Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ovista ei kuulu eikä näy, vaikka se on mulla ollut monta kiertoa kp11. Aloitin gelee royalin syömisen tässä kierrossa. Katsotaan kuinka monella päivällä heittää. 😆 Sinänsä ei haittaa, kun musta toi kp11 ovis on tuntunut melko aikaiselta, että ehtiikö limis edes kunnolla kasvaa tossa ajassa. Tässä kierrossa ollaan vielä tiiviissä mökkimajoituksessa tämä viikonloppu niin ei ole tallettelutkaan onnistuneet.
Toivottavasti sulle ei käy niinkuin mulle esikoista yrittäessä, että tulee joku ihan megapitkä kierto 🙈 Mulle geleestä on jäänyt mieleen, että kun itse kokeilin sitä ekan (ja viimeisen 😅) kerran, niin se kierto oli mulla 88 päivää pitkä ovuloimaton kierto 😅 Olin kyllä alle puoli vuotta siitä lopettanut hormoniehkäisyn, mutta kierto oli kyllä aika hyvin tasoittunut ja ovulaationkin bongasin aika säännöllisesti ennenkuin sekoitin sen geleellä (tai näin mä ainakin itse tuon tulkitsin 🙈)

Mielialalääkkeistä puhuttu ja lääkkeistä ylipäänsä, niin siihen keskusteluun mulla ei oo hirveesti annettavaa. Ehkä itse ajattelen niin, että jokainen joka käyttää reseptilääkkeitä, keskustelee hoitavan lääkärin kanssa siitä, onko lääkityksen suhteen tarpeen tehdä muutoksia raskauden alkaessa. Jos reseptilääkkeitä käyttää, niin onhan ne jostain syystä ihmiselle määrätty, ja siten niiden ottaminen oikein on tärkeää. Käsikauppalääkkeiden suhteen keskustelisin itse farmaseutin kanssa, ja sit kans jo mainittu teratologinen tietopalvelu on hyvä apu, jos epäilyttää. Lisäravinteet lopettaisin varmaan plussaan ja keskustelisin niistäkin foolihappoa, d-vitamiinia ja rautaa lukuun ottamatta lääkärin kanssa.
Mä taisin nähdä jossain ketjussa kommenttia ja hämmennystä liittyen kipulääkkeisiin, enkä ole nyt onnistunut paikantamaan sitä, että voisin kommentoida siihen, se kuitenkin tuli nyt tästä mieleen. Se viesti koski musta kipulääkkeiden ottamista oviskipuihin. Mutta siis piti sanomani käsikauppalääkkeistä se, että kuten moni varmasti tietää, Burana (=ibuprofeeni) ei ole hyvä idea yritysvaiheessa ja sen ottamista ehkä kannattaa pyrkiä välttämään mahdollisuuksien mukaan. Kipukaan ei tietenkään ole yleisellä tasolla hyväksi, mutta juuri "yrityskipuihin" liittyen se ei ole optimaalinen vaihtoehto. Varmasti moni tosiaan jo tiesikin tämän, mutta jos jollekin oli uutinen, niin halusin tuoda vielä varmistuksena ilmi.

Mä taisin nähdä jossain ketjussa kommenttia ja hämmennystä liittyen kipulääkkeisiin, enkä ole nyt onnistunut paikantamaan sitä, että voisin kommentoida siihen, se kuitenkin tuli nyt tästä mieleen. Se viesti koski musta kipulääkkeiden ottamista oviskipuihin. Mutta siis piti sanomani käsikauppalääkkeistä se, että kuten moni varmasti tietää, Burana (=ibuprofeeni) ei ole hyvä idea yritysvaiheessa ja sen ottamista ehkä kannattaa pyrkiä välttämään mahdollisuuksien mukaan. Kipukaan ei tietenkään ole yleisellä tasolla hyväksi, mutta juuri "yrityskipuihin" liittyen se ei ole optimaalinen vaihtoehto. Varmasti moni tosiaan jo tiesikin tämän, mutta jos jollekin oli uutinen, niin halusin tuoda vielä varmistuksena ilmi.

