@Selah sun oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavilta, ja dpo 10 on vielä tosi aikaista ja tilanne voi vielä muuttua

olisikohan se eilinen vaaleanpunainen vuoto olis ollut kiinnittymistä

pidän peukkuja sulle!
@Pilkki24 onpas tosi selkeä!!!!

Kaikki peukut pystyyn että olisi oikea plussa
Mulla on olo todella epätodellinen, testasin eilen aamulla dpo 9 negan, ja sit illalla hetken mielijohteesta tein vielä pc puikkotestin ja siihen tulikin haamu!

Äsken tein tunnin pidätyksellä testin ja kyllä tossa toinen viiva on

Tää on vasta yk1 kun yritetään kolmatta ja oltiin varauduttu pitkäänkin yrittämiseen, koska mun kierrot on ollut ihan super epäsäännöllisiä ja en joka kierrossa edes ovuloi. Tässä kierrossa jonkinlainen ovisplussa (ei edes tasavahva) tuli kp 21 ja ilmeisesti niinä aikoina se ovulaatio sitten tapahtuikin.
Mulla on samaan aikaan tosi ristiriitainen olo, kun miksi meille tämä kävi näin helposti ja toiset joutuvat yrittämään kierrosta toiseen. Toki vielä on todella aikaista, meillä on yksi aikainen km taustalla, jäädään seuraamaan miten tässä käy tällä kertaa. Meillä myös lähipiirissä paljon lapsettomuutta, ja tätä plussaa ei oteta hetkeäkään itsestäänselvyytenä.
Lämpimiä ajatuksia ja paljon plussatuulia kaikille tänne

En uskalla hypätä täältä ryhmästä vielä minnekään, niin epätodellinen olo vielä on. Ajattelin tehdä illalla digin yhdessä kun mies palaa työreissultaan.
View attachment 145508