Raskaaksi 2025

Haluan tulla tänne kirjoittamaan jos joku hakee samoja asioita kun minä! Eli aloin testaamaan dpo8. Dpo8-10 negatiivinen. Dpo 11 aamu testiin piirtyy viiva mutta katoaa kuivutessa. Dpo11 ilta, hämärä haamu. Dpo12 selkeä haamu!
Mulla on monesti menny usko jo dpo 10 kohdalla koska herkät testit lupailee prosentuaalisesti tuloksia 6 päivää ennen kuukautisten pois jäämistä.
Joten, kaikki on mahdollista❤️

@Mamiksx5 tervetuloa! Tuolla on muuten myös erillinen treeniketju missä on ihan kaikenlaista treenaajaa koolla höpisemässä treeneistään. Tervetuloa vaan sinnekin!

@Sinertävää harva mies taitaa oikeasti tajuta mitä on, kun mieli myllertää ja kroppa on romuna. Jos oikeasti ymmärtäisivät mitä käydään läpi joka kuukausi niin pitäisivät meitä sankareina. 😁🦹‍♀️
Meistä ei kyllä kumpikaan liikoja valita. Minä kyllä enemmän kuin mies, mutta kärsinkin kyllä enemmän. 😅 Valitus alkaa siinä kohtaa, kun menee hermo kaiken iskiessä samaan aikaan.

ON: Menkat ei vielä alkaneet, mutta se testi oli niin selvä nega kuin voi olla. Tänään siis dpo 14.

Voihan perkele. Siihen on ilmestynyt roskishaamu. On kyllä rfsu herkkä eli voi olla vaan ominaisuus. Saas nähdä mitä huominen tuo tullessaan. Menkat vai plussa. Haen kyllä uuden testin tänään.

Liitteet

• 20250629_100712.jpg
    20250629_100712.jpg
    531.6 KB · Katsottu: 192
@Selah sun oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavilta, ja dpo 10 on vielä tosi aikaista ja tilanne voi vielä muuttua 😊 olisikohan se eilinen vaaleanpunainen vuoto olis ollut kiinnittymistä 🤞🏼 pidän peukkuja sulle!

@Pilkki24 onpas tosi selkeä!!!! ❤️ Kaikki peukut pystyyn että olisi oikea plussa ❤️

Mulla on olo todella epätodellinen, testasin eilen aamulla dpo 9 negan, ja sit illalla hetken mielijohteesta tein vielä pc puikkotestin ja siihen tulikin haamu! 😭 Äsken tein tunnin pidätyksellä testin ja kyllä tossa toinen viiva on ❤️😭
Tää on vasta yk1 kun yritetään kolmatta ja oltiin varauduttu pitkäänkin yrittämiseen, koska mun kierrot on ollut ihan super epäsäännöllisiä ja en joka kierrossa edes ovuloi. Tässä kierrossa jonkinlainen ovisplussa (ei edes tasavahva) tuli kp 21 ja ilmeisesti niinä aikoina se ovulaatio sitten tapahtuikin.

Mulla on samaan aikaan tosi ristiriitainen olo, kun miksi meille tämä kävi näin helposti ja toiset joutuvat yrittämään kierrosta toiseen. Toki vielä on todella aikaista, meillä on yksi aikainen km taustalla, jäädään seuraamaan miten tässä käy tällä kertaa. Meillä myös lähipiirissä paljon lapsettomuutta, ja tätä plussaa ei oteta hetkeäkään itsestäänselvyytenä.

Lämpimiä ajatuksia ja paljon plussatuulia kaikille tänne ❤️
En uskalla hypätä täältä ryhmästä vielä minnekään, niin epätodellinen olo vielä on. Ajattelin tehdä illalla digin yhdessä kun mies palaa työreissultaan.

1000040009.jpg

Aivan ihana plussa-aalto täällä! Varovaiset onnittelut kaikille ja tarrasukkia alkutaipaleelle. 🌈

Täällä alkaa iskeä tärppiviikon depis, vaihdoin ovistestit raskauskeijun halpiksista pregcheckiin ja ehdin iloita kuinka vahvat viivat niillä tuli kp8, olin varma että tästä kierrosta saan varman oviksen kiinni. Latasin innoissani myös premomin, jotta voin tarkastella testejä jälkikäteen. Noh, viivatpa ovat sitten lähteneet vaalenemaan, nyt kp10, eikä tietenkään ehditty tallettelemaan kp8.

Aika näyttää lähteekö viivat vielä tummenemaan, mutta oon heittänyt kirveen jo kaivoon, vaikkei ovisoireita ole ollut. Kaksi edellistä kiertoa ovikset ovat olleet kp16 ja kp14 Ouran mukaan, niinä päivinä sain myös vahvimmat viivat. Hämmentää vain tää äkillinen vaaleneminen tässä vaiheessa.

