Pilkki24
Foorumin legenda
Noihin teknologia-asioihin niin miusta on hyvä tiedostaa miten ne toimivat ja mitä tietoja meistä kerätään, mutta itse olen jotenkin päässyt sen yksityisyysahdistuksen yli, kun tosiaan koen siitä teknologiasta olevan myös hyötyä arjessa. Ehkä siinäkin asiassa korostuu se "mikään ei ole ilmaista". 
Punnituksista lapsettomuuskäynneillä niin meillä muistaakseni punnittiin kerran molemmat eikä sen jälkeen ole sitä tehty. Viimeksi puhuttiin painosta, mutta minusta tosi asiallisesti.
Hyvä vinkki @Sinertävää tuo hame, jos joku kokee alastomuuden vaikeaksi! Minua vähän häiritsee myös se sermin takana riisuminen, kun tosiaan seuraavaksi levitän jalkani siinä pöydällä. Vaikka muuten olen kyllä ihan sinut sen levittelyn kanssa. Kerran meinasin hierojallakin ottaa pikkuhousut päällihousujen kanssa samaan aikaan pois.
Käyn kuukausittain sokeroinnissa niin siinä höpötellessä sokeroijan kanssa tulee vain äkkiä heitettyä kaikki housut pois kerralla niin meinasin tosiaan toimia samoin hierojalla. 
Punnituksista lapsettomuuskäynneillä niin meillä muistaakseni punnittiin kerran molemmat eikä sen jälkeen ole sitä tehty. Viimeksi puhuttiin painosta, mutta minusta tosi asiallisesti.
Hyvä vinkki @Sinertävää tuo hame, jos joku kokee alastomuuden vaikeaksi! Minua vähän häiritsee myös se sermin takana riisuminen, kun tosiaan seuraavaksi levitän jalkani siinä pöydällä. Vaikka muuten olen kyllä ihan sinut sen levittelyn kanssa. Kerran meinasin hierojallakin ottaa pikkuhousut päällihousujen kanssa samaan aikaan pois.

) melkoisen kuormittavaa! Kun itsellä on pitkä kierto, eikä oikein oo varmaa että milloin ovis aina tulee, tulisi just olla useampi viikko tosi aktiivisena, että olisi hyväkuntoisia simppoja tarjolla. Ja meille kyllä 2-3 viikkoa vaikka kolmen päivän välein on tosi paljon, yleisen arjen kiireen keskellä
Vaikka kaksistaan ollaan, niin me ei oikeestaan ekan yhteisen vuoden jälkeen olla oltu sellaisia, jotka useita kertoja viikossa touhuilee säännöllisesti. Mutta oon kans ymmärtänyt että se ei olisi optimaalista, että ovulaatioaikaan sitten olisi pitkän tauon jälkeen eka kerta.. Mutta onko se oikeasti noin että huonompilaatuiset siittiöt jää tukkeeksi
Huhhuh jos on!