Pistän tähän nyt omanapaa kun ollut taas sellaista rytinää tää alkuvuosi, että oksat pois, pakko avautua.
Miehen auto on ollut menossa vaihtoon, tänään matkustettiin toiseen kaupunkiin jo vaihtamaan, mutta eipäs vaihdettu, kun miehen autossa onkin piilevä vika, hintalappua tän vian korjaamiselle tulee 6000 euroa. Tän auton arvo on pudonnut parissa vuodessa ainakin toiset 6000e, jotka tietysti pitää maksaa myös pois, kun auto vaihtuu. Meillä alkaa myös tässä keväällä remppa, hintalappu lähemmäs 8000e (laina jo nostettu). Uskomatonta kyllä, sain lainat kilpailuttamalla ja yhdistämällä sumplittua asiat siten, että lisämenoja tästä rytinästä ei tule kuin 30e/kk, ja alan muutenkin olemaan tähän sekoiluun jo tosi turta, lähinnä naurattaa
Eli ensi viikko menee tätä autoasiaa sumpliessa, selvitellä että korvaako auton myynyt taho mitään kun noin isosta viasta kyse, vierailu pankissa yms. Menin lupaamaan vielä, että mun oppari on vaiheessa X ensi viikon perjantaihin mennessä, onnistuu varmaan todella hyvin, kun tässä pitäisi töissäkin käydä täysipäiväisesti.
Testipäivänä mun eräs läheinen menee suureen leikkaukseen, ja tarvitsee muutamassa asiassa mun apua vielä ennen sitä, ja tottakai leikkaus jännittää myös, vaikka riskit on pienet.
Ja ainut asia mistä mä murehdin on se, että en jaksanut tänään lenkille ja salille