Tässäkö syy miksi näitä oli vino pino paikallisen s-marketin poistokorissa@rrro Tarkoitat sitä cb:n varhaista? Ainakin jodelista löytyy haulla #clearbluehailura -tägillä tosi törkeitä viivanpaikkoja tuolla testillä.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässäkö syy miksi näitä oli vino pino paikallisen s-marketin poistokorissa@rrro Tarkoitat sitä cb:n varhaista? Ainakin jodelista löytyy haulla #clearbluehailura -tägillä tosi törkeitä viivanpaikkoja tuolla testillä.![]()
Veikkaan, että aika moni hermostunut kun on saanut näillä valehaamujaTässäkö syy miksi näitä oli vino pino paikallisen s-marketin poistokorissa![]()
Joo just sitä! Muistan näin joo lukeneeni joskus, mutta nyt kun yritin etsiä tietoa niin kappas kaikki kiven alla.@rrro Tarkoitat sitä cb:n varhaista? Ainakin jodelista löytyy haulla #clearbluehailura -tägillä tosi törkeitä viivanpaikkoja tuolla testillä.![]()
KiitosOtan osaa!Todella ymmärrettävää, että tuollaisten tapahtumien myllerryksessä kierto jää hyödyntämättä. Tietysti se silti harmittaa, kun on suuri toive... Samalla tällaiset isot tapahtumat usein antavat uutta perspektiiviä ja kirkastavat itselle omia unelmia.
Meilläkin saattaa jäädä tämä kierto välistä sairastamisen takia.Tietenkään se ei ole yhtä vakava juttu kuin läheisen menettäminen. Harmittaa joka tapauksessa, kun haluaisi hyödyntää kaikki mahdollisuudet.
Kyllä tosiaan sai taas perspektiiviä monikin asia. Ja harmittaahan se vaikka kierto jäisi, mistä syystä väliin
Toivottaan pikaista tervehtymistä sinne kuitenkin.Hei, kuulostaa ikävältä ja henkisesti rankalta tilanteelta. Ymmärrettävää, että kierto tuolloin voi mennä "ohi", ja voihan olla, että kovan henkisen järkytyksen myötä ovulaatiokin jää tapahtumatta.Täällä onkin tapahtunut hurjastivähän koitin selata keskustelua läpi. Kovasti tsemppiä kaikille piinailuun ja ovisten metsästämiseen.
Pahoittelut, että nyt tulee kuitenkin vaan omaa napaa. Mulla oli perhepiirissä kuolemantapaus ja se on vienyt kaiken energian. Samalla vauvahaave on kuitenkin vahvempana kuin koskaan. Ja tiedän, että tällä ei ole pitkässä juoksussa tai tässä tilanteessa merkitystä, mutta oletettavasti koko kierto meni ns. ohi kriisin keskellä. Nyt se vain kaiken muun päälle tuntuu tosi kurjaltaVaikka järjellä ajatellen tässä stressissä ja ahdistuksessa tuskin kiinnittymistäkään olisi tapahtunut tai mahdollisesta raskaudestakaan osaisi iloita. Mutta kiitos, että sain tänne avautua fiiliksestä
![]()
Ah okei, no sitten luulen että kirjasin oikein kun korjasin creamyyn kun sellaista ollut sunnuntaista asti. Oli vaan yhtenä päivänä enemmän niin kirjasin sen watery:ksi virheellisesti mutta oli tosiaan sellaista valkoista silloinkin.@Kali mä oon käsittänyt, että watery on sellaista kirkasta, mutta ohuempaa kuin eggikset. Creamy on taas sellainen valkoinen, ehkä voidemainen.
ps. Äsken tuli ihmeellinen voimakas kramppi, tänään on vasta dpo 4 joten en tiedä mitä mun hormonit taas jekuttelee.