Näin mulle gyne ohjeisti, että menkkakipuihin voi käyttää, muttei sit sen jälkeen. Itse pyrin käyttämään niin vähän kuin mahdollista myös menkkojen aikana, mut esim. viime menkoissa oli pakko ottaa ja vielä tosi iso annos, koska pienempi ei riittänyt edes muiden kipulääkkeiden kanssa kombotettuna.

@Tähtiin tuijottelija ja @Zebra joo näin mäkin oon kuullut, että menkkakipuihin voi ottaa buranaa, koska silloin ei varmasti ole raskaana. Sen sijaan menkkojen jälkeen sitä tai muita tulehduskipulääkkeitä ei tosiaan suositella otettavaksi niiden vaikutusmekanismin takia. Ja kipu on aina subjektiivista, esim. jos on vaikka just endo, ja on usein kovia kipuja sen takia, niin silloinhan kivulle ajan myötä myös herkistyy ja kipu voi kroonistua. Siinä joku panadoli voi olla ihan yhtä tyhjän kanssa.

@Wellllu muakin kiinnostais shamppoottomuus, koska en yhtään tykkää pestä hiuksia, mut kuten @Rouva W pakko joka toinen päivä ettei hiukset ala näyttää rasvahiireltä 🙈

Käytätkö jotain shampoon tilalla? Vai ihan vesipesulla vaan? Mä oon koittanut etsiä omien hiusten kanssa ratkaisua, mutta aina lopulta joudun palata joka toisena päivänä pesuun ihan shampoolla
Mä siis käytän pelkkää hoitoainetta. Aluksi taisin vähän kokeilla pelkällä lämpimällä vedellä hieroa sitä päänahkaa puhtaammaksi, mutta kun mulla on pitkät skandinaaviset ja vieläpä kihartuvat hiukset, niin tahtoo turhan helposti mennä takkuun.

Mulla taisi alkaa kokeilu siinä vaiheessa kun vielä puolet hiuksista puuttui. Vedin aikoinaan koko niskan kaljuksi ohimoilta lähtien kun kyllästyin päänahan ongelmiin; kampaajalla käydessä kampaaja suositteli lääkärillä käyntiä ja aina kun lääkärille pääsi, niin vastaus oli, että ihan rauhallinen on, vaikka raavin pään verille. 🙈
Vissiin jotain seborrean kaltaista oireilua oli.

Muutama vuosi ilman niskavilloja auttoi paljon päänahan kanssa, mutta sit kyllästyi siihen, että kuitenkin ainoa shampoo, mikä ei aiheuttanut oireita, oli bio+ aktiivishampoo. Siitä kun sain itteni vierotettua vihdoin, niin ei näistä enää huomaa, ettei mitään pesevää käytä. Varsinkin kun muutenkin melkein aina letillä just sen takkuuntumisen takia.

Raskausaikana piti loppu vaiheessa muutaman kerran käyttää shampoota, kun rasvoittui sen verta voimakkaasti pitkästä aikaa, mutta nyt taas viimeksi joskus viime vuonna käyttänyt edellisen kerran.

Just tuon oman hiuslaadun takia vähän curly girl-metodia seuraillut ja tietenkin ihan luonnonkosmetiikan takia, eli parhaimmilta tuntuu, kun ei käytä mitään silikonia sisältäviä aineita.

Sori, vähän aiheen vierestä. 🙃

Mä siis käytän pelkkää hoitoainetta. Aluksi taisin vähän kokeilla pelkällä lämpimällä vedellä hieroa sitä päänahkaa puhtaammaksi, mutta kun mulla on pitkät skandinaaviset ja vieläpä kihartuvat hiukset, niin tahtoo turhan helposti mennä takkuun.