Onko kukaan muu havainnut kierroissa tällaista vaihtelua ovistestien vahvuudessa? Laitan vielä kuvan noista tehdyistä testeistä. Kaikki tehty heti herättyä.
IMG_7949.jpeg

@Selah sun oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavilta, ja dpo 10 on vielä tosi aikaista ja tilanne voi vielä muuttua 😊 olisikohan se eilinen vaaleanpunainen vuoto olis ollut kiinnittymistä 🤞🏼 pidän peukkuja sulle!

@Pilkki24 onpas tosi selkeä!!!! ❤️ Kaikki peukut pystyyn että olisi oikea plussa ❤️

Mulla on olo todella epätodellinen, testasin eilen aamulla dpo 9 negan, ja sit illalla hetken mielijohteesta tein vielä pc puikkotestin ja siihen tulikin haamu! 😭 Äsken tein tunnin pidätyksellä testin ja kyllä tossa toinen viiva on ❤️😭
Tää on vasta yk1 kun yritetään kolmatta ja oltiin varauduttu pitkäänkin yrittämiseen, koska mun kierrot on ollut ihan super epäsäännöllisiä ja en joka kierrossa edes ovuloi. Tässä kierrossa jonkinlainen ovisplussa (ei edes tasavahva) tuli kp 21 ja ilmeisesti niinä aikoina se ovulaatio sitten tapahtuikin.

Mulla on samaan aikaan tosi ristiriitainen olo, kun miksi meille tämä kävi näin helposti ja toiset joutuvat yrittämään kierrosta toiseen. Toki vielä on todella aikaista, meillä on yksi aikainen km taustalla, jäädään seuraamaan miten tässä käy tällä kertaa. Meillä myös lähipiirissä paljon lapsettomuutta, ja tätä plussaa ei oteta hetkeäkään itsestäänselvyytenä.

Lämpimiä ajatuksia ja paljon plussatuulia kaikille tänne ❤️
En uskalla hypätä täältä ryhmästä vielä minnekään, niin epätodellinen olo vielä on. Ajattelin tehdä illalla digin yhdessä kun mies palaa työreissultaan.

View attachment 145508
Onnea plussasta! 😍 Ja paljon tarrasukkia! 🩷

Voihan perkele. Siihen on ilmestynyt roskishaamu. On kyllä rfsu herkkä eli voi olla vaan ominaisuus. Saas nähdä mitä huominen tuo tullessaan. Menkat vai plussa. Haen kyllä uuden testin tänään.
Näyttää kyllä hyvin plussalta ja toivottavasti olisikin vihdoin! 😍 Toivotaan, että muutkin testit näyttää plussaa. 🤗

Onpas täällä monella plussia! Onnea kaikille plussanneille! ❤️

Itse vaan odottelen ovulaatiota ja mieli matalalla. Jotenkin en yhtään jaksa uskoa että raskaaksi tulisin tai no varmaan tulen jossain vaiheessa uudestaan mutta yhtään luottoa ei ole että jatkuisi ensimmäisiä viikkoja pidemmälle. 💔 Mutta kaipa vielä jaksaa yrittää, ovulaatiota ajattelin etten testaa lähinnä siksi kun testit loppu ja en jaksa lisää hakea.

Ihanaa kun plussa aalto menossa 😍
Onnea siis kaikille plussanneille!

Täällä ollut hyvää keskustelua PMS oireista. Itse oon aina päässyt hyvin vähäisillä oireilla, hyvä kun edes tajunnut kuukautisten alkavan. Tai ainakin näin oon ajatellut(!), mutta tällä viikolla havahduin kuinka kireänä olin ja otin helposti nokkiini. Joten ehkäpä jotain hormoni myllerrystä tapahtuu, mutta en ole kauheasti siihen kiinnittänyt huomiota. Ja sitten tätä kirjoittaessa tajusin, että mullahan kierto on jossain myllerryksessä. Joten saattoi olla ihan stressistä johtuvaa ärtyneisyyttä 🤔

Ainakin ovulaation ajankohta tuntuu olevan enemmän oireellinen: makean himoa, alavatsajomottelua, selkäkipua, korkeampi ruumiinlämpö, vaikeuksia nukkua, pahoinvoivaa oloa ym. Muuten aika normi olo koko kierron ajan.

Sitten jatkoa kummalliselle vuodolle reilu viikko sitten, kun "kuukautiset" alkoivat viikko ennen normaalia ajankohtaa ja tuli niukkana kolme päivää. Merkkasin ne kuukautisiksi flowhun, nyt ennustetaan ovulaatiota 8 päivän päähän. Oletan, että tärppiä ei tule ennenkuin on se 3kk kulunut miehen viikon 40 asteen kuumeesta 😆

Ihanaa kun plussa aalto menossa 😍
Onnea siis kaikille plussanneille!

