Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua kyllä alkanut vituttaa huominen jo valmiiksi kun joka tuutista tulee olemaan äidit sitä äidit tätä. 😭 Tämä varmaan ei hyvä mielipide mutta.. Muutenkin lapsettomien lauantai jotenkin tuntuu vaan vittuilulta tässä vaiheessa, on sillä varmaan hyvä tarkoitus miksi sellainen on. Mutta omalla kohdalla ennemmin sellaiselta vittuilulta (vaikka ymmärrän ettei ole puhun vaan miltä nyt itsestä tuntuu!) että joo ei oo lapsia ja äitienpäivä seuraavana päivänä niin tässä teille lapsettomille säälistä oma päivä. 🙄 Ei mua ainakaan tarvitse siitä ettei lapsia ole ihan omalla päivällä muistuttaa..

@Toiveikas odottelija mä olen niin pahoillani 💔
Jännältä kuullostaa sun tilanne edelleen, kun se vuoto loppui noin nopeasti. Teitkö tai aiotko tehdä uutta testiä vielä? Tai palasiko vuoto kenties?

Omat uutiset on nyt sit se, että
Menkathan ne sitten alkoi tänään 💔😭 No onneks jo tänään niin ehdin sitten koota itteeni huomiseksi ja koittaa nauttia päivästä olemassa olevien lasten kanssa ❤️
Mut välillä tuntuu, et oon kans vähän yksin tän yrittämisen kanssa. Miehelle, kun halusin halata ja halauksessa kerroin et menkat alko niin hän vaan sanoi neutraalisti jotain aijaa-tyylistä.

Halauksia kaikille, joita lapsettomuus koskettaa. ❤️ Toivon sydämestäni plussaa kaikille, jotka täällä kirjoittelee. ➕

@Mäntymetsä Jos yhtään lohduttaa, niin mun mies ei sisäistänyt vauva-asiaa edes silloin kun olin viimeisillään raskaana. Nalkutin koko raskauden, että täytyy hommata asioita, pakata sairaalakassit jne., mutta silti oli yllättynyt kun vedet meni keskellä yötä ja herätin, että nyt lähdetään synnärille. Odotin sit jalat ristissä, kun mies haki abc:ltä kanawrappia evääksi. 🥴

Ollaan puhuttu tuosta paljon ja on itsekin myöntänyt, että tajusi vauvan tulon vasta silloin kun se lykättiin hänelle syliin synnytyksen jälkeen, että tässä, ole hyvä ja hoida. 🤣 Miehet ei tunne näitä asioita omissa kehoissaan, joten ne voi tuntua abstrakteilta ja epätodellisilta eivätkä siksi osaa reagoida oikein. Hyvä isä ukosta tuli, vaikka olikin synnytykseen asti pihalla kuin ulkohuussi.

ON: Mulla on nyt dpo13 ja tein nyt negan testin. Plääh, yk7 kutsuu. Enpä uskonut, että tämä yritys näin pitkäksi venähtää! Pitää nyt kituuttaa vielä kolme päivää menkkoihin.

Seuraavassa kierrossa en jaksa tikuttaa, kun sekin pitää ajatuksia vähän liikaa tässä yrityksessä. Ovis tapahtuu kuitenkin kp11-12 niin ihan sama olla tikuttamatta. Puhuin nyt ukollekin, että nyt vaan kovaa ajoa siihen asti, että FF vahvistaa oviksen. 😁👉👌

Jos ei ens kierrossa tärppää niin ei silleen haittaa, kun kesäkuun ovis ajoittuu nummirokkiin ja siellähän sitä on mukava juoda kaljaa ja heilutella telttaa. 🤣 Jos oon silloin raskaana niin en jaksa lähteä nummeen ollenkaan vaan jään kotiin makaamaan ja fiilistelemään.

Liityimpä nyt itsekin tuonne yrittäjien listaan, kun meillä vihdoin pääsee toisen lapsen yritys alkamaan. Toivotaan, että yritysaika jää lyhyeksi :red-heart: Menkat alkamassa todennäköisesti huomenna, joten yk1 pyörähtää siitä käyntiin. Saattavat kyllä tulla vasta pari päivää myöhemminkin, koska ovisoireet tuntui pari pv myöhemmin kuin Flon ennustama ovis, mikä ei oo ihmeellistä, kun kierto hakee vielä esikoisen jäljiltä rataansa. Mun kierto on valitettavan pitkä, n. 32-34pv, valitettavaa siksi, että joutuu aina odottamaan turhauttavan kauan että pääsee hyödyntämään ovista ja piinailemaan! Toki raskautumisyritysten ulkopuolella se on vain hyvä juttu
:Upside Down Face:

Takaisin