Mulla taisi alkaa kokeilu siinä vaiheessa kun vielä puolet hiuksista puuttui. Vedin aikoinaan koko niskan kaljuksi ohimoilta lähtien kun kyllästyin päänahan ongelmiin; kampaajalla käydessä kampaaja suositteli lääkärillä käyntiä ja aina kun lääkärille pääsi, niin vastaus oli, että ihan rauhallinen on, vaikka raavin pään verille. 🙈
Vissiin jotain seborrean kaltaista oireilua oli.

Muutama vuosi ilman niskavilloja auttoi paljon päänahan kanssa, mutta sit kyllästyi siihen, että kuitenkin ainoa shampoo, mikä ei aiheuttanut oireita, oli bio+ aktiivishampoo. Siitä kun sain itteni vierotettua vihdoin, niin ei näistä enää huomaa, ettei mitään pesevää käytä. Varsinkin kun muutenkin melkein aina letillä just sen takkuuntumisen takia.

Raskausaikana piti loppu vaiheessa muutaman kerran käyttää shampoota, kun rasvoittui sen verta voimakkaasti pitkästä aikaa, mutta nyt taas viimeksi joskus viime vuonna käyttänyt edellisen kerran.

Just tuon oman hiuslaadun takia vähän curly girl-metodia seuraillut ja tietenkin ihan luonnonkosmetiikan takia, eli parhaimmilta tuntuu, kun ei käytä mitään silikonia sisältäviä aineita.

Sori, vähän aiheen vierestä. 🙃
Pitääpä pistää korvan taakse! Tuli vaan yhtäkkiä mieleen että välillä oon kyllä käyttänyt vaan semmosta minuutin hiusnaamiota vaikka on ollut jo vähän likaiset hiukset ja ihan hyvä lopputulos tullut. Ehkä voisi itselläkin toimia. Tuntuu että shampoo kuivattaa vaikka kuinka lotrais hoitoaineilla. Jos vaikka sais pudotettua joka toiseen shampoon käytön niin se ois jo iso juttu itselle!

Yritys jatkuu täällä tonttulakkisynnärin välttelyn jälkeen, katsotaan miten nyt toki osuu kohdilleen kun iskä saattaa just oviksen aikoihin tulla yökylään pariksi yöksi. Menkkojen toinen päivä menossa, melkoisen hiljaista kun yleensä tää on ollu kuitenkin kovin vuotopäivä. Ei nyt toki sentään mitään tiputtelua pelkästään, mutta ”holahtelut” puuttuu. Voi olla että ylianalysoinkin. Mutta koitappa ny olla miettimättäkään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Kali tuo sun aika on varmaan ollut tosiaan etävastaanotto jos on tuon hintainen. Soittoajalla tarkoitan siis lyhyttä puhelua sille lääkärille jonka vastaanotolla on jo aiemmin käynyt.

@Vaaveilija Mehiläisellä minäkin kävin. Vautsi, voikohan oikeasti olla ilmaista. Ehkäpä soittelen vielä asiakaspalveluun ja varmistan. Jollain yksityisellä oli soittoaika (10 min) reilu 80€. Se on aika suolainen hinta maksaa lyhyestä puhelusta.

@Jenspaaa kiitos. ❤️ Itse mietin, että miksipä tämä olis ollu ku ei ne aiemmatkaan oo olleet.

@Kali joo, mulla menee luget 200 kahdesti päivässä eli 400 yhteensä. En tiiä, pystynkö enää seuraavaa kiertoa niit laittamaan varsinkaan, jos annostustakin pitäis viel isontaa. Se housuihin valuva lima ja pikkuhousunsuojat ja muut on yhteensä niin kamala kokemus, etten tiiä, pystynkö tosiaa sitä enää tekee. Ja eipä isommastakaan annoksesta ole hyötyä, jos munasolu ei edes hedelmöity. 🙄

Tänään lämmöt droppas viel vähän. Eilen toivoin hiukan, että tälle aamulle olis noussu lämmöt ja kyseessä olis ollut kiinnittymisdippi. No eipä tietenkään ollu.

