Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oikeesti meille tulee todella lyhyt ikäero jos tää heti onnistuisi 🥶 1v3kk
Mun pikku siskoilla oli 13kk ikäeroa ja olin aina vähän heille kateellinen kun leikkivät niin hyvin yhdessä kun pääsivät vauva vaiheen ohi. Eli kyllä se siitä 😁

Itse olin tavoitellut lyhyttä ikäeroa, mutta noh eipä se raskautuminen tapahdu käskystä... Nyt reipas 1,5 vuotta yritetty. Yks kemiallinen tuossa ollut, muuten ei mitään. 😅

Nyt kyllä mennään niin tautisissa oloissa kuin olla ja voi... Katotaan vääntäydynkö tekee raskaustestin, vaikka on vain dpo8, kun harkitsen otanko oloon mitään lääkkeitä. Negahan se olisi pelkästään päivienkin puolesta...

Mitä tekisitte muut mun tilanteessa, lääkkeillä vai kotikonsteilla?

Oireena järkyttävä nuha, päänsärky, kurkkua kirvelee ja kuivaa. Ei kuumetta, mutta muuten erittäin tukala olo. En edes käsitä miten kylkeä kääntäessä räkä valuu vetenä kastellen tyynyn, mutta silti on kans niin paksua räkää että pakko hengittää suun kautta vaikka se sattuu kurkkuun. Yö valvottu olojen takia, siitä varmaan tää päänsärky ja oksetushuimaus.

Nyt kyllä mennään niin tautisissa oloissa kuin olla ja voi... Katotaan vääntäydynkö tekee raskaustestin, vaikka on vain dpo8, kun harkitsen otanko oloon mitään lääkkeitä. Negahan se olisi pelkästään päivienkin puolesta...

Oireena järkyttävä nuha, päänsärky, kurkkua kirvelee ja kuivaa. Ei kuumetta, mutta muuten erittäin tukala olo. En edes käsitä miten kylkeä kääntäessä räkä valuu vetenä kastellen tyynyn, mutta silti on kans niin paksua räkää että pakko hengittää suun kautta vaikka se sattuu kurkkuun. Yö valvottu olojen takia, siitä varmaan tää päänsärky ja oksetushuimaus.
Panadolia nyt ainakin uskaltaa ottaa. Jos mahdollista niin sauna voisi helpottaa tukkoisuutta. Ja sit tietty hyvä nesteytys. Toivottavasti paranet pian ❤️

Panadolia ottaisin, ei ole kiva kituuttaa säryssä ja ikävässä olossa, siitäkin tulee keholle stressiä. Täällä kp 1 herätty niin kovissa menkkakivuissa, että oli pakko ottaa mulle kipuihin määrätty puolikas Pronaxen.

Takaisin