Raskaaksi 2025

@Pikkutytöt Vau, kiitti! 🤩 Tuossa tuli tosi paljon vinkkejä mitä netistä ei välttämättä löydä kun ohjeet virallisempia! Kai sitä vaan pitää lähteä kokeilemaan vaikka noilla raskauskeijun testeillä, ja kattoa mikä toimii itselle 😊
Mä oon kans niillä raskauskeijun onstep testeillä tikutellut nyt ku vasta alotettiin yrittäminen ja oon tykännyt niistä😇 ekassa kierrossa sit vielä kun sain siihen onstepiin mun silmään positiivisen oviksen ni otin vielä sellasen digin varmistamaan sen👍🏻 eli käytän niitä kalliita digejä vaan sillon ku oon aika 100% et se näyttää mulle hymynaamaa🙈

Nyt jeesiä 🙏 Kolmatta aamua todella huono olo ja yritän metsästää syytä. Kp15 joten raskauteen en usko(vaikka edelliset menkat oli vain pari päivää 🧐) eikä tikut ole ovulaatiostakaan ilmoittaneet.
Ainut mikä tulee mieleen on helokkiöljy, jonka aloitin viikko sitten. Mutta pahoinvointi tulee aamuisin ennen sen ottoa ja laantuu päivän aikana 🤔

Minä liputan noiden Clearbluen Dual hormone -testien puolesta. Lykolla ainakin on ajoittain tarjous niistä ja maksavat silloin n. 22 e /10 kpl. Eli tyyriitä joo, mutta ei tarvitse tihrustella ja tulkita viivoja. 😅

Täällä dpo 9 ja rintoihin koskee??? Siis sillä tavalla ihan vähän jomottelee, mutta mulla ei IKINÄ koske rintoihin. Nyt kyllä vähän jännittää, mutta yritän pysyä pessimistisenä, ettei tarvitse muutaman päivän päästä pettyä. Voihan se olla, että kun kirjoitin tänne ettei mulla ole PMS-oireita, niin nyt ne sitten alkaa. 🤣

Nyt jeesiä 🙏 Kolmatta aamua todella huono olo ja yritän metsästää syytä. Kp15 joten raskauteen en usko(vaikka edelliset menkat oli vain pari päivää 🧐) eikä tikut ole ovulaatiostakaan ilmoittaneet.
Ainut mikä tulee mieleen on helokkiöljy, jonka aloitin viikko sitten. Mutta pahoinvointi tulee aamuisin ennen sen ottoa ja laantuu päivän aikana 🤔
Miulla on kyllä oviksen aikaan usein paha olo. Ensin syön kuin hullu pari päivää ja sitten ällöttää useamman päivän kaikki ja saatan oksentaakin vähän.

Pidin hieman taas taukoa foorumista menkkojen jälkeen. Nyt taas aletaan lähennellä ovista niin palailin ja lueskelinkin monta sivua.

Täällä menossa kp 13 eli ovista odotellaan tässä varmaan muutaman päivän sisällä saapuvaksi. Eilen aloitin testailemaan ja eilen aloitettiin jo tallettelutkin 🤭 Tavoitteena talletella ennen viikonloppua vielä ainakin kerran tai pari jos oikein villeiksi heittäydytään 😅 Viikonlopuksi mennään anoppilaan eli sitten pientä taukoa ja varmaan pitää sitten sunnuntaina kotiin palattua vielä yrittää 😅

Täälläkin mies alkanut nyt selvästi enemmän kiinnostua siitä mikä vaihe kiertoa on menossa ja on ihan mukana hommissa, jos sanon että nyt olisi se "the yritysviikko" 😅😂

Tässä kierrossa sattuu testailut sellaiseen aikaan, että mies on reissussa eli jos plussa tulisi niin sitten pitäisi päättää kerronko hänelle viestillä vai odottelenko uutisen kanssa kotiin paluuseen asti..

Alkoi tänään tuntua oikealla puolella alavatsaa kipua. Tiedän aika varmasti että ovulaatio luultavemmin tapahtuu siltä puolelta koska edellisessä kierrossa oli se gynekologi joka sanoi että ovulaatio tapahtumassa vasemmalta puolelta silloin. 😆 Eilen talleteltiin että ehkä jos ovulaatio tänään tai huomenna voidaan vielä huomenna yrittää varmuuden vuoksi jos mies jaksaa. 🤣

Mäkin joudun ehkä perumaan vähän sanojani PMS-oireiden puuttumisesta. Oon ollut niin kauan hormoneilla, et ei enää ees muista kaikkea mitä on joskus ollutkaan tähän aikaan kiertoa. Tuntuu, et mieliala sukeltaa, ilma loppuu. Tissitkin kipeenä. Pitääpi keitellä levy valmiiksi, vaikka appien mukaan vasta ensi viikolla pitäis vuoto alkaa, mut nehän on vaan arvioita.

