Limoja ei kannata välttämättä tuijottaa orjallisesti ovulaatiota etsiessä, koska kaikilla se lima ei laskeudu alas asti ja paperiin/pikkareihin saakka, vaan jää sinne kohdunkaulan suulle. Ja joskus se lima tulee ennen/jälkeen ovulaationIlmoittaudun myös mukaan keskusteluun, 34-vuotias esikoisesta haaveilija täällä.
Meillä saatiin miehen siittiöt kuntoon (testosteroni korvaushoidon jäljiltä) marraskuussa, joten nyt on yk 3 käynnissä. Tuntuu kuitenkin siltä, että on yritetty jo vuosia, koska pieni toivo on aina elänyt, kun ei ole ollut varmuutta miehen siittiötilanteesta ja on ajateltu ”tulee jos on tullakseen”. Viime heinäkuussa saatiin tietää, että siittiöitä on pyöreät 0 joten eipä ihme, ettei ole ottanut tullakseen..
En ole ikinä syönyt pillereitä tai käyttänyt parisuhteessa kumppaneiden kanssa muuta ehkäisyä kuin keskeytetty yhdyntä, joten pieni epäilys on aina kalvanut, että onkohan itsellä kaikki kunnossa.
Kävin gynellä viikko sitten, ja kuulemma kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Käski alkaa tikuttaa ovulaatiota CB digitaalisilla. No, nyt on kp13 menossa ja ovulaatiotesti, jonka pitäisi näyttää 4 hedelmällistä päivää näyttää kokoajan negaa.Ovulaatiolimaa tuli mielestäni kp10 ja kp11. Nyt on pää ihan pyörällä, miten voi limat tulla mutta ovulaatiota ei testin mukaan.
Onko kellään kokemusta tälläisestä?
Ennen synnytystä mulla oli aina selvät limat ovulaation ympärillä, mutta sen jälkeen olen bongannut niitä harvemmin. Viimeisin alkanut raskaus sai alkunsa oviksesta, joka olisi mennyt ilman testaamista tyystin ohi. Ei limoja, ei erityisemmin himoja, mutta silti jotain limoja selkeesti oli, kun simpat pääsi perille saakka
Mua kiinnostaisi, jos haluat kertoa, että millaisin toimenpitein miehen simppatasoja on parannettu? Kuulostaa huikealta jos ootte puolessa vuodessa päässyt nollista tavoitelukemiin
Meillä kans siittiöiden kanssa haastetta, niin siksi kiinnostaa

Mulla kans kierto on tuota 35-45 päivän luokkaa, joten aloitin testailun tänään, kp 15. Ovulaatio on usein tullut siellä kp 20-25.