@Maana Mannila Onpa ikävä kuulla, miten raskaissa vesissä kuljet tällä hetkellä. Toivon, että saisit itsellesi hankittua jonkinlaista keskusteluapua tai ihan mitä tahansa, mistä olisi sun oloon apua..

Kunpa se verho sun ja maailman välissä raottuisi enemmän... Kunpa se plussakin sieltä tulisi jossain vaiheessa ja kirkastaisi olotilaa. Olet ajatuksissa.
@Valora Siellä alkaa pian olemaan jännät päivät käsillä.

Toivottavasti noi repäisykivut ois merkki onnistuneesta kiinnittymisestä.
Näin, että lapsosten ikäeroista oli keskustelua. Mulla ja mun pikkusiskolla on vähän vajaa vuosi vaan ikäeroa ja pienenä meistä oli kyl suunnattomasti iloa toisillemme. Teininä ei ehkä ihan niin paljoo enää.

@Suskikitten Piirtyispä siellä plussa testiin dpo10.

Hyvän määrän oot testejä kyl hankkinut.

Pitäis muuten itekin alkaa laittaa taas tilaukseen. Kaapit huutaa jo tyhjyyttään.. Ovistestejä on, mut niillä hyviksi toteamillani liiloilla cb:n on aika mahdotonta nyt lähteä tähän kiertoon testaamaan....
Sit omat:
Eilen nyt juostu sitten lääkärissä oikeen huolella. Soittelin aamulla omaan terkkariin saatuani ton plussan edelleen testiin. Varasivat mulle akuuttiajan lääkärille. Eipä siinä muuta kuin juteltiin vähän, teki nopean sisätutkimuksen ja totesi, ettei tulehdusta ainakaan pitäisi olla, eikä muutakaan poikkeavaa. Vuotoa totesi edelleen tulevan. Lähetti labraan otattamaan perusverenkuvan, hcg:n ja kilppariarvon (<-- tota mulla ei tietääkseni ole koskaan otettu) ja kaahasin sit sinne ja onneks ei ollut yhtään jonoa, koska toi viimeisin piti saada otettua ennen klo 14. Kävin myös sovitusti työterveyslääkärillä ton jälkeen (oisin perunut, ku pääsinkin tonne terkkariin) ja sielläkin höpöttelyä ja otattivat viel ferritiinin, mikä oli kyl tosi kiva ja josta tulokset tuli jo illalla, oli 44, et ihan riittävä sitten. Muut labrat ei oo vielä tullut, mut eiköhän ne tänään jossain vaiheessa tuu. Siitä ei ees puhuttu, et miten menetellään tästä eteenpäin..
Huojentavaa sillein kuitenkin, et nyt löytyy jotain taas kirjoitettuna omista terveystiedoista, niin auttanee tulevaisuudessa, jos tää homma pitkittyy aina vaan..
Vuoto jatkuu edelleen.
Kivaa aurinkoista päivää kaikille.