Sinertävää
Puuhakas puhuja
Olen itse vaan luullut että ne on jotain miehen jäänteitä kun hajukin on erilainenHei tää on nyt vähän TMI kysymys mutta ootteko muut havainnut, että tallettelujen jälkeen limat / valkovuoto on samanlaista eggis-tyyppistä kun oviksessa? Lähinnä mietin sitä, että voiko niitä mitenkään erottaa toisistaan? Kun ite huomaan tallettelujen jälkeen oikeastaan missä vaiheessa kiertoa vaan, että vuodosta tulee kirkasta ja venyvää (heti perään mutta vielä esim. vaikka seuraavana aamuna), minkä herkästi sotkee sitten ovisoireisiinOon koittanut tätä googlailla kanssa, ja mun google-hakujen historia on aika mielenkiintoinen tältä osin
![]()
ON:
Menkat eivät alkaneetkaan tänään vaikka kramppailee aika paljon, arvasin ihan oikein että ovis myöhässä. Nyt tulee valkoista "voidemaista" vuotoa kuten aina ennen kuukautisia.
Oon koittanut tätä googlailla kanssa, ja mun google-hakujen historia on aika mielenkiintoinen tältä osin
Mäkin aina seuraavana aamuna toiveikkaana katon limaa että nytkö se ovis viimein tulee, kunnes ovistesti näyttää hyvin selvää negaa