Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Toiveikkaana okeii!! Oliskohan tosiaan vaan ovis myöhässä meillä🤷🏼‍♀️ ota ja tiiä sitte mikä homma.

@Zebra niin puhuttiinki!! Hyvä että gynellä selvis edes jotain. Mulla ei tosiaan ole tällä hetkellä mitään menkkoihin liittyvää oireilua, no ehkä vähän turvottaa mutta se nyt voi johtua mistä vain. Limat oli kyllä tosi runsaat aamulla, mutta nyt ei sitte yhtään mitään, korkeintaan ihan vetistä vuotoa. Eli periaatteessa vois olla ovis ollu nyt tai tapahtua tänään.

Järkyttävän kovaa väsymystä ollu eilen ja tänään, mutta saattaa johtua myös jostain ihan muusta. Mutta ens viikolla jos menkat ei ala niin testaillaan sitte vasta😌

@Maana Mannila toivottavasti aukkari sai jotakin loksahtamaan kohdilleen ja tää on nyt teidän kierto ja saat haaveilemasi joulukuisen!❤️🌈🤞🏻

Plussatuulia myös kaikille muille!❤️ Jokainen täällä olisi pysyvän plussan ansainnut❤️

On: En vielä ole uskaltanut mennä joulukuisiin kirjoittelemaan, kun pelottaa, jos kuitenkin menee kesken. Viiva oli kyllä tänäänkin vahvistunut, mutta ahdistaa nämä menkkamaiset jomotukset ja alaselkäkivut😥 Ilmeisesti ihan normaaleja ovat, mutta pelkään joka vessareissulla näkeväni verta.🎌

Mua suoraan sanoen harmittaa että laskettu aika tästä kierrosta menisi 30 päivä joulukuuta, joten toisaalta toivon ettei tärppäisi. Toki sitten taas tuntuu kaiken kokemani jälkeen ajatella tälleen niin tyhmältä, varsinkin kun seuraavan kierron laskettu aika menisi lähes samalle päivälle kun toisen kemiallisen niin siihenkään en haluaisi laskettua aikaa... 😫 Muutenkin tammikuu ehkä se inhokki kuukausien ykkönen. No turha mennä asioiden edelle, kun 1; ei välttämättä edes tärppää ja 2; varmaan menisi sekin kesken että turha haaveilla pääsevänsä loppuun asti edes. 🙄

Tyhmää mun tälläisiä miettiä... Tuntuu niin tyhmältä kun päästin nämä ajatukset päähän, varsinkin mukamas että kestäisi yksikään raskaus alkua pidemmälle. 😵 Ei mulla mitään väliä lasketulla ajalla ole kun en koskaan niin pitkälle varmaankaan pääse.... En tiedä miksi mä annan itseni tälläisiä edes ajatella ja haaveilla enään.

211188.jpg

Anteeks ko tuun jo toista kertaa napailemaan, mutta oon siis onnellinen ja hämilläni 🤣 oon tasan kerran aiemmin saanu yli 1.0 ovistestistä (Premom-sovellus). Huiput on ollut tasoa 0.6-0.8 (lämmöt vahvistanut oviksen tapahtuneen).

No, nyt paukutellaan uusia enkkoja ihan huolella ja tuo luku vain nousee 🫣 eli geleet ja nikotiinin raju vähentäminen todella toimii 🫡

Ja joo, eihän se LH-taso vielä itsessään kerro mitään, mutta kuitenkin.

@Maana Mannila toivottavasti aukkari sai jotakin loksahtamaan kohdilleen ja tää on nyt teidän kierto ja saat haaveilemasi joulukuisen!❤️🌈🤞🏻

Plussatuulia myös kaikille muille!❤️ Jokainen täällä olisi pysyvän plussan ansainnut❤️

On: En vielä ole uskaltanut mennä joulukuisiin kirjoittelemaan, kun pelottaa, jos kuitenkin menee kesken. Viiva oli kyllä tänäänkin vahvistunut, mutta ahdistaa nämä menkkamaiset jomotukset ja alaselkäkivut😥 Ilmeisesti ihan normaaleja ovat, mutta pelkään joka vessareissulla näkeväni verta.🎌
Nuo tuntemuksethan on just lupaavia raskausoireita, jos ne yhistyy vahvistuviin viivoihin :smiling face with heart-eyes: Mun vahvimmat raskausoireet pahoinvoinnin alkuun asti (n. vk 7) oli nimenomaan menkkajomotukset, ja ne jatkui aina silloin tällöin palaavana oireena läpi koko raskauden, kuuluu siis vahvasti asiaan.

Takaisin