Minäkin hyppään mukaan

Ikää minulla 29v, mies jo kolmenkympin ylittänyt. Kuumeilua on minulla takana jo vuosia, viimeisin vuosi ollut ehdottomasti vaikein. Ollaan sovittu, että aloitetaan yritys tänä vuonna. Harmikseni aloituksen tarkempi ajankohta on yhä pimennossa, sillä mies haluaa vielä varmistusta taloudelliseen tilanteeseen ennen kuin aletaan tositoimiin. Miehelläkin vauvakuume alkanut kuitenkin selvästi vahvistumaan, joten pidettävä toivoa yllä siihen, että hän uskaltaisi ryhtyä yrittämiseen pian vaikkei kaikki elämän osa-alueet olisikaan niin "valmiita".
Ehkäisyä ei ole ollut yli vuoteen, on menty keskeytetyllä ja ns. kalenterimenetelmällä hedelmällisiä päiviä vältellen. Nyt olen laittanut merkille, että mies ottaa jo rennommin, eikä joka kerta varmistele kierron vaihetta ja menee vain loppuun asti. Toiveikkuus nostaa tietenkin päätään, ja pääsee tässä jo piinailemaankin.

Kiertoa seuraan lämpöjen ja oireiden avulla, viime kierrossa kokeilin ekaa kertaa myös ovistestejä. Taidan niihin tarttua seuraavan kerran vasta sitten, kun yritys todella alkaa.
Helpottaisi kovasti, kun pääsisi tästä tuskallisesta odottelusta ja saisi alkaa kunnolla yrittämään

Pelkään paljon sitä, että itse yrityskin venyy pitkäksi tai tulee keskenmenoja tms. Sydän on jo valmiiksi niin palasina tästä odottelusta, etten tiedä kuinka kestäisin vielä muita koettelemuksia tällä matkalla.
Raskaaksi 2025 -ketjua olen taustalla lueskellut, joten jotain tietoa osan tilanteista jo onkin. Olen pahoillani, että osalla yritystä on takana jo kauan ja olette joutuneet kokemaan menetyksiä.

Toivotaan tästä vuodesta parempaa, ja että saisimme jokainen niin kovin toivotut pienet syliin asti