Raskaaksi 2025

@Blueberr Uskon myös, että vaikuttaa. Kyllähän joku korkea kuumekin on kova stressi elimistölle. Yksi raskaustesti on kaapissa valmiina, saa nähdä tuleeko sille käyttöä. Mitään perinteisiä pms-oireita ei ole, mutta näitä flunssan oireita sitten senkin edestä 🤧

Jos ovulaatio oli eilen tai tänään ja se on iso jos tosin että... 🫣 Todennäköisesti eilen kun talleteltiin vasemman munasarjan kohdalla tuntui pistävä tai viiltävä kipu niin se oli ovulaatiokipuja? Sen jälkeen siis kun oltiin juuri lopeteltu. 🤞 En siinä tilanteessa enempää miettinyt sitä kun ajattelin kyllä heti onko ovulaatiokipuja! Mutta jotenkin nopeasti sivuutin asian ja unohdin kunnes tänään vaan mietin olisiko ollut sittenkin... 🤔 En haluaisi kyllä turhaan toivoa kun sitä tehty aivan liikaa tänä vuonna ja aina lopulta petytty sitten jos ei olekkaan ovulaatiota ollut niin...

Kävin lääkärissä lima oli 9 mm tripla, follikkeleita oli oikealla 2, vasemalla 1. Minä en tiedä onko toi pieni määrä kun olen lukenut että joillakin voi olla esim 4 molemmilla puolilla. Kooksi oli kantaan laittanut 16mm, toinen mitta on 18,3 ja toinen 13,8 mm. Sanoin että huomenna tai ylihuomenna ovulaatio.

Kävin lääkärissä limakerros oli 9 mm tripla, follikkeleita oli oikealla 2, vasemalla 1. Minä en tiedä onko toi pieni määrä kun olen lukenut että joillakin voi olla esim 4 molemmilla puolilla. Kooksi oli kantaan laittanut 16mm, toinen mitta on 18,3 ja toinen 13,8 mm. Niin sanoi että ovulaatio huomenna tai ylihuomenna

Muokattu viimeksi:
Eli yhteensä tilasin 40 raskaustestiä ja 30 ovulaatiotestiä. 🤣 Kaikkein parasta olisi jos turhaan suurimman osan tilasin...

Itselle aika yllättävä noiden testimäärien suhde. Yritä nyt muistaa olla testailematta raskautta, että ne varhaiset kemialliset jäisi huomaamatta 😘😘 Säästyy isoilta suruilta niin elämänlaatu pysyy parempana. Itsellä on enemmänkin 40 ovulaatiotestiä ja 2 raskaustestiä varalta. Nuo varhaiset on enemmänkin kiinnittymisyrityksiä, ja tuntuu että ne enemmänkin sekoittaa mieltä, ja jos ei terveydenhuolto laske niitä edes raskautumisiksi 🤷🏼‍♀️

Jatkoitko ovulaation testailua tuon haalean jälkeen, että näkyisi oliko vain yksittäinen haalea testi kasvavien välissä. Mulla testit näyttää ihan erilailla pelkkää haaleaa ja sitten yksi selkeä huippupäivä, joskus se on jäänyt tuonne 0,8 , mutta kun ero muiden päivien 0-tulokseen on niin iso että oletan siinä olleen nopea huippu.

Itselle aika yllättävä noiden testimäärien suhde. Yritä nyt muistaa olla testailematta raskautta, että ne varhaiset kemialliset jäisi huomaamatta 😘😘 Säästyy isoilta suruilta niin elämänlaatu pysyy parempana. Itsellä on enemmänkin 40 ovulaatiotestiä ja 2 raskaustestiä varalta. Nuo varhaiset on enemmänkin kiinnittymisyrityksiä, ja tuntuu että ne enemmänkin sekoittaa mieltä, ja jos ei terveydenhuolto laske niitä edes raskautumisiksi 🤷🏼‍♀️

Jatkoitko ovulaation testailua tuon haalean jälkeen, että näkyisi oliko vain yksittäinen haalea testi kasvavien välissä. Mulla testit näyttää ihan erilailla pelkkää haaleaa ja sitten yksi selkeä huippupäivä, joskus se on jäänyt tuonne 0,8 , mutta kun ero muiden päivien 0-tulokseen on niin iso että oletan siinä olleen nopea huippu.
Sain halvemmalla noi raskaustestit kun tilasin samalla liukuvoidetta Usasta. 🫣 Maksoi vähän yli 20 euroo. 🤣 Niin oli lähinnä käytännön vuoksi ettei sieltä usein tarvitse tilata tai viitsi edes. Se myös että oletan että tässä yrityksessö kestää. Ja meinasin kumminkin jatkaa ovulaation testausta jos tai kun ensi kierto tulee niin pääasiassa sillä clearbluen laitteella. Niin normi ovulaatiotestejä ei mene noita vaikka 30 ovulaatiotestiä ei kyllä tällä kertaa kaikki mene myöskään.

Ja juu jatkoin ja eilen illalla oli vähän vahvempi sitten taas mutta ei enään yhtä vahva kuin tuo vahvin mitä aiemmin sain. Tänä aamuna (toki ei näin aikaisin kannata varmaan testata edes mitä oon lukenut) oli taas haaleampi kuin eilinenkin sitten taas. 🤔

Eilen aamulla ovistesti
D2B10AF2-1048-4AC6-81F5-E422EC08302A.jpeg

Tänä aamuna selkeä haalistuma
IMG_9602.jpeg

Ovulaatio ilmeisesti tänään tai saattoi olla eilenkin? Tosin ultrassa follikkeli 16mm vatsaa kyllä nippaili illalla..

Mä en millään malttais oottaa sunnuntaihin (dpo10) testaamisen kanssa… tekis mieli jo huomenna aamulla testata, mutta mun testivaihtoehdot on cb ultravarhainen, cb viikkonäytöllinen ja rfsu perus liuska. Viime raskaudessa oli käytössä pc ja apteekin ultra testit ja sit jossain vaiheessa toi cb viikkonäytöllinen. Nyt luin että tohon cb ultravarhaiseen tulee heposti vääriä plussia, niin ei tee mieli sitä käyttää, mutta noissa muissa ei varmaan ainakaan mitään näy vielä dpo9🤔

Helpointa olis ku osais nyt vaan rauhassa odotella ton testaamisen kanssa.

Mä en millään malttais oottaa sunnuntaihin (dpo10) testaamisen kanssa… tekis mieli jo huomenna aamulla testata, mutta mun testivaihtoehdot on cb ultravarhainen, cb viikkonäytöllinen ja rfsu perus liuska. Viime raskaudessa oli käytössä pc ja apteekin ultra testit ja sit jossain vaiheessa toi cb viikkonäytöllinen. Nyt luin että tohon cb ultravarhaiseen tulee heposti vääriä plussia, niin ei tee mieli sitä käyttää, mutta noissa muissa ei varmaan ainakaan mitään näy vielä dpo9🤔

Helpointa olis ku osais nyt vaan rauhassa odotella ton testaamisen kanssa.
Mulla siihen ultravarhaiseen piirtyi heti se haalea sininen viiva, kun oli positiivinen. "Väärät positiiviset" on tulleet aina ihan siellä testiajan lopussa tai testin kuivuessa, mutta ei koskaan heti. Eli hetken voi katsoa ja sitten roskiin, jotta on luotettava 😅

Takaisin