Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon jaksamista sinulle!❤️ eikö tutkimuksissa ole selvinnyt mitään? Vai oletko vasta vastikään hakeutunut niihin? Voin vain kuvitella mitä käyt läpi… Varsinkin kun on siinä kuuluisassa hedelmällisimmässä iässä jolloin ”katseestakin voit tulla raskaaksi!1!!1!!” jos on yhtään yläasteen seksuaalikasvatukseen luottaminen :Face Without Mouth:
Ei ole vielä muuta selvinnyt kuin tuo että FSH on koholla, pitäisi olla alle 10, eli viittaa munasarjojen heikentymiseen😕 kaikki muut arvot olleet täydelliset. tässä ollut muutto välissä eri paikkakunnalle, niin odottelen että hoidot jatkuu täällä, olin satakunnan hoidon piirissä ennen ja nyt odottelen tyksiltä aikaa.

Olipa tuuria pelissä että sain eilen ovulaation kiinni - nyt aamulla testi on taas haaleampi. Tuleepa kieltämättä jännittävät piinapäivät kun ihan vahingossa on tullut toimittua joka toinen päivä. 😁🤞🏻 Tämä ei ole kyllä heikkohermoisen hommaa, koska miten tässä nyt pitäisi malttaa muka olla sellaiset kaksi viikkoa ja odottaa.

@Kali Miten sulla menee?

Omia mietteitä: Olen koettanut olla miettimättä raskautumiseen liittyviä juttuja viime päivinä. Nyt on km-kierron kp 35 eli joko menkat piakkoin alkavat tai sitten jotain muuta. Tein Rfsu early -testin tänä aamuna ja siihem tuli taas haamuviiva, mutta alan noihin testeihin menettää luottoni, koska niihin ilmaantuu noita haamuja/viivanpaikkoja turhan paljon. Harmillisesti omissa lähikaupoissa on herkissä testeissä useimmiten vaan tuota testiä. Tilasin Kotitestit.fi:stä halpoja erittäin herkkiä liuskatestejä, jospa ne olisivat luotettavia. Olo on ollut pms-oireinen muutaman päivän, mielialat heittelevät ja aika herkillä on, alavatsa on turvonnut myös.

///Pöivitys: Näkyy alkavan vaaleanpunainen tuhruvuoto eli eiköhän menkat sieltä ole tulossa. Olen kiitollinen, että keho toimii 🙏

Muokattu viimeksi:
@pienirakas

Sattumalta huomasin, että ollaan melko samassa tilanteessa! Laitoin eilen tänne kuvaa ovulaatiotesteistä, ja oletan että ovulaatiotesti oli positiivinen kp 12? Eli ovis luultavasti oli sunnuntaina. Piinaillaan siis melko samoissa päivissä 🙈 Kuinka pitkä kierto sulla yleensä on? Mikä päivä ajattelit testata, vai odottaako menkkojen poisjääntiä? Toivotaan että molempia onnistaisi tässä kierrossa! Onko sulla nyt yk1 alkamassa? Kuinka nopeasti edelliset raskaudet on alkaneet? Jos haluat kertoa.
Esittelyketjusta huomasin että ollaan myös saman ikäisiä ja kolmas lapsi toiveissa. Virkistävää huomata myös muita nuoria äitejä joilla useampi lapsi ❤️✨

Paljon on taas tullut viestejä. Painan ❤️ kaikkien tilanteisiin, oli se sitten hyvällä tai haikealla.

Täällä kp 16 pärähti plussat ovistikkuun (tummeni vielä kuvien oton jälkeen). Näyttäisi siis siltä, että kierto on palautunut raiteilleen aika nopeasti. Meidän perheessä flunssa jyllää, niin katsotaan saadaanko tänään aikaiseksi mitään. Muutoin yritys jää -3 päivän varaan 😅

Liitteet

• IMG_1302.jpeg
    IMG_1302.jpeg
    3 MB · Katsottu: 26
@pienirakas

Sattumalta huomasin, että ollaan melko samassa tilanteessa! Laitoin eilen tänne kuvaa ovulaatiotesteistä, ja oletan että ovulaatiotesti oli positiivinen kp 12? Eli ovis luultavasti oli sunnuntaina. Piinaillaan siis melko samoissa päivissä 🙈 Kuinka pitkä kierto sulla yleensä on? Mikä päivä ajattelit testata, vai odottaako menkkojen poisjääntiä? Toivotaan että molempia onnistaisi tässä kierrossa! Onko sulla nyt yk1 alkamassa? Kuinka nopeasti edelliset raskaudet on alkaneet? Jos haluat kertoa.
Esittelyketjusta huomasin että ollaan myös saman ikäisiä ja kolmas lapsi toiveissa. Virkistävää huomata myös muita nuoria äitejä joilla useampi lapsi ❤️✨

