@Rouva W auts, toi on niin musertavaa, kun yrittää olla realistinen, ja sit tulee joku toivonkipinä jostain ja alkaa lämmittää hiillosta, joka puolestaan antaa lisää toivoa. Sitä tipahtaa kovaa ja korkealta, vaikka miten toppuuttelisi.
@Kali samoin, voi blääh.

Sulle niin kovasti plussaa ja täysiaikaista raskautta toivoisin, vaikka eipä se mun toivo tässä mitään auta.
Eli ei muutako leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
@Pakkanen mulla on kans ollut vaikeuksia ovulaation bongaamisessa testeillä. Vasta tässä kierrossa onnistuin, kun käytin sekä Clearbluen lilaa että PC:n tikkuja/liuskoja. Menkoista ja Ourasta mäkin yleensä sen oon arvioinut + kohdunkaulan liman koostumuksen sekä kohdunsuun tuntuman perusteella yrittänyt vielä tarkentaa. Tän kierron tikuttelujen perusteella Oura osaa ainakin mulla ennustaa mul ovulaation aika hyvin.
Maybe Baby -sylkitesti on kans ollut käytössä, mutta siihen en oikein luota, kun näyttelee vähän mitä sattuu.
Palstaslangista, niin mun mielestä ”talletus” on hauska ja kuvaava sana ilmaisemaan, mistä on kyse. Tuntuu aluksi vähän hassulta, mutta kontekstissaan mielestäni selittää itsensä erinomaisesti. Se on mun mielest erinomainen esimerkki oivaltavasta kielellä leikittelystä. Tykkään ja käytän palstalla, joskaan en palstan ulkopuolella.
Tänään kp 16, dpo 1. Ei mitään oireita, kuten ei tässä vaiheessa voi ollakaan. Ekaa kertaa taidettiin onnistua ajoittamaan talletus ovulaatiopäivälle. Olisin toivonu itse ovulaatioo edeltävälle ja ovulaatiopäivälle, mutta jos tästä tärppää, niin sehän riittää. Ens viikon to verikokeet progesteronin määrän selvittämiseksi, pe katsotaan Mehiläisen Felicitaksessa, onko follikkeli puhjennut. Ens viikolla on myös palkkapäivä, joten sen odottamisella kuittautuu piinapäivät puolimatkan majataloon saakka.
Ihan hyvä ja rauhallinen fiilis kaiken kaikkiaan. Olen tehnyt sen, mitä voin (samoin puoliso), ja nyt odotellaan.