Täällä on kirjoiteltu kemiallisista, kiinnittymisyrityksistä ja varhaisista keskenmenoista. Ne on varmasti raskaita kokemuksia, mutta kyllä tää täydellinen hiljaisuuskin on omalla tavallaan tosi viiltävää kuluttavaa. Siihen liittyy epävarmuus siitä, osaako mun kroppa edes tulla raskaaksi vai teenkö tätä kaikkea ihan turhaan vailla toivoa.

Joka kuukausi sama juttu, vaikka tekee eri asioita ja kokeilee eri juttuja. Mikään ei auta vaan menkat tulee joka kerta. Varmaan edes raskaus ei pysäytä mun kuukautiskiertoa. Täl hetkel on fiilis, että loppuis sit saman tien koko kierto, ni voisin antaa olla ja hyväksyä kohtaloni sen sijaan, että yritän ja yritän vailla mahdollisuuksia onnistua.

Oon jaksanut joulukuisen toivossa pitää unelmasta kiinni, mutta jonkin sortin käännekohta tästä nyt alkavasta kierrosta epäilemättä muodostuu.

@Syssymyssy tavoitan hyvin myös sun fiilikset siitä, että ei paljoo kiinnosta joku kädenlämpöinen empatia, vaikka ihmiset yrittääkin lohduttaa. Empatia ei tuo lasta kenenkään syliin.

Muokattu viimeksi:
Täällä on kirjoiteltu kemiallisista, kiinnittymisyrityksistä ja varhaisista keskenmenoista. Ne on varmasti raskaita kokemuksia, mutta kyllä tää täydellinen hiljaisuuskin on omalla tavallaan tosi viiltävää. Siihen liittyy epävarmuus siitä, osaako mun kroppa edes tulla raskaaksi vai teenkö tätä kaikkea ihan turhaan vailla toivoa.

Joka kuukausi sama juttu, vaikka tekee eri asioita ja kokeilee eri juttuja. Mikään ei auta vaan menkat tulee joka kerta. Varmaan edes raskaus ei pysäytä mun kuukautiskiertoa. Täl hetkel on fiilis, että loppuis sit saman tien koko kierto, ni voisin antaa olla ja hyväksyä kohtaloni sen sijaan, että yritän ja yritän vailla mahdollisuuksia onnistua.
Voin samaistua niin paljon fiiliksiin 🤝

Täällä menossa kp2, ja en tiedä vaikuttaako geleet myös menkkoihin. Tiputtelu alkoi sinä päivänä kun FF ennusti, kunnon vuoto vasta päivän "myöhässä". Kivut aavistuksen kovemmat, vuotoa hieman enemmän ja se on ns. paksumpaa (selkeästi limaisempaa?). Oon varmaan jotenkin kieroutunut yksilö, mutta iloitsin tästä kaikesta, koska mulla on ollut niukahkot ja melko oireettomat menkat kierukan poiston jälkeen. Huomasin myös, että sellainen lilahtava sävy oli kadonnut vuodosta, yleensä se sävy kielii korkeahkosta estrogeenistä, jos oikein käsitin, eikä liian korkea estrogeenikaan ole hyväksi.

@Syssymyssy Mulla ei oo tosiaan geleet (kuten ei mikään muukaan, heh) vaikuttanut menkkoihin. Monillahan ne kyllä vaikuttaa sekä ovulaatioon että menkkoihin. Mulla vuoto tulee päivälleen niin kuin ennustettu on, ja on myös määrältään ja laadultaan edellisten kaltainen. En tosiaan ollut tullut ajatelleeksi, että vuoto vois alkaa lugejen läpi ennustettuna vuotopäivänä, joten en varautunut pitkälle automatkalle laittamalla kuppia aamulla paikoilleen. Kun sit kävin vessassa, niin housuissa odottikin yllätys kuin teinivuosina ikään. Onneksi oli lugejen takia pikkuhousunsuoja, mut piti silti käydä ostamassa paketti siteitä automatkaa varten.