Hei niinpä näkyy! Mulla on nyt menossa kp 15, eli liki mennään. 😁 Mä varmaan testailen dpo 10 ekan kerran, kuopus näkyi earlyssä dpo 9 ensimmäisen kerran. En malta ikinä odottaa menkkojen poisjäämistä, vaikka periaatteessahan se olis kaikista järkevintä. Menkat elää vähän omaa elämäänsä vielä, mutta luulen että tämäkin kierto on noin 30 päivää, vähän yli tai alle. Flo ennustaa 29 päivän kiertoa. Meillä on joo eka yrityskerta kolmosen kohdalla nyt käynnissä. Ensimmäistä lasta "tehtiin" muistaakseni reilu puolitoista vuotta, ja toinen taisi tärpätä yk4. Onpa hauska sattuma tää meidän ikä ja lapsiluku, pidetään molemmille peukkuja että pian saadaan kolmoset maailmaan. 😍

Mä en kyllä ymmärrä tätä mun kiertoa ihan vielä. En tiedä miksi tätä edes pähkin kun yritys ei ole edes alkanut ja vasta 1,5kk kapselin poistosta.

Tässä lämpöjä, ajattelin että ois ollut ovis sit tossa KP12 mutta lämmöt ei pystynytkään ylhäällä. NC ennustaa ovilaatiota KP19. Tänään KP15.

IMG_7192.png

Mut sit kuitenkin ovistesti sunnuntaina näytti tältä (tiedän, ei ole yhtä vahva)

IMG_7161.jpeg

Ja eilen ja tänään ovistesteissä ei ole näkynyt ollenkaan viivaa. Testien perusteella sanoisin että ovis olis mennyt jo, mutta lämmöt ei pysykään ylhäällä… Seksiäkään ei ollut menkkojen jälkeen ennen kuin sunnuntaina joten ei raskauden mahdollisuutta.

Ja CM kun oon tarkastellut niin kuivaa ja tahmaista on ollut tänään. Mielestäni sunnuntaina oli vähän voidemaista.

No, katsellaan. Kunhan tässä spekuloin kun en muuta voi 😂

Heipsan. Ollut vähän kiireistä niin en ole kerennyt tänne kirjoitella. Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia matkaan❤️❤️❤️

Täällä alkoi tänään kp1 ja menkat tuli ”etuajassa” kp31. Kierto ollut lyhimmillään 31 ja pisimmillään 45päivää.
Olin jo sisäisesti varma raskaudesta kun oli niin itselle vieraita oireita.. tissit turposi ennennäkemättömän kokoiseksi että mieskin ihmetteli, oli pientä kramppailua jota ajattelin kiinnittymiseksi ja oli vain niin varma olo kun olin näkevinäni testissäkin haamuviivan toissa iltana. Siitä aasinsiltana mietin että olikohan tämä joku varhainen keskenmeno koska tänään ollut myös hyvin poikkeukselliset menkkakivut. Koko päivän tuntunut siltä että joku kaapii kohdun seinää tuosta edestä. Vuoto taas itselle tyypillisesti ollut sen 5päivää joista 3 ekaa aina runsaat kera hyytymien, nyt vuoto kuitenkin normaaleihin kuukautisiini verrattuna ”niukempaa” mutta silti tarvitsen tamppoonin ja ollut myös pieniä hyytymiä joten kiinnittymisvuodosta tämä ei mene enkä usko että onnistuneesta raskaudessa kivut on tällaiset. Testikin oli negatiivinen kun oli pakko testata hölmönä vaikka varma peli onkin että raskaana en ole.
Noh.. uutta kiertoa ja yritystä vaan❤️

Ensimmäisessä raskaudessa olin kokonaan oireeton melkein koko raskausajan, jos en olisi tiennyt testailla niin en olisi varmaan huomannut kuin puuttuvista menkoista et jotain on tekeillä.. lopussa oli närästystä ja perus pissihätä nyt muutenkin kokonajan mutta kipujen ja muiden osalta siis oireeton..

Takaisin