Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kumpare Mietin vaan kuinka aikaisin ei raskauskierroissa ne alkaa vahvistumaan ihan mielenkiinnosta. 😂 Ei mulla se testi ovulaatiotesti siis ollut mitenkään vahva ollut, vaan selkeä vaan. Esimerkkinä ylempää minkä tein tänään aamulla tokalla vessakäynnillä, ja alempaa kp11 vai kp12 tehty vika testi jolloin tuli clearbluen laitteeseen matala lukema. Nyt siis kp19 ja dpo9... En siis yrittänyt raskautta näillä todentaa, aamun testi oli negatiivinen herkkä kai sellainen yliopiston apteekin testi. Kai ne herkkiä on vaikka siinä kääreessä ei lue mitään herkästä?? Vaan lähinnä halusin nähdä alkaako milloin vahvenemaan ovulaatiotestit ei raskauskierroissa. 🤣 Toki onhan tässä mahdollisuuksia vielä raskaustestin toiseen viivaankin kai.... 🙄

47.png

//Tosin löysin kahta tietoa niistä ya testeistä, sivustolla lukee arvosteluissa että olisi 10mlu mutta ne vuodelta 2024 ja sitten löysin tietoa, että pitäisi olla erinvärisiä ne testit ja/tai lukea early tai herkkä siinä kääreessä??

@Round2❤️ viime kierrossa mielenrauha löytyi varmasti siksi, että raskaus ei ollut mahdollinen edes teoriassa, joten ei tarvinnut miettiä sitä. 😅

@Kali @Tando joo mulla on 14 vuorokaudeksi lugeja ja sit tosiaan testi. Lääkäri sanoi, että jos testi on positiivinen, varaan alkuraskauden ultran, ja jos negatiivinen, voin lopettaa ne. Eli ehkä pitää sit tosiaan tehdä testi seuraavana päivänä siitä, kun oon tyrkännyt vikan lugen alakertaan. Kiitos neuvoista! 🙏

@unikomentaja Mulla 4 kemiallista ollut, ja osassa niistä muutaman päivän kestänyt että vuoto alkaa kun huomannut että testit haalistuu jo ja 1 oli niin että huomasin että testissä ei näkynyt enään mitään niin tiesin että kaikki ei ollut okei ja lopulta 3-4 päivän päästä alkoi vuoto. Tuossa vaiheessa kuukautiset oli 10 päivää myöhässä kun vuoto alkoi.

Omaa selitystä, käytiin kävelemässä katsomassa sammakoita. Nyt niitä näkyi kolmessa eri kohteessa. 🤣 Otin pari kuvaa, toivottavasti ei haittaa että laitan nyt yhden, sammakoista en kuvaa saanut kun niin kaukana ja tässä kuva niiden kudusta. Tuollakin oli sammakoita, mutta kun menimme lähelle niin menivät veden alle. 🐸 Olisi kyllä ollut jotenkin symbolista jos tästä kierrosta olisi tärpännyt, kun niin monta eri "merkkiä" nähnyt... Harmittaa vähän kun en usko plussaan. Vaikka toki dpo9 on vielä aikainen, varsinkin kun se voi heittää päivän että joko dpo9 tai dpo8.... Mutta jotenkin vaikea alkaa toivomaan mitään hyvää tässä vaiheessa omalla kohdalla. 😭

IMG_20260417_171140_edit_632164018204785.jpg

Nyt en ymmärräää
Tein äsken ovulaatiotestin ja se on vaan haalistunut aamusta eikä vahvistunut. Onko mulla nyt sit todennäköisesti ollut LH-huippu jo? Vai tuleeko ovista ollenkaan? 😭
\\muoks. Tänään on kyl alavatsaa juiminut vähän, et jos se huippu on sit ollut esim eilen/yöllä ja nyt tänään sit ovispäivä ja jotenkin kevytoireinen ovis vaan? Tai sit ei ovista lainkaan. Plääh. En tiiä 😅

Liitteet

• IMG-20260417-WA0018.jpg
    IMG-20260417-WA0018.jpg
    25 KB · Katsottu: 58
Muokattu viimeksi:
Nyt en ymmärräää
Tein äsken ovulaatiotestin ja se on vaan haalistunut aamusta eikä vahvistunut. Onko mulla nyt sit todennäköisesti ollut LH-huippu jo? Vai tuleeko ovista ollenkaan? 😭
\\muoks. Tänään on kyl alavatsaa juiminut vähän, et jos se huippu on sit ollut esim eilen/yöllä ja nyt tänään sit ovispäivä ja jotenkin kevytoireinen ovis vaan? Tai sit ei ovista lainkaan. Plääh. En tiiä 😅
Mä jatkaisin testailuja kaiken varalta vielä. Voihan se tosiaan olla, että huippu oli jo yöllä.

Taas on lueskeltu 30 sivua ja reaktioita näpytelty. Mielenkiintoisia aiheita ollut, harmi kun ne on vähän nyt menneet jo ohi.

Paljon on tullu plussia, onnittelut kaikille plussanneille ja pienille tahmaa! ❤️

Myös huonoja uutisia oli osalle tullut, oon tosi pahoillani teidän puolesta 😔❤️

ON: täällä pahoinvointi on hellittänyt 🥳 ja rv 9 alkoi kotidopplerilla kuulua sydänäänet joka on helpottanut keskenmenon pelkoon. Ensi viikolla on nt ultra silloin rv 12+1.

Mielellään kuulisin kemiallisen kokeneilta, kuinka paljon kierto pitkittyi?
Normaalisti kierto olisi ollut 24 päivää, mutta kemiallisessa tiputtelulla venyi muistaakseni 32... Ja riippuu siis täysin mistä laskee kun kemiallisen tapahtuessa mulla oli noin kahden viikon tiputteluvuoto ja sit seuraava kierto tyystin sekaisin ja pitkittynyt myös 30 päivän tienoille mega kuukautisilla. Epäilen että vuoti kaikki ulos vasta myöhemmin kuin kemiallisen tapahtuessa.

Sit palasi tiukasti takaisin entiseen kierto ainakin mun kohdalla.

Takaisin