Suskikitten
Näppärä viestien naputtelija
Sama käsitys itsellä kuin @Puar että monipuolinen syöminen maltillisella kalorivajeella sekä liikunnalla edistäisi raskautumista ja raskautta. Se paino tulee kyllä tippumaan maltillisella kalorivajeella ja siinä samalla pääsisi syntymään terveellisempiä ja ylläpidettäviä elämäntapoja. Oon nähnyt niin monen sukulaisen epäonnistuvan sillä että yritetään lyhyellä aikavälillä liikaa tekemällä jotain mikä ei oo mahdollista edes ylläpitää
eri asia tietty jos sairauksia tai vastaavaa, mikä vaikeuttaa painon pudotusta, mutta toivottavasti näissä tilanteissa saataisiin terveydenhuollosta hyvä suunnitelma ja ohjeistus tilanteeseen.
Itse koetan keskittyä välttelemään nyt liikaa oman navan miettimistä kun on se jo ylimietitty. Jos vaikka saisin ajan gynelle tai ees lääkärille kun vieläkin jomottelee alavatsaa, mutta ei missään nimessä sillä tasolla mitä oli aiemmin ja en sinällään oo huolestunut. Vois kuitenkin kysyä mielipiteen vielä joltain ammattilaiselta että tarviiko tässä olla huolissaan. Oon nyt päättänyt että tää on se luteaali vaihe
Ja kirjoitelkaa kovasti omista navoistanne kun mieluusti luen niitä!
Itse koetan keskittyä välttelemään nyt liikaa oman navan miettimistä kun on se jo ylimietitty. Jos vaikka saisin ajan gynelle tai ees lääkärille kun vieläkin jomottelee alavatsaa, mutta ei missään nimessä sillä tasolla mitä oli aiemmin ja en sinällään oo huolestunut. Vois kuitenkin kysyä mielipiteen vielä joltain ammattilaiselta että tarviiko tässä olla huolissaan. Oon nyt päättänyt että tää on se luteaali vaihe
Ja kirjoitelkaa kovasti omista navoistanne kun mieluusti luen niitä!
Ja mulle ainakin tekee henkisesti tosi hyvää päästä liikkumaan. Tässä yrittäessä kuitenkin on aika usein niitä stressaavia ja masentavia hetkiä, niin tekee hyvää päästä välillä kunnolla hikoilemaan niin tulee väkisinkin edes vähän parempi olo.
Eilen alkoi rintojen arkuus, mitä mulla ei normaalisti ole pms-oireena, niin se sai kyllä vähän toivon heräämään. Että yritän nyt pientä toivoa pitää vielä yllä ennen kuin menkat alkaa. Aikaisemmin (vuosia sitten) sain ekan plussan kp 30 (silloin en tikuttanut ovista) ja se olisi mulla torstaina. Että kaipa tässä täytyy yrittää pitää mieli avoimena kunnes menkat alkaa.
. Itellä ollut niitä 56 pv kiertoja niin yritäpä siinä sitten pitää positiivista mielialaa yllä.