Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänne vaan uudet mukaan, kiva kun on paljon keskustelua! 🤗

@pienirakas @Rilja Mulla on Flon maksullinen versio. Premonia ei oo, mut Fertility Friendin maksuton löytyy. Käytän sekä Flo että FF, mutta tykkään kyl enemmän FFstä. Flossa on kiva ne arviot lasketusta ajasta jne. Mut muuten en koe saavani kovinkaan paljon irti siitä. Kovasti se joka päivä juttelis mun kanssa mut se alko kyllästyttää nopeasti ja nykyään aina skippaan sen chattailuyritykset. Siis onhan siellä ihan hyvää tietoa, mut mä ehkä sit vaan tiedän jo entuudestaan sen verran, et en oo kokenut sitä niin hyödylliseksi. Onhan se visuaalisesti ihan nätti, esim. vrt. FF, mut mua kiinnostaa monipuolisuus ulkoasua enemmän. Premominkin oon näköjään ladannut, mutten oo sitä koskaan ees avannut!

@Maana Mannila Tuuthan sit kertomaan miten hedelmällisyyskatsaus meni, jos siis tuntuu siltä. Tsemppiä huomiseen ja toivotaan, että olis asiat ihan hyvällä mallilla! 🤞🏻

Apua! 6 kk kuulostaa tässä kohtaa hirveän pitkältä ajalta😨 En varmaan niin pitkään malta odotella. Oon luonteeltani aikamoinen huolehtija ja murehtija, joten jotain tietoa omasta tilanteesta kaipaisi nopeasti. Mutta kyllä tässä nyt pari kiertoa täytyy vielä malttaa ainakin mielensä. En haluaisi liikaa alkaa haaveilemaan tulevasta, jos vaikka tuleekin ikäviä uutisia... Olisinpa eksynyt tänne palstalle jo aiemmin niin olisin lopettanut pilleritkin aikaisemmin, mutta turha sitä enää on jossitella🙁

Lupaavalta kuulostaa sun oireet!🤩 Toivottavasti olisi tärpännyt🙏🏻💖

Turha sitä on jossitella, oot siinä oikeassa. Mut samaan hengenvetoon totean, et itsekin kadun sitä, et ei yritetty aiemmin. Toki mun piti purkaa yks hermokipulääkitys puolen vuoden aikana alas, se kun on teratogeeninen. Pitkään mietin, et miten mä pärjäisin ilman lääkettä, mut sit löyty onneks apu ja pystyin purkamaan lääkityksen. Meni siinä pari vuotta hukkaan, ja tiedä oisko se ollut ratkasevaa tässä hommassa 😞

Testasin jo eilen yöllä (kyllä, joskus neljältä 🙈) epäherkällä testillä ja nega oli. Siis alhainen dpo ja epäherkkä testi, mitä muuta tulosta vois ees odottaa! Ihan tuhoon tuomittu jo lähtökohdiltaan 😂 Tänään ei oo kyl oireita ollut, ennen kuin avasin taas illalla tän palstan, et voipi olla toiveunta vaan. Varmaan uhraan huomenna aamulla vikan herkän testin. Silloin dpo on vasta 9, että ei edes aika suurella todennäköisyydellä näkyisi herkässäkään vielä silloin. Mut ajattelin värjätä hiukseni, kasviväreillä tosin ni ei ehkä niin myrkkyä mitä hapetevärit, mut kuitenkin. Ni jos se nyt jostain syystä oliskin plussa ni sit jää värjäys tekemättä. Uhmaan nyt siis tahallani luontoäitiä tässä asiassa. 😁 On pitänyt jo kuukausikaupalla värjätä, mut en oo saanu aikaseksi, kun se on aika työlästä ja hankalaa pitkähiuksisena. Ja siis jos nyt kävis niin et vasta myöhemmin kävis raskaus ilmi niin en ottais stressiä siitä, että ehdin värjätä.

Takaisin