Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljon onnea plussasta!
Eilen aloin melkein itkeä (taisin vähän itkeskelläkin) siksi, että mies oli käynyt saunassa ilman minua eikä odottanut, että tulen kotiin (olin reissussa ja hän luuli että tulen kotiin paljon myöhempään), ja siitä niin mieleni pahoitin. Ei lainkaan tapaistani tuollainen tunneryöppy.
Yksien kuukautisten yli odotus perustuu vain ja ainoastaan selkeyteen siitä että kyseessä on uusi raskaus. Kun jos raskaustesti oli positiivinen ja sit sen jälkeen monta viikkoa myöhemmin se on vielä positiivinen, niin joudutaan arvailemaan että onko tällä henkilöllä jäänyt kehoon edellisestä raskaudesta jotain vai onko kyseessä uusi raskaus.Samaistun tuohon, että haluaisi päästä vain yrittämään uudestaan. Joissain lähteissä suositellaan, että odotettaisiin yksien kuukautisten yli - mihin tämä perustuu? Onko siitä jotain hyötyä?
Mulla oli eilen hCG-mittaus, tulos oli 134. Pitääköhän sen laskea sinne alle viiteen, että uusi ovulaatio voi tulla..?
Mä sain 2014 tammikuussa keskenmenon rv 7+2 muistaakseni ja vuoto kesti viikon, siitä alettiin heti yrittää ja kuukauden päästä tuli uusi plussa testiin ja vauva syntyi lokakuussa!@Syyskukka meille lääkäri sano, että heti ku tyhjennysvuoto loppuu niin voi alkaa yrittää uutta raskautta, mutta sen jälkeen eri huoneessa hoitaja sanoi, että sitten ku raskustesti näyttää negatiivista n. 6vk päästä. Aattelin kyllä vuodon jälkeen odottaa pari viikkoa ja testata sitte jo.
Huomenna pääsen ottaan cytot, mutta mifegyne on ilmeisesti alkanu jo vähän vaikuttamaan ku valkovuoto muuttunu rusehtavan kellertäväksi. Toivoisin, että tämä päivä menis noppeesti ohi ja heti huomenna aamu kuudelta pääsen ne cytot laittaan.
Tulipahan mieleen, onko täällä ketään, joka olis heti kkm jälkeen raskautunu uudelleen ja se on jatkunu normaalisti loppuun saakka?
No, yksi asia kerrallaan, sitä ei auta murehtia etukäteen.