Sit katoin et jos ei nyt tärppää, niin ensi kierrossa tulee yövieras melkein koko siksi viikoksi kun pitäis testailla ovista ja talletella. 🫠 Meillä on vielä niin erikoinen tilanne asunnossa, et ei oo ees makkarin ja yövieraan välissä ovea, seinä kyllä mut oviaukossa pelkkä verho.... 🙈🙈 Apua mitä mä keksin. Ei ehkä auta kun hiipiä miehen työhuoneeseen. Ei yhtään epäilyttävää könytä sieltä sit vessan kautta petiin. En kestä edes tätä ajatusta. 😂

Muumimukitaktiikalla suihkun tai työhuoneen puolella? Ai kun romanttista :rolling: Ei oo vielä tullut mukitakua testattua mutta pitää kyllä joskus oikeesti harkita jos menee yrityksessä vielä monta kiertoa eikä jaksaisi aina aktiiviesti touhuta :tears:

Mie palailen pikku hiljaa tännekin. Piti pieni hengähdystauko pitää mut joka päivä lukenut kyllä teidän jutut 🤭

Pikku hiljaa pitäs alkaa ovulaatiota tikuttaa. Huomenna alkaa kp 7 joten lähenee. Tilasin nyt niitä digitestejä kans jos sais varmistettua edes jossain kierrossa sen ovulaation 😬

@Kesäheinä85 Voi kun voisikin! Mut ei mahdu sänkyä sinne muiden kalusteiden kanssa. Hirvee raijaaminen ois edessä jos tekis jotain muutoksia, et vaihtais huonekalujen paikkoja. Painavat kirjahyllyt jne. Eikä oo mitään vieraspatjaakaan. Vois tää ystävä vähän ihmetellä sitäkin, miks hänet sinne laitettaisiin kun sänky tosiaan tuolla toisessa huoneessa on ja on aiemminkin siellä yöpynyt 😁

@Selah Muuten hyvä, mut. Tiedätkö, kun kylppärirempan jälkeen kylppärin ovi vaihdettiin sellaseen kevyttäkin kevyempään "pahviseen", josta kuuluu siis aivan kaikki läpi. 😂 Siks meinasin just työhuonetta, kun se on kauimpana ja siinä on sentään normaali ovi et jotain mahista, ettei jokainen kahahdus kuuluis 🙈

@Feronia Siis se voi olla, et tähän päädytään. Tai sit pitää komentaa ystävä suihkuun joka ilta. 😅 Pitää joku ruisku käydä apteekista ostamassa. Siltikin saa sit sen kanssa ähertää kaikukopperossa = kylppärissä. SPRUUUT!

Kiitos vinkeistä! Lisää saa ehdottaa 😊

Ja käy se joskus syrjäinen metsätiekin... Niin miksei suojainen paikka takapihalla.. kun ei tartte paleltumia pelätä 🤭

Ainakin metsätie kävi joskus 20 vuotta sitten... Oli nopeaa toimintaa kun oli hyttysiä niin mahdittomasti 🤪🙈😅

Eikä auton takapenkikään huono paikka ole... Nyt olen ainakin itse jo niin kankea ja niin paljon isokokoisempi.. etten kyllä lähtisi kokeilemaan... 😆

Itse myös just laskin, että oviksen pitäisi olla alle kahden viikon päästä ja katselin kalenterista, että ollaanko kotona ja ollaanko yksin... Ei viitsisi just silloin vieraita ottaa nurkkiin 🙈 vaikka kyllähän se hätä keinot keksii 😆

@Zebra jos sattuisi nätti kesäyö niin yht äkkiä nukkumaan mennessä pitää viedä yhdessä roskat... 🙈 Autotalli, häkkivarasto tms.... 🙈😅
Ei mut sähän oot nero! Verhot kiinni ja parvekkeelle! Lähimmät talot on aikast kaukana, et jos joku sieltä kiikaroi ni oma on häviönsä. 🙈 Ei sinne maasta ketään näe, ku ollaan niin ylhäällä. Tästähän tuli kiva pikku jännitysmomentti tähän mukaan. Ovi pitää kamalaa kolinaa, mut kaikkea ei voi saada 😂 Kiitos!

Muumimukitaktiikalla suihkun tai työhuoneen puolella? Ai kun romanttista :rolling: Ei oo vielä tullut mukitakua testattua mutta pitää kyllä joskus oikeesti harkita jos menee yrityksessä vielä monta kiertoa eikä jaksaisi aina aktiiviesti touhuta :tears:
Meillä tärppäsi mukitaktiikalla (kuukupilla)tää keskenmennyt. Se oli meidän ainoa talletus ja tärppäs ku tärppäs. Että toimiva se ainakin on. Myös meidän 10kuinen on tärpännyt mahdollisesti sillä, tosin silloin oli kyl muistaakseni normitalletus kans 🥰

Ja käy se joskus syrjäinen metsätiekin... Niin miksei suojainen paikka takapihalla.. kun ei tartte paleltumia pelätä 🤭

Ainakin metsätie kävi joskus 20 vuotta sitten... Oli nopeaa toimintaa kun oli hyttysiä niin mahdittomasti 🤪🙈😅

Eikä auton takapenkikään huono paikka ole... Nyt olen ainakin itse jo niin kankea ja niin paljon isokokoisempi.. etten kyllä lähtisi kokeilemaan... 😆

Itse myös just laskin, että oviksen pitäisi olla alle kahden viikon päästä ja katselin kalenterista, että ollaanko kotona ja ollaanko yksin... Ei viitsisi just silloin vieraita ottaa nurkkiin 🙈 vaikka kyllähän se hätä keinot keksii 😆
Tässähän on monia hyviä ideoita. 😆 Asutaan tosiaan kerrostalossa, et sinänsä ei oikein pysty kaikkia ottaa käyttöön. Metsäkin on mut, asutusta liian lähellä maantasalla. Mut tosiaan niin kuin sanoit, kyl hätä keinot keksii! 😂 Mä oon jo huokassu helpotuksesta, parveke pelastaa!

Sähän voit nyt samalla tehdä jo plan Bn siltä varalta, et teilläkin on just vieraita silloin ku pitäis olla ovis. 😁

Takaisin