Nyt kp 22 ja dpo 11 ja oon ihan piinapäivien piinaama... Huomenna aamulla testaan, jotta saan vähän helpotusta! Eilen huomasin sekä aamulla että illalla ruskeaa valkovuotoa pyyhkiessä - johtuuko lähestyvistä kuukautisista vai ehkä kiinnittymisestä?? Väri oli tosiaan selkeästi ruskea eikä punainen.
Mulla ei ole koskaan elämässäni ollut tiputteluvuotoa ennen kuukautisten alkamista. Odotan kuukautisten alkavan aikaisintaan perjantaina, koska mun kierto on lyhimmillään ollut 23 päivää. Sen tosin oon oppinut, että mitä tahansa voi tapahtua eikä aiemmat kokemukset välttämättä kerro mitään tulevasta

Lisäksi rinnat ovat turvonneet ja aristavat, mutta niin mulla on aina luteaalissa. Kuukautiskramppeja tai -kipuja ei ole lainkaan ollut, mikä voisi omalla kohdalla olla positiivinen merkki.
Luin, että dpo 12 on jo 90-95 % todennäköisyys saada positiivinen tulos, jos on raskaana. Ilmeisesti dpo 11 todennäköisyys on vielä huomattavasti matalampi. Mies on kuitenkin yrittänyt hieman toppuutella mua, etten liiaksi stressaa ja mieti tätä...