Sinertävää
Puuhakas puhuja
Näin unta, jossa tein useita positiivisia raskaustestejä. Olin todella huolissani, koska olen syönyt letroja (sikiötoksinen lääke) tässä kierrossa. En ehtinyt kellottaa testejä, koska tein niitä kokoajan enkä tiennyt mitkä olivat testiajan jälkeen tulleita viivoja ja mitkä eivät. Kaikissa oli viiva kuitenkin. Muutama palstalainenkin oli minua siellä (olimme jossain hiihtokeskuksessa
) auttamassa ja tavaamassa ohjeita.
Viimeinen testi, minkä tein ennen heräämistä, oli tosi kätevän oloinen. Se oli sellainen auki taiteltava paperiarkki, jossa oli kiinni useita eri merkin testejä. Pakkaus oli vaaleanvihreävalkoinen ja merkki jokin ässällä alkava. Kaikki testit pystyi tekemään samalla dippauksella, ylhäällä oli 50 miu ja 25 miu herkkyyksiä testejä, seuraavalla rivillä 15 miu ja 10 miu herkkyyden testit, kolmannella rivillä 5 miun ja 3 miun herkkyyden testit (tässä valmistaja oli kirjoittanut että EPÄVARMA ALUE). Alimpana oli vielä ovulaatiotestit 2 kpl. Minun aivot silleen hyrräsi mukavasti kun aloin laskemaan dpo:ta sen perusteella missä näkyi viiva hyvin (varmaan siellä ~15-20 miun kohdalla).
Minulla ei ole taipumusta enneuniin, eli varmaan kyseessä on letropainajainen.
Ensimmäiset testit tosiaan tein vielä porukoiden luona ja isäpuoli katseli vierestä kun tein jotain viisi erilaista puikkotestiä ja mutisin jotain että varmuuden vuoksi, ei tosiaan yritetä vauvaa. Mutta olisi kyllä kätevä tuollainen yhdistelmätesti, vinkatkaa jos jossain myydään 
Viimeinen testi, minkä tein ennen heräämistä, oli tosi kätevän oloinen. Se oli sellainen auki taiteltava paperiarkki, jossa oli kiinni useita eri merkin testejä. Pakkaus oli vaaleanvihreävalkoinen ja merkki jokin ässällä alkava. Kaikki testit pystyi tekemään samalla dippauksella, ylhäällä oli 50 miu ja 25 miu herkkyyksiä testejä, seuraavalla rivillä 15 miu ja 10 miu herkkyyden testit, kolmannella rivillä 5 miun ja 3 miun herkkyyden testit (tässä valmistaja oli kirjoittanut että EPÄVARMA ALUE). Alimpana oli vielä ovulaatiotestit 2 kpl. Minun aivot silleen hyrräsi mukavasti kun aloin laskemaan dpo:ta sen perusteella missä näkyi viiva hyvin (varmaan siellä ~15-20 miun kohdalla).
Minulla ei ole taipumusta enneuniin, eli varmaan kyseessä on letropainajainen.