Syssymyssy
Näppärä viestien naputtelija
Mä yleensä ilmoitan muutama päivä ennen oletettua ovista, että mies saa tyhjennellä itse jos muistaa. Viimeistään kun limat alkaa, niin molemmilla on vain mindset, että nyt on "pakko" yrittää joka päivä siihen ovikseen asti. Vaikka me tykätään seksistä, niin ilman tätä vauvaprojektia meillä olisi seksiä 1-4 kertaa vuosi, tosin muuten meillä on kyllä läheisyyttä paljon.Miten te puhutte siitä, että olis hyvä tallella? Itse huomasin tässä näiden muutamien kuukausien aikana, että jos otin itse puheeksi ovulaation ja sen että nyt olis hyvä yrittää raskautua, niin jotenkin se vei pois vähän siitä hetken nautinnosta. Jotenkin se hommien aloittaminen tuntui itsellä aavistuksen takkuavan ja aiheutti tietynlaisia suorituspaineita.
Ja siis en tiedä miten kehtaan edes kirjottaa tätä tänne mut ne meidän seksiehdotukset on kyllä niin Ö-luokan jynkkyleffasta, eli kysyn mieheltä tasoa "milloin haluat huudattaa mua niin et naapurit tulee kateelliseksi" ja sit ko mies on valmis, niin kattoo mua sellaisella ilkikurisella ilmeellä ja menee makkariin ja mä kipitän perässä
Meillä on muutenkin tosi paljon huumori mukana petipuuhissa ja joskus ollaan kesken esileikkien ulvottu kyyneleet silmissä jollekki tyhmälle jutulle

Se on kyllä kuvaava, mutta tuntuu samalla jotenkin etäännyttävältä, kliiniseltä.
Ollapa malttamaton...