Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ON: Yksityisellä käynti oli todella silmiäavaava ja tuli vihdoin olo, että ymmärretään ja kuullaan.
Todella kattavasti käytiin läpi asioita ja ultrattiin ajan kanssa, että mitä löytyy.
Progesteronituki tuli luteaalivaiheen tiputteluun ja lähti uusi lähete julkiselle lapsettomuuspuolelle painavammalla saatesanoilla, että nyt täytyy päästä koska lähtötilanne on heikko (alhainen reservi, endo ja mahdollinen keltarauhasen toimintahäiriö) jo muutenkin vaikka ei olekaan vuotta yritystä tai kolmea "oikeaa" keskenmenoa.
Nyt sormet ristissä, että joko luteaalituella tärppää tai sitten julkinen ottaa vastaan. IVF oli lääkärin suositus. Ei kannata kuulemma ehkä näillä haasteilla kokeilla mitään vähemmän järeää ja tärkeää olisi myös, ettei liikaa jahkaile hoitoon menossa.
Hinta tälle ilolle Mehiläisessä 160e.
Felicitaksen. Tunnin ensikäynti johon sisältyi ultra.Oliko toi käynti siis Mehiläisen gynellä vai Felicitaksen lapsettomuusgynellä?
Yllätys yllätys mulle soitettiinkin vielä tänään sieltä. En suoraan saanut lähetettä erikoissairaanhoitoon, mutta puhelimessa hoitaja joka sanoi että konsultoi lääkäriä että tekee sen lähetteen mutta konsultoi lääkäriä ilmeisesti sen takia että tarvitseeko siellä terkkarilla vielä käydä, vaikka lääkäri jolla kävin oli kirjannut että puhelu riittää. Ja tämä hoitaja lukikin sen sieltä mutta ei ilmeisemmin ollut jostain syystä varma että tarvitseeko sittenkin käydä paikan päällä mun että tekee lähetteen. No sieltä soitetaan parin viikon päästä, 23 päivä tätä kuuta. Nopeaa toimintaa ei kyllä ole, mutta sentään asia etenee ehkä? Ei ollut ehdoton ei kuten maanantaina kun soitin.Kannatti siis soitella uudestaan.
Voi kyllä että oon aika rikki tuohon aikaan 23 päivä, koska pisimmälle kerenneen raskauden ja joka oli ensimmäinen raskaus joka meni kesken laskettu aika siinä tienoilla 26 päivä siis. Pelottaa jo valmiiksi miten selviän siitä viikosta.
//Ostin kaksi tietokonepeliä eilen jotta saisin loppukuulle jotain muuta mietittävää kuin tuon keskenmenneen laskettu aika.Toista voin pelata jo mutta toinen ilmestyy parin viikon päästä niin ennakkotilasin sen.
Toivottavasti harhauttaa ajatuksia tuosta nuo pelit.
Omaa napaa: itse nyt pyörittelen peukaloitani että mitähän tässä nyt tekisi… ”paras aikaikkuna” tulla raskaaksi meni nyt umpeen ja ei raskautta. Kaippa nyt siirryn sille linjalle että kokeillaan ”ei vakavasti” talvi kun kaikki raskaudet talven aikana tulevat huonoon aikaan mun työuran kannalta. Ei voi mitään sit mutta näillä eväillä mennään. Toivottu lapsi silti, menee vain sumplimiseksi miten pitää varma leipä pöydässä jos lapsen syntyminen menee heinäkuu-helmikuu välille. Oon myös ainoa taloudessa, joka pystyy töihin, niin siks otan paineita työn puolesta.
Noh näkkee miten menee. Useampi lapsi kuitenkin haluttaisiin, 3-4 olisi kiva luku yhteensä.
Juu niinhän se on.Hienoa, että pääset asiassa eteenpäin! Joskus sillä kenen kanssa asiaa hoitaa on merkitystä, eihän se niin saisi mennä, mutta välillä menee valitettavasti.
Hyvä harhautuskeino! Mitä pelejä sä ostit?T. Toinen pelaaja
Juu niinhän se on.
Ja ostin diablo nelosen jota juuri asennan hidas netti meillä.Ja ennakkotilasin vampire the masquarade bloodlines kakkosen.
![]()