En nyt tämmösiin raskausryhmiin oikein ole uskaltanu enää vuosiin liittyä. Mutta nyt yllärinä dpo 11 kp 25 sain haaleet viivat ja digi näytti 1-2. Tää on ihan utopistista kun taustalla lähes 12 vuoden lapsettomuus ja luomuplussa tullut viineksi vuosia sitten. Meillä syksyllä oli eka ivf kierros ja tuoresiirrosta plussa mutta meni kesken ja sen jälkeen oli pakastealkionsiirto tammikuussa mutta siitä nega. Mulla siis keskenmenotausta, lähes 20 keskenmenoa takana ja niiden syitä ollaan myös tutkittu, vielä odotellaan kromosomitestien tuloksia. Joten nyt on pää aika sekaisin että olisi kiva jotain vertaistukea saada kun ei tästä vielä läheisille viitsi puhua.
Tässäpä osa testiarsenaalista, piti monella testillä varmistella että oikeestikko näin on
Tässäpä osa testiarsenaalista, piti monella testillä varmistella että oikeestikko näin on
En voi kuvitellakaan mitä ootte käyneet näinä vuosina läpi! En keskenmenoja ole kokenut, joten en hirveästi sympatioita enempää osaa antaa. Mutta sitäkin enemmän pidän sormia ristissä!
). Ja sit toki raskaudessa lopulta niin herkät jostain viikosta 6 eteenpäin että en edes itse halunnut koskea ja suihkussa ollessa pakko peittää "suorilta" osumilta. Pidetään sormet ja varpaat ristissä
itse olen tällä hetkellä kotona ja mies tulee sopivasti puoli tuntia ennen esikoisen hakuaikaa, hyvin siinä ehtii niin ei ainakaan pitäisi väsy olla jos illalle joutuis jättää
Ja toki onhan se hankala nukkua kangen kanssa jos niikseen tulee
Kyllä me marraskuisiin vielä päästään! 

Mutta suunnitelma tähän kiertoon kuulostaa hyvältä 
Viime viikolla aloin tikuttaa ovista ja testit oli ihan hailuroita. Perjantaina vähän enemmän väriä, kunnes lauantaina aamulla tosi tumma viiva, mutta ei ihan plussa. Sen jälkeen lähti taas haalistumaan. Nännit kipeytyi perjantaina ja lauantaina ihan jäätävä turvotus. Eli ovis varmaan oli sit yllättäen jo pe tai la. Perjantaina onneks oli seksiä ja sit viikonloppuna vielä lisää. Mut saas nähdä, miten tänkin kierron kanssa käy. Tarvii ehkä ens kiertoon ostaa jotkut uudet ovistestit, noi sofit ei nyt ainakaan vielä vakuuttaneet.