Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miks meninkin mainitsemaan eilen, ettei oo mitään testailuoloja vielä? Sen kirjoittamisesta jäi testit mieleen, ja pakkohan se sit oli tänäaamuna testi uittaa ja saada eka nega... :Grinning Face With Smiling Eyes: samalla huomasin, et ku oon ostanu noi testit ni luulin et ne on rfsu early testejä, mut ketut. Ihan tavallisia 25 testejä ovat, ja jos oisin sen tienny ni oisin mielummin pistäny vähä lisää rahaa peliin ja ostanu PC testejä ku niistä tiedän varmasti et toimii mulla earlyna. Noi tuli tilattua jostain apteekista muiden tuotteiden mukana, ku osas nettikauppa tarjota niitten alepakettia, rfsu normitestit 12kpl (6x2) jonku n. 7e. Onhan se ihan ok hinta, mut silti, en ois ostanu jos oisin tajunnu ettei ollu se early versio.

Nyt tuskin pystyn olemaan huomenna enää testaamatta ku kerta testiputki on auki, ja pitää varmaan huomenna sit tuhlata se viimeinen pc normi testi mikä tuolta kaapin perältä vielä löytyy. Tänään oletettavasti DPO 9 (ei tikutettu, päätelty oireiden ja edellisten tikutettujen kiertojen perusteella).

@Aurinko88 mulle kävi ihan sama. Varmaan samaan tarjoukseen tartuttiin ja ajattelin testien olevan herkkiä🤭 No eipä se mun nega olisi plussaksi muuttunut vaikka olisikin olleet, mutta sulla on vielä hyvät mahdollisuudet. 🤞

No perhana. Piti varuiksi pc uitella aamusta. Piirtyi siihenkin värillinen haalea viiva.🥰 Yritin, siis yritin olla malttimielellä liikenteessä. Did not happen.
Pitäis itsekin testi tehdä Dpo 10-13 menossa tai jotain 🤷 viikon päästä pitäisi alkaa menkat.. epäilen.. ihan älytön väsymys ollut ja metallinmaku suussa. Jotenkin tuntuu siltä et oisko raskaana.. ovulaatio ja "puuhastelut" olleet tosi aikaisin ja keskeytettyä yhdyntää myös ollut..Nyt ei oo peitto heilunut edes viikkoon. Jännä juttu. Jos plussa tulee niin se on tervetullut 💗 varsinaista yritystä ei meillä edes ole nyt ollut.

Muokattu viimeksi:
Voihan se olla et kun ei liikaa yritä niin onnistuu. On stressi pois yms.
Mulla on jo kaksi lasta ja keskenmenoja olen myös kokenut. Ei ole itsestään selvyys edes tulla raskaaksi
Siksi pidän jokaista raskautta ihmeenä 💗
Onnea kaikille plussanneille

:Weary Cat Face: Päivän oirepäivitys: nänneistä tulee vähän (ja siis tosi tosi vähän) epämääräistä valkoista eritettä. Ei ole ikinä ennen tullut, tai en ainakaan ole huomannut sellaista.

Millä tässä muka on tarkoitus pystyä olemaan testaamatta? No, mies on myöhään töissä ja mielellään tekisin niin että hänkin kotosalla, joten huomisaamu siksikin parempi. Lähettäkää mulle telepaattisesti malttia. :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Heipparallaa!
Täällä on vissiin käyny joku plussa aalto pyörähtämässä🫣 (ja niitä ikäviä menetyksiäkin) oon juttuja käyny sivusta lueskelemassa ainakun on ollu aikaa, enkä nyt millään muista kaikkea.

Tulin heittämään omia kuulumisia taas tänne väliin.

Teki vissiin ihan hyvää siirtää lapsiasiat vähän toisaalle. Nyt näyttäis siltä, että oon saanu mun stressi tasot ainaki kuriin ja kierto näyttäis palailevan normaaliin. Kaiken stressin ja 6kkm jälkeen mun kiertohan lähti venyilemään 32-37päiväsiks, kun ennen se oli se 28pv. Tänään on kp 27 ja dpo on jotain 7-10. Kokopäivän on juilinu vattas ja tuossa ku töistä pääsin ja vessaan ryntäsin niin valkovuodon mukana tuli ruskeeta tuhrua. Eli odotettavissa, että tää tästä iltaa kohti repee lopunki. Tänään on myös ollu ihmeellistä pahoinvointia, oon töissä vaan kyökkiny ja jatkuva oksetuksen tunne kurkussa.
Ehkä nyt kierron tasaantuessa ja stressi tasojen laskiessa alkais tämäki tuottamaan toivottavaa tulosta.
Jos vuoto nyt ei jostain syystä tästä ylly niin teen maanantaina testin, kun ollaan viikonloppu reissussa miehen, hänen veljen ja hänen veljen puolison kanssa niin en kyllä sille reissulle viitti testejä pakata mukaan. Saapi odotella sitten maanantaihin. Mutta vahvasti epäilen että menkat ne sieltä alkaa. Mutta outoa kyllä oon jopa helpottunu kuukautisten alkamisesta jo nyt ja että mun kierto näyttäs palailevan normaaliin.

