oon vielä pystynyt olemaan testailematta. Alkuviikko on tosi kiireinen töissä, niin ei ehkä niin kierrä ajatukset kehää. Äsken meni vähän aaltoilevasti pientä kipua. Ei ole tuollaistakaan ennen tuntunut, toivottavasti meinaisi hyvää! Tai sitten mieli tekee kepposia. 🫣 Selvisitkö itse kp26 testaamatta vai lankesitko jo? 😂

@Puolikuu paljonko sun ferritiini siis on? Ikävää että kärsit levottomista jaloista. :disappointed-face:

@Pakkanen harmi että joudut palaamaan tänne. Tsemppiä uuteen yritykseen. :red-heart:

Mulla alkoi keskiviikkona menkat, eli onneksi aika nopeasti viivan haalistumisesta tuli vuoto. Sitäkin ehdin jo stressaamaan, että alkaako vuoto itsekseen. Aloitin eilen taas Letrozolin eli nyt lähtee toinen Letrozol-yritys. Jospa tämä kerta menisi paremmin. :folded:

@Toiveikkaana Vuosi sitten mitattuna 100. Yhdistän itselläni enemmän lihasten jumeihin ja nesteytykseen oireilun. Mutta tosiaan, ei vaivaa niin paljon kuin joskus ennen.. Että eihän sitä tiedä, vaikka joskus olisi ollut matalampikin.. Tsemppiä sinne uuteen kiertoon, hyvä että ei pitkittynyt sen alku. 🙏

@Hario Edelleen kuulostaa lupaavalta tuntemukset. 🌈 Tsemppiä työviikkoon ja piinailuun. 😊

Mites Adela ja Hario, oletteko pysyneet vielä erossa testeistä? Mikä olo, onko tuntemuksia?
Mä oon onnistunu kehittää jonku taikauskon et jos testaan etukäteen ni tulee nega vaik ois muuten ollu plussa, joten nyt on ollu helppo olla testaamatta 🤣 Eipä tässä nyt mitään tuntemuksiakaan oo, tai siis sellasia mitkä ei yhtä hyvin vois enteillä menkkoja. Ke-pe pitäis alkaa menkat ni kaipa sinne voi odottaa. Ei tarvii vikaa yhteistä lomaviikkoa pilata negatestillä. 😊

Ottaisin @Adele sulta vähän malttia!

@Hario jomotusta vai jotain muuta? Toivotaan, että olisi jotain muuta kun menkkoja. Mikä sun testipäivä olikaan?

ON: mähän testasin aamulla sellaisen halvan kökön onestepin. Tyhjää täys, mutta niin odotinkin. Nukuin viime yön melkein 11 tuntia (!!!!) joka ei todella kuulu tapoihin. Kaksi edellistä kiertoa on tullu muutama veriviiru kp27, nyt ei mitään. Oikeasti oikeasti pitäisi testata vasta ens pe. 😅😂

Jännään teidän puolesta!
@Adela (Aikamoinen taikausko, mutta voihan sen noinkin kääntää 🤭)
@Hario (Menkkamaisia jomotuksia voi tulla myös, vaikka olisi raskaus alkanut.)
@Sävellä (Unisuus voisi olla myös lupaava oire, sulla erilaisia kertynyt, joten toivoa sopii. Koska uusi testi?)

Täällä dpo7, jotain oireita, mutta voi mennä myös normin luteaalin piikkiin. En ole ostanut uusia testejä vielä, kaapissa on vain pari kaupanpäällis- One step -testiä.. Luultavasti olisi ihan turhaan huomenna vielä testata niillä, joten malttanen mieleni vielä.. Jos huomenna käyn kaupassa, ostan PC-testejä, joilla voisi alkaa testaamaan dpo9-alkaen.

@Hario ihan sama toive! 😍

ON:
Kp28 ja nega aamuun. Ouran lämmöt otti +0,4 hypyn (????) ja mitään vuotoon viittaavaa ei ole, joten saas nähdä lähteekö tästä kierto venymään. Toisaalta pari päivää voisi venyäkin, muuten menee seuraava ovis hukalle. Vähän pohdinnassa kävisinkö gynellä ruikuttamassa jotain ovulaatioboostia vai vieläkö sitä pitäisi jäitä hatussa.

Takaisin