@Selmiina joskus elokuussa, kun vielä uskoin raskautuvani pian (ja kuvittelin jopa, että voisin olla raskaana), kuuntelin Kätilön kahvitunti -podcastia. Siinä oli ovulaatiotesteistä puhe, ja kätilöt sanoivat, että tollanen perinteinen testi pitäisi tehdä aamuin ja illoin. CB:n lilan kanssa ohje on, että tehdään aamun ekasta pissasta siihen asti, että saa vilkkuvan hymyn ja sen jälkeen voisi tehdä useammin.
Mä oon tehnyt PC:n perinteisten testien kans niin, että oon testannut sillä, kun oon saanut pysyvän hymyn CB:n lilaan. CB:n lila aamun ekasta, aamun tokasta PC:n testi ja sit viel iltapäivän puolella oon tehnyt toisen CB:n testin. Näin oon onnistunut löytämään LH-piikin tosi hyvin. Tässä kierrossa PC oli positiivinen aamun tokasta, viime kierrossa vasta ip:n pissasta.
Koska teit ton testin alkuiltapäivästä, testaisin ehkä illemmalla viel uudestaan. Huomenna sit testi aamun tokasta ja sit iltapäivällä yhdestä pissasta, mut ei kannata juoda mitenkään älyttömästi ennen testausta, jos pystyt olee juomatta. Lutenisoivan hormonin määrä käsittääkseni nousee iltapäivällä, joten voi olla, että saat viel tummemman viivan, jos testaat myöhemmin.
Sekava selostus, toivottavasti oli mitään apuu.
@Puolikuu joo en usko, että edes kerran vuodessa tapahtuu, mutta maailmassahan syntyy hirveästi lapsia koko ajan, joten kyllä varmaan tollastakn tapahtuu. xD Mun käsittääkseni pyritään siihen, että menis oman syntymävuoden ryhmään, mutta ei kai se mikään lakikirjaan kirjoitettu sääntö ole, josta ei voisi koskaan poiketa. Kuitenkin lapsetkin on tosi erilaisia ja heillä on erilaiset valmiudet koulunkäyntiin.
Onneks ens yö tulee pian, ni saat tilaisuuden katsella leffaa. xD