@Aurinko88 mulle kävi ihan sama. Varmaan samaan tarjoukseen tartuttiin ja ajattelin testien olevan herkkiä🤭 No eipä se mun nega olisi plussaksi muuttunut vaikka olisikin olleet, mutta sulla on vielä hyvät mahdollisuudet. 🤞
Joo varmaankin! Tarkistin vielä sähköpostitse saamani tilausvahvistuksen, sekin sanoo näin:
1783609353500.png

Jännä juttu, että oletin ostavani herkkiä testejä, harhaanjohtavaa :Angry Face: Sivuilla kyl lukee tän kohdalla et 25, mut en mä sitä niin tarkasti tullu lukeneeksi silloin, vaikka ois näemmä pitänyt

ON: Tuhruilut alkoi eilen, alkuun pientä veriviirua mutta nyt aamulla jo sitten "reilummin". Omaan kiertoon normaalia, mutta on aiemmin myös ollut vaikka raskaudet alkaneetkin. Jos tämä tuhruilu yltyy, niin uusi kierto alkaa, mutta jos loppuu ennen kuin kunnolla edes alkaa niin hyvä mahis plussaan. Oma olo kuitenkin nyt sellainen, että tärppiä ei ole käynyt ja uuteen kiertoon päästään huomenna tai sunnuntaina. :side_tear: Jotenkin kerkesin jo ajatella, että nyt olisi plussan vuoro vaan ilmeisesti olin väärässä. huooh..

Niin siinä vain kävi, että Clearblue sanoo: raskaana, 1-2 viikkoa. Uskomatonta.

Pitäisikö sitä uskaltaa jo siirtyä laskettujen aikojen ryhmiin... Ongelmana kyllä se, etten tiedä kumpaan ryhmään mennä. LA periaatteessa maaliskuussa, mutta äitiyspoliklinikalla minulle kerrottiin, että raskaus käynnistetään diabeetikoilla todennäköisesti viikolla 37 (tai hän taisi jopa käyttää sanaa "viimeistään"), joka olisi sitten helmikuussa.

Niin siinä vain kävi, että Clearblue sanoo: raskaana, 1-2 viikkoa. Uskomatonta.

Pitäisikö sitä uskaltaa jo siirtyä laskettujen aikojen ryhmiin... Ongelmana kyllä se, etten tiedä kumpaan ryhmään mennä. LA periaatteessa maaliskuussa, mutta äitiyspoliklinikalla minulle kerrottiin, että raskaus käynnistetään diabeetikoilla todennäköisesti viikolla 37 (tai hän taisi jopa käyttää sanaa "viimeistään"), joka olisi sitten helmikuussa.
Paljon onnea ja vauvaliimaa matkaan! 😍

Taitaa olla vähän makuasia, mutta toisaalta sehän on lasketun ajan ryhmä ja meilläkin tammikuisissa syntyi joulukuussa vauvoja ja jollain oli suunniteltu sektiokin joulukuulle ja silti on siellä meidän tammikuisten kanssa. 🥰 Itse menisin siis siihen missä kuussa virallinen laskettuaika olisi. 😊

Oooo ihanaa plussa-aaltoa 😍 Paljon onnea @Daadirlandaa ja @Tando , saisiko nähdä kuvia teidän testeistä?😍 paljon onnea @Amorado 🩷🩷🩷 ah tuo tunne on niin ihana 🥲 nauttikaa!!

