Trieste
Vauhtiin päässyt keskustelija
Pahoittelut kaikille negatiivisista
minä täältä taustalta taas lueskelen, kun enemmän tuolla lapsettomuuspuolella tulee kirjoiteltua.
Mökkeillessä (ja muutenkin) minusta kuukuppi on kyllä ihan paras, paljon helpompi eikä uimisia tarvii vältellä. Kaikkien juttu ei toki ole. Silloin kun sen otin käyttöön niin eka kierto oli yhtä hemmetin taistelua mutta jotenkin sitten välissä alitajuisesti vissiin hoksasin miten toimii kun seuraavasta alkaen on ollut maailman kätevin kapistus.
Tuonne Lapsettomuus-puolelle sekä piinailijoihin ja plussaketjuun oonkin laitellut, mutta täällä tuli juhannusaatonaaton siirrosta plussa dpo10 (alkion iän mukaan, siirsivät päivää aiemmin) ja on lähtenyt vahvistumaan niin että onhan tässä nyt uskottava että on raskaana. Maaliskuisiin olen vähän kirjoitellut mutta tosi hiljaista vielä siellä. Olo on kyllä tosi ristiriitainen, sellainen huijarisyndrooma aina jos jotain ruoka-ainetta välttelee ja surettaa kun en osaa enempää iloita ja fiilistellä. Oireita ei oikein oo lieviä alamahatuntemuksia ja turvotusta lukuun ottamatta ja ne alkoi cycloista jo ennen siirtoa. Ehkä selvimpänä että janottaa vähän normaalia enempää mutta voipi olla lämpötilastakin johtuvaa.
En tiedä, ehkä se kunnon ilo ja usko raskauteen tulee sitten pikkuhiljaa tai jonkun ultran jälkeen. Tuo keskenmenotausta taitaa vaikuttaa. Vaikee vaan ymmärtää/uskoa että tästä meille lapsi tulisi, vaikka onkin testattu alkio. Toki vielä se mosaikismi tietty lisäämässä riskiä keskenmenoon.
/edit: lisäilenpä vielä tämän päivän kuvan mukaan.
Mökkeillessä (ja muutenkin) minusta kuukuppi on kyllä ihan paras, paljon helpompi eikä uimisia tarvii vältellä. Kaikkien juttu ei toki ole. Silloin kun sen otin käyttöön niin eka kierto oli yhtä hemmetin taistelua mutta jotenkin sitten välissä alitajuisesti vissiin hoksasin miten toimii kun seuraavasta alkaen on ollut maailman kätevin kapistus.
Tuonne Lapsettomuus-puolelle sekä piinailijoihin ja plussaketjuun oonkin laitellut, mutta täällä tuli juhannusaatonaaton siirrosta plussa dpo10 (alkion iän mukaan, siirsivät päivää aiemmin) ja on lähtenyt vahvistumaan niin että onhan tässä nyt uskottava että on raskaana. Maaliskuisiin olen vähän kirjoitellut mutta tosi hiljaista vielä siellä. Olo on kyllä tosi ristiriitainen, sellainen huijarisyndrooma aina jos jotain ruoka-ainetta välttelee ja surettaa kun en osaa enempää iloita ja fiilistellä. Oireita ei oikein oo lieviä alamahatuntemuksia ja turvotusta lukuun ottamatta ja ne alkoi cycloista jo ennen siirtoa. Ehkä selvimpänä että janottaa vähän normaalia enempää mutta voipi olla lämpötilastakin johtuvaa.
En tiedä, ehkä se kunnon ilo ja usko raskauteen tulee sitten pikkuhiljaa tai jonkun ultran jälkeen. Tuo keskenmenotausta taitaa vaikuttaa. Vaikee vaan ymmärtää/uskoa että tästä meille lapsi tulisi, vaikka onkin testattu alkio. Toki vielä se mosaikismi tietty lisäämässä riskiä keskenmenoon.
/edit: lisäilenpä vielä tämän päivän kuvan mukaan.
Sulla on muuten kiva profiilikuva, tykkään kans sarjasta 
