Raskaaksi 2025

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pilkki24
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@Pikkutytöt Vau, kiitti! đŸ€© Tuossa tuli tosi paljon vinkkejĂ€ mitĂ€ netistĂ€ ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ löydĂ€ kun ohjeet virallisempia! Kai sitĂ€ vaan pitÀÀ lĂ€hteĂ€ kokeilemaan vaikka noilla raskauskeijun testeillĂ€, ja kattoa mikĂ€ toimii itselle 😊
MĂ€ oon kans niillĂ€ raskauskeijun onstep testeillĂ€ tikutellut nyt ku vasta alotettiin yrittĂ€minen ja oon tykĂ€nnyt niistĂ€đŸ˜‡ ekassa kierrossa sit vielĂ€ kun sain siihen onstepiin mun silmÀÀn positiivisen oviksen ni otin vielĂ€ sellasen digin varmistamaan senđŸ‘đŸ» eli kĂ€ytĂ€n niitĂ€ kalliita digejĂ€ vaan sillon ku oon aika 100% et se nĂ€yttÀÀ mulle hymynaamaa🙈

TÀÀllĂ€ dpo10 ja tuli rfsun vanha tuttu roskishaamu. Saanut nĂ€itĂ€ muutaman kerran ja vaikka ei positiiviseksi voi laskea ni piristÀÀ nĂ€hdĂ€ toinenkin viiva silloin tĂ€llöin 😆View attachment 145620
Niin se piristi miullakin, kun 1,5vuoteen ei ollut nĂ€kynyt mitÀÀn. 😂 Menkkojen kivuliaisuudesta kyllĂ€ epĂ€ilen, ettĂ€ liekö kuitenkin hipassut. đŸ€”

Nyt jeesiĂ€ 🙏 Kolmatta aamua todella huono olo ja yritĂ€n metsĂ€stÀÀ syytĂ€. Kp15 joten raskauteen en usko(vaikka edelliset menkat oli vain pari pĂ€ivÀÀ 🧐) eikĂ€ tikut ole ovulaatiostakaan ilmoittaneet.
Ainut mikĂ€ tulee mieleen on helokkiöljy, jonka aloitin viikko sitten. Mutta pahoinvointi tulee aamuisin ennen sen ottoa ja laantuu pĂ€ivĂ€n aikana đŸ€”

MinĂ€ liputan noiden Clearbluen Dual hormone -testien puolesta. Lykolla ainakin on ajoittain tarjous niistĂ€ ja maksavat silloin n. 22 e /10 kpl. Eli tyyriitĂ€ joo, mutta ei tarvitse tihrustella ja tulkita viivoja. 😅

TÀÀllĂ€ dpo 9 ja rintoihin koskee??? Siis sillĂ€ tavalla ihan vĂ€hĂ€n jomottelee, mutta mulla ei IKINÄ koske rintoihin. Nyt kyllĂ€ vĂ€hĂ€n jĂ€nnittÀÀ, mutta yritĂ€n pysyĂ€ pessimistisenĂ€, ettei tarvitse muutaman pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€ pettyĂ€. Voihan se olla, ettĂ€ kun kirjoitin tĂ€nne ettei mulla ole PMS-oireita, niin nyt ne sitten alkaa. đŸ€Ł

Nyt jeesiĂ€ 🙏 Kolmatta aamua todella huono olo ja yritĂ€n metsĂ€stÀÀ syytĂ€. Kp15 joten raskauteen en usko(vaikka edelliset menkat oli vain pari pĂ€ivÀÀ 🧐) eikĂ€ tikut ole ovulaatiostakaan ilmoittaneet.
Ainut mikĂ€ tulee mieleen on helokkiöljy, jonka aloitin viikko sitten. Mutta pahoinvointi tulee aamuisin ennen sen ottoa ja laantuu pĂ€ivĂ€n aikana đŸ€”
Miulla on kyllÀ oviksen aikaan usein paha olo. Ensin syön kuin hullu pari pÀivÀÀ ja sitten ÀllöttÀÀ useamman pÀivÀn kaikki ja saatan oksentaakin vÀhÀn.

Miulla on kyllÀ oviksen aikaan usein paha olo. Ensin syön kuin hullu pari pÀivÀÀ ja sitten ÀllöttÀÀ useamman pÀivÀn kaikki ja saatan oksentaakin vÀhÀn.
Niin kyllÀ mullakin. Kierto on noin 33pv ja laskuri ilmoittaa, ettÀ ovis olis ens ma, mutta tikuttelen kun en luota siihen.

Pidin hieman taas taukoa foorumista menkkojen jÀlkeen. Nyt taas aletaan lÀhennellÀ ovista niin palailin ja lueskelinkin monta sivua.

