Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No ilmeisesti vielä elokuun vikalle päivälle päästäänOnnea matkaan! Menisikö uusi la vielä elokuulle, vai oletko ensimmäisissä syyskuisissa?![]()
Eli yhteensä tilasin 40 raskaustestiä ja 30 ovulaatiotestiä.Kaikkein parasta olisi jos turhaan suurimman osan tilasin...
Sain halvemmalla noi raskaustestit kun tilasin samalla liukuvoidetta Usasta.Itselle aika yllättävä noiden testimäärien suhde. Yritä nyt muistaa olla testailematta raskautta, että ne varhaiset kemialliset jäisi huomaamattaSäästyy isoilta suruilta niin elämänlaatu pysyy parempana. Itsellä on enemmänkin 40 ovulaatiotestiä ja 2 raskaustestiä varalta. Nuo varhaiset on enemmänkin kiinnittymisyrityksiä, ja tuntuu että ne enemmänkin sekoittaa mieltä, ja jos ei terveydenhuolto laske niitä edes raskautumisiksi
Jatkoitko ovulaation testailua tuon haalean jälkeen, että näkyisi oliko vain yksittäinen haalea testi kasvavien välissä. Mulla testit näyttää ihan erilailla pelkkää haaleaa ja sitten yksi selkeä huippupäivä, joskus se on jäänyt tuonne 0,8 , mutta kun ero muiden päivien 0-tulokseen on niin iso että oletan siinä olleen nopea huippu.
Mulla siihen ultravarhaiseen piirtyi heti se haalea sininen viiva, kun oli positiivinen. "Väärät positiiviset" on tulleet aina ihan siellä testiajan lopussa tai testin kuivuessa, mutta ei koskaan heti. Eli hetken voi katsoa ja sitten roskiin, jotta on luotettavaMä en millään malttais oottaa sunnuntaihin (dpo10) testaamisen kanssa… tekis mieli jo huomenna aamulla testata, mutta mun testivaihtoehdot on cb ultravarhainen, cb viikkonäytöllinen ja rfsu perus liuska. Viime raskaudessa oli käytössä pc ja apteekin ultra testit ja sit jossain vaiheessa toi cb viikkonäytöllinen. Nyt luin että tohon cb ultravarhaiseen tulee heposti vääriä plussia, niin ei tee mieli sitä käyttää, mutta noissa muissa ei varmaan ainakaan mitään näy vielä dpo9
Helpointa olis ku osais nyt vaan rauhassa odotella ton testaamisen kanssa.