Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun pikku siskoilla oli 13kk ikäeroa ja olin aina vähän heille kateellinen kun leikkivät niin hyvin yhdessä kun pääsivät vauva vaiheen ohi. Eli kyllä se siitäOikeesti meille tulee todella lyhyt ikäero jos tää heti onnistuisi1v3kk
Panadolia nyt ainakin uskaltaa ottaa. Jos mahdollista niin sauna voisi helpottaa tukkoisuutta. Ja sit tietty hyvä nesteytys. Toivottavasti paranet pianNyt kyllä mennään niin tautisissa oloissa kuin olla ja voi... Katotaan vääntäydynkö tekee raskaustestin, vaikka on vain dpo8, kun harkitsen otanko oloon mitään lääkkeitä. Negahan se olisi pelkästään päivienkin puolesta...
Mitä tekisitte muut mun tilanteessa, lääkkeillä vai kotikonsteilla?
Oireena järkyttävä nuha, päänsärky, kurkkua kirvelee ja kuivaa. Ei kuumetta, mutta muuten erittäin tukala olo. En edes käsitä miten kylkeä kääntäessä räkä valuu vetenä kastellen tyynyn, mutta silti on kans niin paksua räkää että pakko hengittää suun kautta vaikka se sattuu kurkkuun. Yö valvottu olojen takia, siitä varmaan tää päänsärky ja oksetushuimaus.
Panadolia ottaisin, ei ole kiva kituuttaa säryssä ja ikävässä olossa, siitäkin tulee keholle stressiä. Täällä kp 1 herätty niin kovissa menkkakivuissa, että oli pakko ottaa mulle kipuihin määrätty puolikas Pronaxen.Nyt kyllä mennään niin tautisissa oloissa kuin olla ja voi... Katotaan vääntäydynkö tekee raskaustestin, vaikka on vain dpo8, kun harkitsen otanko oloon mitään lääkkeitä. Negahan se olisi pelkästään päivienkin puolesta...
Mitä tekisitte muut mun tilanteessa, lääkkeillä vai kotikonsteilla?
Oireena järkyttävä nuha, päänsärky, kurkkua kirvelee ja kuivaa. Ei kuumetta, mutta muuten erittäin tukala olo. En edes käsitä miten kylkeä kääntäessä räkä valuu vetenä kastellen tyynyn, mutta silti on kans niin paksua räkää että pakko hengittää suun kautta vaikka se sattuu kurkkuun. Yö valvottu olojen takia, siitä varmaan tää päänsärky ja oksetushuimaus.
Suosittelen hakeutumaan jollekin ammattilaiselle. Sun tekstissä pystyn näkemään itseni kun olin ihan totaalisen rikki. Pääset helpommin ylös kun joku osaava tulee ja auttaa sen verhon raotuksessaTestasin ja erittäin selkeä nega oli, kuten oli hyvin odotettavissa näin aikaisin testatessa@Suskikitten testasitko jo? Ehkä dpo 8 tai 9 ei tosiaan näy vielä mitään… Panadolia itsekin suosittelen ja sit hyvä nesteytys ja lepoa sen verran kuin pikkulapsiarjessa onnistuu.![]()
On tuo selvästi vahvistunut, jotenTein aamulla varmistukseksi apteekin ultran johon tuli selkeä punertava viiva haalea, mutta nyt näkyi ilman että tarvitsi ottaa siitä kotelosta pois kuten eilen päivällä tehdyssä piti.Mutta en nyt tiedä pitäisikö siirtyä muualle kirjoittelemaan?? Jotenkin vaan pelottaa siirtyä tuonne lasketun ajan ryhmään. Laskettu aika ilmeisemmin menisi 28 tammikuuta, niin kuuluisin kai tammikuisiin vielä...
Tässä nyt kuva eilisestä (alempi) ja tämän aamuisesta (ylempi)... Tiedän koska vasta ekoja testejä ja varmaan dpo10 ei olisi tälläkään testillä näkynyt mitään, jos eka dpo11 näytti tuolta alemmalta niin ihan ok tuo ylin dpo12 on varmaan?? Mutta pelottaa vaan jospa onkin taas kemiallinen....
View attachment 156222
Kiitos kaikille myötäelämisestä ja onnitteluista, toivon toki että tämä raskaus kestäisi loppuun asti. Mutta luotto siihen ei ole kovin korkealla...Siirryn nyt sivuun täältä kirjoittelemasta, kurkin kumminkin välillä ja reagoin viesteihin.
![]()