TÀÀllĂ€ menossa kp 13 eli ovista odotellaan tĂ€ssĂ€ varmaan muutaman pĂ€ivĂ€n sisĂ€llĂ€ saapuvaksi. Eilen aloitin testailemaan ja eilen aloitettiin jo tallettelutkin đŸ€­ Tavoitteena talletella ennen viikonloppua vielĂ€ ainakin kerran tai pari jos oikein villeiksi heittĂ€ydytÀÀn 😅 Viikonlopuksi mennÀÀn anoppilaan eli sitten pientĂ€ taukoa ja varmaan pitÀÀ sitten sunnuntaina kotiin palattua vielĂ€ yrittÀÀ 😅

TÀÀllĂ€kin mies alkanut nyt selvĂ€sti enemmĂ€n kiinnostua siitĂ€ mikĂ€ vaihe kiertoa on menossa ja on ihan mukana hommissa, jos sanon ettĂ€ nyt olisi se "the yritysviikko" 😅😂

TÀssÀ kierrossa sattuu testailut sellaiseen aikaan, ettÀ mies on reissussa eli jos plussa tulisi niin sitten pitÀisi pÀÀttÀÀ kerronko hÀnelle viestillÀ vai odottelenko uutisen kanssa kotiin paluuseen asti..

Alkoi tĂ€nÀÀn tuntua oikealla puolella alavatsaa kipua. TiedĂ€n aika varmasti ettĂ€ ovulaatio luultavemmin tapahtuu siltĂ€ puolelta koska edellisessĂ€ kierrossa oli se gynekologi joka sanoi ettĂ€ ovulaatio tapahtumassa vasemmalta puolelta silloin. 😆 Eilen talleteltiin ettĂ€ ehkĂ€ jos ovulaatio tĂ€nÀÀn tai huomenna voidaan vielĂ€ huomenna yrittÀÀ varmuuden vuoksi jos mies jaksaa. đŸ€Ł

MÀkin joudun ehkÀ perumaan vÀhÀn sanojani PMS-oireiden puuttumisesta. Oon ollut niin kauan hormoneilla, et ei enÀÀ ees muista kaikkea mitÀ on joskus ollutkaan tÀhÀn aikaan kiertoa. Tuntuu, et mieliala sukeltaa, ilma loppuu. Tissitkin kipeenÀ. PitÀÀpi keitellÀ levy valmiiksi, vaikka appien mukaan vasta ensi viikolla pitÀis vuoto alkaa, mut nehÀn on vaan arvioita.

Sit katoin et jos ei nyt tĂ€rppÀÀ, niin ensi kierrossa tulee yövieras melkein koko siksi viikoksi kun pitĂ€is testailla ovista ja talletella. đŸ«  MeillĂ€ on vielĂ€ niin erikoinen tilanne asunnossa, et ei oo ees makkarin ja yövieraan vĂ€lissĂ€ ovea, seinĂ€ kyllĂ€ mut oviaukossa pelkkĂ€ verho.... 🙈🙈 Apua mitĂ€ mĂ€ keksin. Ei ehkĂ€ auta kun hiipiĂ€ miehen työhuoneeseen. Ei yhtÀÀn epĂ€ilyttĂ€vÀÀ könytĂ€ sieltĂ€ sit vessan kautta petiin. En kestĂ€ edes tĂ€tĂ€ ajatusta. 😂

Muumimukitaktiikalla suihkun tai työhuoneen puolella? Ai kun romanttista :rolling: Ei oo vielÀ tullut mukitakua testattua mutta pitÀÀ kyllÀ joskus oikeesti harkita jos menee yrityksessÀ vielÀ monta kiertoa eikÀ jaksaisi aina aktiiviesti touhuta :tears:

Mie palailen pikku hiljaa tĂ€nnekin. Piti pieni hengĂ€hdystauko pitÀÀ mut joka pĂ€ivĂ€ lukenut kyllĂ€ teidĂ€n jutut đŸ€­

Pikku hiljaa pitĂ€s alkaa ovulaatiota tikuttaa. Huomenna alkaa kp 7 joten lĂ€henee. Tilasin nyt niitĂ€ digitestejĂ€ kans jos sais varmistettua edes jossain kierrossa sen ovulaation 😬

@KesĂ€heinĂ€85 Voi kun voisikin! Mut ei mahdu sĂ€nkyĂ€ sinne muiden kalusteiden kanssa. Hirvee raijaaminen ois edessĂ€ jos tekis jotain muutoksia, et vaihtais huonekalujen paikkoja. Painavat kirjahyllyt jne. EikĂ€ oo mitÀÀn vieraspatjaakaan. Vois tÀÀ ystĂ€vĂ€ vĂ€hĂ€n ihmetellĂ€ sitĂ€kin, miks hĂ€net sinne laitettaisiin kun sĂ€nky tosiaan tuolla toisessa huoneessa on ja on aiemminkin siellĂ€ yöpynyt 😁

@Selah Muuten hyvĂ€, mut. TiedĂ€tkö, kun kylppĂ€rirempan jĂ€lkeen kylppĂ€rin ovi vaihdettiin sellaseen kevyttĂ€kin kevyempÀÀn "pahviseen", josta kuuluu siis aivan kaikki lĂ€pi. 😂 Siks meinasin just työhuonetta, kun se on kauimpana ja siinĂ€ on sentÀÀn normaali ovi et jotain mahista, ettei jokainen kahahdus kuuluis 🙈

@Feronia Siis se voi olla, et tĂ€hĂ€n pÀÀdytÀÀn. Tai sit pitÀÀ komentaa ystĂ€vĂ€ suihkuun joka ilta. 😅 PitÀÀ joku ruisku kĂ€ydĂ€ apteekista ostamassa. Siltikin saa sit sen kanssa Ă€hertÀÀ kaikukopperossa = kylppĂ€rissĂ€. SPRUUUT!