Jätin mun gynelle soittopyynnön tuosta lugesteronin nostamisesta, koska kai se on tässä vaiheessa tehtävä kaikki voitavansa raskauden alkamisen eteen. Tosin 12 päivän pituinen luteaalivaihe on käsittääkseni ihan normaalin rajoissa, joten ei tälläkään kertaa ollut kyse siitä, ettei alkio olisi ehtinyt kiinnittyä vaan siitä, että koko alkiota ei edes ollut. Eli sinällään lugesteronien apu taitaa olla lähinnä teoreettista.

Joskus syksyllä ja talvella lueskelin vielä kaikkea alkuraskaudesta sekä luin blogeja ja muita, joissa ihmiset kertoi, mitä muutoksia olivat tehneet ja mikä lopulta oli (ehkä) auttanut tulemaan raskaaksi. Pinterest feed oli täynnä ohjeita tyyliin: "I got pregnant at firs try. This is how I did it." Nyt kun mietin noita blogeja, mun ilme on tää: 😑 ja ainoa ajatus on, että "No, you didn't do anything, sister. You got lucky."

Huomenta!
Täältä tulis tällänen törkee omanapailu.
Mulla siis kp 27/31 ja dpo 8 starttas tänään.
Lämmöt on hyvin pysyny tasasesti tuola 37°🥳 tavallisia oireita ei oo, normaalisti tässä vaiheessa olis jo rinnat niin kipeet, että pahaa tekee ja vattaa kiertää niin, että vessas saa istua kokoajan. Nyt en oo rinnoissa huomannu muutaku et nännejä lievästi aristaa iltasin, muuten ihan täysin normaalit. Eilen illalla/yöllä tunsin menkkajomoja aikalailla koko mahassa. Nyt aamulla olo aika normaali. Maha on aika kovalla. Huimausta on tosiaa ollu sieltä dpo 6 asti, mutta voi hyvin johtua vaa verensokerien heittelystä. Pientä aaltoilevaa päänsärkyä, mut pärjää ilman särkylääkettä. Valkovuoto on runsasta ja sellasta aika maitomaista.

Jänniä päiviä siis tiedossa🤩 nyt ku malttais vielä muutaman päivän odotella. Tein kyllä yhen rfsun earlyn, mutta se oletettavastikkin negatiivinen. Nää on jotenki muuttanu tätä testiä ja tää testialue on jotenki tosi ”sumee”, enkä oo ihan varma mihin tässä ees pitäis tulla testiviivan🧐

@Maana Mannila Toi just on niin ärsyttävää, että ihmiset jakelee noita "hienoja" vinkkejä että näin onnistut tulemaan heti tai nopeasti raskaaksi. Ihan pelletouhua... 🤡 Muutenkin he jotka siinä onnistuvat ovat ensinnäkin kahdesta syystä todella onnekkaita, onnistui heti ja toisekseen ei mennyt kesken. Tosin tulinhan mäkin toisella yrityskerralla raskaaksi mutta meni noin paria viikkoa myöhemmin kesken. 😒 Tuntui toisaalta vime vuoden alussa onnistui helpommin tullakkin raskaaksi ehkä kun en stressannut niin paljon asiaa... Nyt kun kestänyt niin pitkään meillä ja monta kemiallista ja pari keskenmenoa niin ei stressaamattomuudesta tietoakaan. Mutta toivottavasti saat nostettua lugesteroneja jospa se auttais, vaikka eihän ne kivoja ole laittaa ollenkaan.

Omaa selitystä vuoto jatkuu aika vähäisenä, tai mun mielestä kun kp3 ja hyytymiä tulee ja vertakin tulee mutta yleensä kp2 ja kp3 ne runsaimmat päivät. Nyt kumminkin normaaliin nähden vähäistä. Kivut on vielä päällä ns. mutta ehkä vähän helpottamaan päin onneksi. Jospa nämä kuukautiset ei kauaa enään kestäisi. Mutta tyhmänä tilasin lisää ovulaatiotestejä raskauskeijulta, ja siellähän hidas toimitus. 😂 Tyhmää siksi kun olisin voinut jostian muualta tilata.