Täällä ollut hyvää keskustelua PMS oireista. Itse oon aina päässyt hyvin vähäisillä oireilla, hyvä kun edes tajunnut kuukautisten alkavan. Tai ainakin näin oon ajatellut(!), mutta tällä viikolla havahduin kuinka kireänä olin ja otin helposti nokkiini. Joten ehkäpä jotain hormoni myllerrystä tapahtuu, mutta en ole kauheasti siihen kiinnittänyt huomiota. Ja sitten tätä kirjoittaessa tajusin, että mullahan kierto on jossain myllerryksessä. Joten saattoi olla ihan stressistä johtuvaa ärtyneisyyttä 🤔

Ainakin ovulaation ajankohta tuntuu olevan enemmän oireellinen: makean himoa, alavatsajomottelua, selkäkipua, korkeampi ruumiinlämpö, vaikeuksia nukkua, pahoinvoivaa oloa ym. Muuten aika normi olo koko kierron ajan.

Sitten jatkoa kummalliselle vuodolle reilu viikko sitten, kun "kuukautiset" alkoivat viikko ennen normaalia ajankohtaa ja tuli niukkana kolme päivää. Merkkasin ne kuukautisiksi flowhun, nyt ennustetaan ovulaatiota 8 päivän päähän. Oletan, että tärppiä ei tule ennenkuin on se 3kk kulunut miehen viikon 40 asteen kuumeesta 😆
Äläpä sano. Meidän esikoinen sai alkunsa vähän miehen viikon koronassa kärsimisen jälkeen. Ja ihan hirveässä kuumeessa oli hänkin. Nukkui pahimmassa vaiheessa suunnilleen vuorokauden ympäri ja hikoili sänkynsä läpimäräksi... 😅

Oli tohon tän päivän rfsuun tullut hyvin haalea roskishaamu. Järkevänä ihmisenä en haluaisi nostattaa toiveita kun ei näitä saisi katsella enää testiajan jälkeen.

Kysympä kuitenkin, onko RFSU roskishaamuista kokemusta? 😂

Oli tohon tän päivän rfsuun tullut hyvin haalea roskishaamu. Järkevänä ihmisenä en haluaisi nostattaa toiveita kun ei näitä saisi katsella enää testiajan jälkeen.

No itse sain niihin rfsu liuskatesteihin punertavan viivan kun testasin niillä että joko testeissä ei näy mitään kun ei muita testejä ollut. Testasin siksi kun pc:n testeihin sain vielä haaleaa toista viiva alkuviikolla. Niitä ei enään ollut mulla niin testasin noilla rfsu:n liuskilla joihin sain vielä hailuran. Ja en raskaana voi olla koska vuotoa tuli viikko sitten. Ja testit vain haaleaa näyttää todella haaleaa siis.

No tänään juuri tuli itselle niin täytyy varmaan ootella pari päivää miten käy. 😆

Äläpä sano. Meidän esikoinen sai alkunsa vähän miehen viikon koronassa kärsimisen jälkeen. Ja ihan hirveässä kuumeessa oli hänkin. Nukkui pahimmassa vaiheessa suunnilleen vuorokauden ympäri ja hikoili sänkynsä läpimäräksi... 😅

Ai kauhee! Puoliso oli kans ollu viikon kuumeessa ja hikoilu sängyn märäksi ym. Katsotaan miten tässä käy, tällä hetkellä ei oo niin väliä tuleeko nyt raskaaksi vai ei. Vielä aika kiireinen arki, niin ei välttämättä jaksais alkuraskauden oireita 🫣

pieni avautuminen:
olen koko alkuvuoden ajatellut että sit juhannuksen jälkeen aletaan yrittämään. Noh, nyt on ollut endometrioosikivut, jatkuva migreeni ja totesin että olen nyt fyysisesti aika huonossa kunnossa. Sit on myös raudan puutetta ja vissiin magnesiumin puutetta... ja d-vitamiiniakin tarvis lisää.
Tämä kaikki aiheuttaneet paljon uupumusta.

Totesin, että meidän perhe-elämä ei nyt kyllä kestä sitä jos tässä tulisi pian raskaaksi, koska tosiaan olen muutenkin ollut ihan uupunut ja muistan edellisistä kerroista sen ensimmäisen kolmanneksen rankkuuden.

Mun on pakko saada tämä migreeni kuriin vähintään ennen raskauden yrittämistä.

Toisaalta takaraivossa kolkuttaa että täytän nyt 35 ja miten käy hedelmällisyyden jne jne.
Ja tavallaan tuntuu typerältä olettaa että raskaus alkaisi muutaman yrityskerran jälkeen.
Ja Että mitä jos sitten on vihainen itselleen ku odotti liian kauan.

Täytyy ehkä koettaa kesä miettiä muita asioita ja koettaa selvitellä migreeni hoitoa ja syksyllä pohtia uudestaan. 😥

Takaisin