Kiitos vinkeistĂ€! LisÀÀ saa ehdottaa 😊

Ja kĂ€y se joskus syrjĂ€inen metsĂ€tiekin... Niin miksei suojainen paikka takapihalla.. kun ei tartte paleltumia pelĂ€tĂ€ đŸ€­

Ainakin metsĂ€tie kĂ€vi joskus 20 vuotta sitten... Oli nopeaa toimintaa kun oli hyttysiĂ€ niin mahdittomasti đŸ€Ș🙈😅

EikĂ€ auton takapenkikÀÀn huono paikka ole... Nyt olen ainakin itse jo niin kankea ja niin paljon isokokoisempi.. etten kyllĂ€ lĂ€htisi kokeilemaan... 😆

Itse myös just laskin, ettĂ€ oviksen pitĂ€isi olla alle kahden viikon pÀÀstĂ€ ja katselin kalenterista, ettĂ€ ollaanko kotona ja ollaanko yksin... Ei viitsisi just silloin vieraita ottaa nurkkiin 🙈 vaikka kyllĂ€hĂ€n se hĂ€tĂ€ keinot keksii 😆

@Zebra jos sattuisi nĂ€tti kesĂ€yö niin yht Ă€kkiĂ€ nukkumaan mennessĂ€ pitÀÀ viedĂ€ yhdessĂ€ roskat... 🙈 Autotalli, hĂ€kkivarasto tms.... 🙈😅
Ei mut sĂ€hĂ€n oot nero! Verhot kiinni ja parvekkeelle! LĂ€himmĂ€t talot on aikast kaukana, et jos joku sieltĂ€ kiikaroi ni oma on hĂ€viönsĂ€. 🙈 Ei sinne maasta ketÀÀn nĂ€e, ku ollaan niin ylhÀÀllĂ€. TĂ€stĂ€hĂ€n tuli kiva pikku jĂ€nnitysmomentti tĂ€hĂ€n mukaan. Ovi pitÀÀ kamalaa kolinaa, mut kaikkea ei voi saada 😂 Kiitos!

Muumimukitaktiikalla suihkun tai työhuoneen puolella? Ai kun romanttista :rolling: Ei oo vielÀ tullut mukitakua testattua mutta pitÀÀ kyllÀ joskus oikeesti harkita jos menee yrityksessÀ vielÀ monta kiertoa eikÀ jaksaisi aina aktiiviesti touhuta :tears:
MeillĂ€ tĂ€rppĂ€si mukitaktiikalla (kuukupilla)tÀÀ keskenmennyt. Se oli meidĂ€n ainoa talletus ja tĂ€rppĂ€s ku tĂ€rppĂ€s. EttĂ€ toimiva se ainakin on. Myös meidĂ€n 10kuinen on tĂ€rpĂ€nnyt mahdollisesti sillĂ€, tosin silloin oli kyl muistaakseni normitalletus kans đŸ„°

Ja kĂ€y se joskus syrjĂ€inen metsĂ€tiekin... Niin miksei suojainen paikka takapihalla.. kun ei tartte paleltumia pelĂ€tĂ€ đŸ€­

Ainakin metsĂ€tie kĂ€vi joskus 20 vuotta sitten... Oli nopeaa toimintaa kun oli hyttysiĂ€ niin mahdittomasti đŸ€Ș🙈😅

EikĂ€ auton takapenkikÀÀn huono paikka ole... Nyt olen ainakin itse jo niin kankea ja niin paljon isokokoisempi.. etten kyllĂ€ lĂ€htisi kokeilemaan... 😆

Itse myös just laskin, ettĂ€ oviksen pitĂ€isi olla alle kahden viikon pÀÀstĂ€ ja katselin kalenterista, ettĂ€ ollaanko kotona ja ollaanko yksin... Ei viitsisi just silloin vieraita ottaa nurkkiin 🙈 vaikka kyllĂ€hĂ€n se hĂ€tĂ€ keinot keksii 😆
TĂ€ssĂ€hĂ€n on monia hyviĂ€ ideoita. 😆 Asutaan tosiaan kerrostalossa, et sinĂ€nsĂ€ ei oikein pysty kaikkia ottaa kĂ€yttöön. MetsĂ€kin on mut, asutusta liian lĂ€hellĂ€ maantasalla. Mut tosiaan niin kuin sanoit, kyl hĂ€tĂ€ keinot keksii! 😂 MĂ€ oon jo huokassu helpotuksesta, parveke pelastaa!

SĂ€hĂ€n voit nyt samalla tehdĂ€ jo plan Bn siltĂ€ varalta, et teillĂ€kin on just vieraita silloin ku pitĂ€is olla ovis. 😁

Takaisin