Vitsit tää lomalla olo tehnyt hyvää ja nyt tuntuu että ensi kierrossa eli elokuussa yritettäisiin 🥲 Pelottaa että muuten aika juoksee ohi kun mulla tätä ikää jo on..täällä vaan vahvistunut että vielä toinen yhteinen lapsi halutaan. Ehkä kolmaskin jos ehtii 😅

@Aurinko88 mulla aiemmin näyttänyt sama dpo samalla tavalla noi rfsu:t myös.. kuin pregcheck..siis samanvahvuiset viivat. Paljon plussaonnea 🩷🩷 teitkö jo uutta testiä? Olihan tuo vielä tosi aikainen testipäivä

@Amorado mikä dpo ja mikä kp nyt sulla?
Kp 30 ja ilmeisesti onkin dpo11, oon aivan sekasin nyt päivistä 🫣😄 Kp19 oli ilmeisesti ovulaatio, ja se pahoinvointi jota luulin raskausoireeksi olikin ovulaation oireilua? 🤔 Yhdet tallettelut oli ovulaatiopäivänä, ja siitä ilmeisesti tärppäsi 😍 Kuva vielä kuivuneesta testistä

Liitteet

• IMG_20260711_100633.jpg
    IMG_20260711_100633.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 20
Paljon onnitteluja ja tarrasukkia @Tando @Tuutikintytär @Amorado @Daadirlandaa ja muutkin jos pääsi joku unohtumaan ❤️🌈

Voimia @Pakkanen 💔

Tsemppiä @Maicy ❤️ uuteen kiertoon joutuminen on aina niin lannistavaa.

@Aurinko88 onpa kyllä harhaanjohtava, tossahan lukee ’herkkä raskaustesti’. 😠

Omanapaa sen verran että tylsää alkukiertoa vieläkin, kp13. Ovis vasta ensi viikon loppupuolella oletettavasti. Toki nyt jo alkanut vetinen vuoto lisääntymään ja halutkin heräilee. En kyllä usko että tästä mitään tulee kun sain jotenkin alaselän venäytettyä (ehkä pitkä ajomatka?) ja kaikki tekee kipeää. Turhauttaa kun oon yrittäny pitää kehosta parempaa huolta, laihduttanu 12 kg puolessatoista vuodessa, mutta eipä tunnu auttavan raskautumiseen tai edes yleiseen oloon. Sori valitusvirrestä, piti saada se ulos.

Aurinkoista viikonloppua kaikille! 😎

@Aurinko88 mulla aiemmin näyttänyt sama dpo samalla tavalla noi rfsu:t myös.. kuin pregcheck..siis samanvahvuiset viivat. Paljon plussaonnea 🩷🩷 teitkö jo uutta testiä? Olihan tuo vielä tosi aikainen testipäivä
Tein eilen PC normitestin, ja sekin tyylipuhdas nega. Tänään en testannut, ei ollut himoja siihen. Ehkä huomenissa taas. Kyllähän sitä vielä voi plussatakin, mutta epäilen, ei oo yhtään semmonen olo nyt. Enkä siis voi olla noista dpo lukemistakaan varma, kun en tikuttanut, et voinhan olla ollut liian aikaisessakin 🤷‍♀️

Paljon onnitteluja ja tarrasukkia @Tando @Tuutikintytär @Amorado @Daadirlandaa ja muutkin jos pääsi joku unohtumaan ❤️🌈

Voimia @Pakkanen 💔

Tsemppiä @Maicy ❤️ uuteen kiertoon joutuminen on aina niin lannistavaa.

@Aurinko88 onpa kyllä harhaanjohtava, tossahan lukee ’herkkä raskaustesti’. 😠

Omanapaa sen verran että tylsää alkukiertoa vieläkin, kp13. Ovis vasta ensi viikon loppupuolella oletettavasti. Toki nyt jo alkanut vetinen vuoto lisääntymään ja halutkin heräilee. En kyllä usko että tästä mitään tulee kun sain jotenkin alaselän venäytettyä (ehkä pitkä ajomatka?) ja kaikki tekee kipeää. Turhauttaa kun oon yrittäny pitää kehosta parempaa huolta, laihduttanu 12 kg puolessatoista vuodessa, mutta eipä tunnu auttavan raskautumiseen tai edes yleiseen oloon. Sori valitusvirrestä, piti saada se ulos.

Aurinkoista viikonloppua kaikille! 😎

Me mennään kyllä ihan samoissa, oisko mulla nyt kp12. Flow ennustaa ovista ens to-pe, joka sopisi kyllä ihan hyvin. Tää olisi viimeinen terolut kierto. En aio kyllä testailla ovista, menee miten menee.

Onnea plussista, ihanaa! Ja tarrasukkia! 😍

Itse lähden tässä nyt tikutteleen jos ovis vaikka löytyis, ainaskin vähän valkovuoto alkaa muuttaa muotoaan venyvämmäksi! 12 päivää sitten lopetin pillerit, eli periaatteessa voisi jopa ollakkin tulossa 😊

Takaisin