@tähtiintuijottelija, onnea plussasta.

Toivon suuresti, et mini pysyisi matkassa mukana. Ehkä joskus tarvitaan just tota, et tekee asioita, joita ei suositella raskautta yrittäville, et saa plussan testiin.
Omat: Nähtävästi on mulla sit edelleen raskaushormonia kehossa... Aika hemmetin pitkään kemiallisen jälkeen.. Tein siis aamulla herättyäni mielenkiinnosta sekä pinkin että liilan Clearbluen ja molemmat näytti hymynaamoja. Sit kaivoin digitaalisen raskaustestin kaapista (eilen en testannut vaikka piti, koska ei ollut halpoja testejä kotona, enkä mä niitä päässyt nyt sit lisääkään ostamaan, enkä ois halunnut uhrata kallista digiä) ja kappas, näyttää että 1-2 viikkoa... Vuoto alkoi kuitenkin tosiaan viikko sitten sunnuntaina eli tänään kp 10 ja tosiaan hailakka viiva näkyi enää 29.4... Hohhoi.. Kauanhan tässä nyt oikein menee. Nää kemialliset tuhoo mun kropan.

Ens maanantaina voisin kyl soitella jo lääkäriin, jos edelleen näyttää raskaustesti posia... Tuntuu uskomattoman pitkältä ajalta kemiallisen jälkeen... Huoh.
Toi keskenmeno, jossa vuoto alkoi 12+0 niin siitä 15 päivän kuluttua hcg-arvo oli verikokeessa 13 vai 14...
@Vaaveilija Toivon sinne kans, et pääsisit nopsaan uuteen kiertoon.
@Kali mä niin toivon, et ens äitienpäivänä sullakin olisi pieni nyytti jo sylissä.
@Pakkanen Voi kun sulla piirtyisi plussa viikonloppuna testiin!

Tsemppiä opiskelujen viimeistelyyn!
@Toiveikas odottelija Huhhh noita kavereiden sanoja siellä... Ärsyttävää kyllä. Toivon nyt kuitenkin, ettei välit olis lopullisesti mennyt.

Ihana tuo sun mies kuitenkin, kun vastasi noin kivasti riidan jälkeen viestiin ja kyseli, et rakastatko häntä vielä.

Voi kun työstressi siellä helpottaisi ja oppisi tosiaan sanomaan ei joskus. :D
@Rouva W, tsempit sinne