Tosin luulen, että olen kipeäksi tulossa kun yskittää nin helvetisti. Ellei sitten johdu siitepölystä. 🤧 Koivua ainakin taitaa olla aika runsaasti. Varmaan voi siitäkin tosin johtua, kun nenä ja silmät vuotaa.

Omanapaa:

Kyllä nyt oli kerrankin joku hedelmällisyyden jumalatar vetelemässä oikeista naruista! Meillähän oli viikonloppuna se kylpyläloma, jossa ei todellakaan pystynyt peuhaamaan. Nyt maanantaina mies taas lähtee viikon työreissulle. Pantiin sunnuntaina, ovisplussa pärähti maanantaiaamuna, joten ovis on tiistaina. Ainut talletus on siis dpo-2, mutta tällä mennään nyt. 😅 Onnistui silti, vaikka kaikki todennäköisyydet oli sen puolella että tämä kierto on menetetty.

Hei kaikki! Täällä kirjoittelee uusi kasvo tässä keskusteluketjussa. Olen 30v nainen, ja täällä on juuri aloitettu esikoisen yritys 😍 Olen suht uusi keskustelija, vaikka olen keskusteluanne jonkun aikaa mielenkiinnolla seuraillut, ja myös yhden erillisen ketjun tehnyt pitkästä kierrosta.

Vaihdettiin vuosi sitten lähes 10v käytön jälkeen Yaz ehkäisypillerit kondomiin, koska halusin oppia tuntemaan kiertoni ja saada hormonit pois kehosta hyvissä ajoin ennen raskauden yrittämistä. Tämä vuosi on ollut todella mielenkiintoista aikaa, ja koen oppineeni hirveästi kierrostani. Nyt vuoden aikana kierrot olleet keskimäärin 50-60 päivää (kaksi 33 päivän kiertoa myös mahtui mukaan), mutta mukaan mahtui myös yksi tosi pitkäksi venyvä 125 päivän kierto, joka nolattiin gynen kanssa Primoluteilla. Luteaalivaihe on aika tarkalleen 14 päivää, mutta ovulaation tuleminen on vain välillä tiukassa.

Vaikka kierrot ovat pitkiä, olen saanut jo nyt täältä paljon kannustusta, että raskaaksi voi tulla helposti myös pitkällä kierrolla. Erittäin positiivisin fiiliksin siis lähdössä yritykseen 😊 Sain myös täältä hyvän vinkin Donaverty valmisteesta, jota käytän nykyään päivittäin. Nyt odottelen, että uusi kiero alkaa tänään tai huomenna niin päästä yritykseen.

Toivon kaikille plussatuulia! Ihana päästä jännittämään nyt kanssanne 🤗

@Seralyn Tervetuloa mukaan!! 🩷

Omaa selitystä, mietin että pakko jatkaa yhden asthma lääkkeen syöntiä kun siitepölyaika jota en nyt hetkeen ole syönyt kun ei saisi sitä raskausaikana kuulemma käyttää. Kun mulla erittäin pahana siitepölyallergiat niin luulen että se mun yskä johtuu kun asthma tuntuu myös pahenevan pahimpaan siitepöly aikaan. 🥴 Mieluummin nyt käytän sitä kun en ole raskaana ja jos nyt jollain ihmeen kaupalla tulisin vielä raskaaksi niin lopettaisin sen sitten uudestaan tietty.

Sain myös muuten jonkun vastauksen sieltä Vantaan terveydenhoidosta, että pitää täyttää joku kysely maisassa ja asiat voisivat edetä sitten siitä jos nyt päästäisiin johonkin tutkimuksiin edes. 🤞

Tervetuloa ja onnea matkaan @Seralyn 🌈😍

@Kali joo eipä se tee keholle eikä mielelle eikä stressitasoillekaan varmasti ollenkaan hyvää kärsiä allergioista ja olla sit tulehdustilassa koko ajan. Toivottavasti lääke helpottaa nopsaan. Ja hei, hienoa että sait vastauksen, toivottavasti asiat etenis siellä sit!!

ON: Täällä ei kurjuutta kummempaa. No ei vais, iloinen ja hyvä olo on, mut raskaususkomuksia ei. Dpo9 menossa. Oli eilen jotain osittain kovia kipuja kohdunkaulan ja häpylyyn tietämillä, ehkä kohdussa?? Kesti n. 30 min ja sit meni ohi, mut ihan siinä pahimmassa kohdassa kaipasin kovasti jo särkylääkettä, mut panadolit oli loppu. Ja meni sit tosiaan ohi yhtä yllättäen ku alkoki. Mut en pidä minään hyvänä merkkinä 😂😅

Huomenta!
Täältä tulis tällänen törkee omanapailu.
Mulla siis kp 27/31 ja dpo 8 starttas tänään.
Lämmöt on hyvin pysyny tasasesti tuola 37°🥳 tavallisia oireita ei oo, normaalisti tässä vaiheessa olis jo rinnat niin kipeet, että pahaa tekee ja vattaa kiertää niin, että vessas saa istua kokoajan. Nyt en oo rinnoissa huomannu muutaku et nännejä lievästi aristaa iltasin, muuten ihan täysin normaalit. Eilen illalla/yöllä tunsin menkkajomoja aikalailla koko mahassa. Nyt aamulla olo aika normaali. Maha on aika kovalla. Huimausta on tosiaa ollu sieltä dpo 6 asti, mutta voi hyvin johtua vaa verensokerien heittelystä. Pientä aaltoilevaa päänsärkyä, mut pärjää ilman särkylääkettä. Valkovuoto on runsasta ja sellasta aika maitomaista.

Jänniä päiviä siis tiedossa🤩 nyt ku malttais vielä muutaman päivän odotella. Tein kyllä yhen rfsun earlyn, mutta se oletettavastikkin negatiivinen. Nää on jotenki muuttanu tätä testiä ja tää testialue on jotenki tosi ”sumee”, enkä oo ihan varma mihin tässä ees pitäis tulla testiviivan🧐
Tosiaan tältä näytti mun testi noin 5minuuttia tekemisestä, eli ihan odotus ajan lopulla. Laitoinki nää jo tonne plussa vai ei-ketjuun, mutta laitetaan ny tänne ihmeteltäväksi. Jtn väriä oon näkevinäni, mutta tälläsestä hailurasta en vielä innostu näiden tyypillisten viivapaikka haista vettu-viivojen takia. Ihan hyvin voi olla viivanpaikkaki vaan. Odotellaan pari päivää ja teen uuden testin. Kävin nyt myös hakee ton clearbluen raskaana/ei raskaana testin.

(Jostain syystä mun kamera on kans ihan haista persettä päällä ja tuo testialue muutenki jotenki epäselvä/sumee näis ”uusissa” rfsussa)

IMG_4884.jpeg
IMG_4880.jpeg

Tosiaan tältä näytti mun testi noin 5minuuttia tekemisestä, eli ihan odotus ajan lopulla. Laitoinki nää jo tonne plussa vai ei-ketjuun, mutta laitetaan ny tänne ihmeteltäväksi. Jtn väriä oon näkevinäni, mutta tälläsestä hailurasta en vielä innostu näiden tyypillisten viivapaikka haista vettu-viivojen takia. Ihan hyvin voi olla viivanpaikkaki vaan. Odotellaan pari päivää ja teen uuden testin. Kävin nyt myös hakee ton clearbluen raskaana/ei raskaana testin.

(Jostain syystä mun kamera on kans ihan haista persettä päällä ja tuo testialue muutenki jotenki epäselvä/sumee näis ”uusissa” rfsussa)

View attachment 155495View attachment 155496
Mä en kyllä näe tuossa mitään... 🤔 Mutta onhan dpo8 vielä tosiaan aikainen että se voi muuttua vielä.

Takaisin