Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ennen esikoista jotain marketista saatavaa, en muista merkkiä, ja nyt käytössä ne Raskauskeijun halvat Onestepit.Oletko kokeillut eri merkkisillä ovistesteillä?
Mulla kans sama. Viivat heittelee jatkuvasti kun mennään plussaa kohti ja iltapäivän tulos on aina ns vahvempi. Saattaa olla tosi iso ero aamun ja iltapäivän testeissäHei kiitti tästä!![]()
Joo!Mulla kans sama. Viivat heittelee jatkuvasti kun mennään plussaa kohti ja iltapäivän tulos on aina ns vahvempi. Saattaa olla tosi iso ero aamun ja iltapäivän testeissä
Tässä esim viime kierrosta yksi aamutestikin. Sunnuntaina testasin tässä plussan
View attachment 145012
Ekalla kerralla kun testasin ovulaatiotesteil testailin kerran päivässä, mut nyt pari kertaa testaillut kaks kertaa päivässä ja joo kyllä sillä tavalla saa paremmin kiinni milloin tumma viiva, esim tällä kierrolla testasin aamupäivällä todella tumman mutta illalla se oli jo huomattavasti haaleampi.Heippa kaikki, täällä uus liittymässä joukkoon!
Kuukauden verran olen lueskellut tämän ketjun viestejä, nyt kun yritys aloitettu niin ehkä on itselläkin jotain "annettavaa" tai vertaistuen tarvetta
Yk1 vasta menossa, eli uutta ja jännää! En tiedä kuin luotettavat Ouran lämmöt on, mutta vähän enteilee normi kiertoa ja kk alkamista? Dpo nyt ehkä 8-9, en ole tehnyt vielä mitään testiä eikä se ole niin kuumotellutkaan, kun olo on sellainen ettei tärpännyt vielä tästä ensimmäisestä
Koitin myös tuota ovulaation tikuttamista, kylläkin 1 krt päivässä ja jatkuvasti oli suht samanlaisia haaleita viivoja, tunnen kyllä ovulaatiokivun melko selkeästi ja sen perusteella sitten laskin dpo päivät.. Tummemman olisi varmaan saanut paremmin kiinni jos olisi kahdesti päivässä testannut?
Esikoista yrittäessä en testaillut mitään ennen kuin siinä kierrossa, jossa tärppäsi - oli mennyt sen verran monta kuukautta, että halusin tietää, onko ovulaatio vai ei. Suosittelen miettimään, onko itselle testaaminen jännittävää vai stressaavaa - itseä se stressaa, toki taustalla on nyt jo useampia menetyksiä, joten stressaisi joka tapauksessa, mutta testaaminen tuo jotain kontrollin tunnetta. Jos kroppa tuntuu toimivan ns. normaalisti ja säännöllisesti, voi olla rennompaa olla testailemattaHeippa kaikki, täällä uus liittymässä joukkoon!
Kuukauden verran olen lueskellut tämän ketjun viestejä, nyt kun yritys aloitettu niin ehkä on itselläkin jotain "annettavaa" tai vertaistuen tarvetta
Yk1 vasta menossa, eli uutta ja jännää! En tiedä kuin luotettavat Ouran lämmöt on, mutta vähän enteilee normi kiertoa ja kk alkamista? Dpo nyt ehkä 8-9, en ole tehnyt vielä mitään testiä eikä se ole niin kuumotellutkaan, kun olo on sellainen ettei tärpännyt vielä tästä ensimmäisestä
Koitin myös tuota ovulaation tikuttamista, kylläkin 1 krt päivässä ja jatkuvasti oli suht samanlaisia haaleita viivoja, tunnen kyllä ovulaatiokivun melko selkeästi ja sen perusteella sitten laskin dpo päivät.. Tummemman olisi varmaan saanut paremmin kiinni jos olisi kahdesti päivässä testannut?
Munasolun irtoamisen jälkeen munasolu on noin vuorokauden hedelmöittymiskykyinen, että ei oo muutaman tunnin päölle, hyvin ehtii illasta.Onkohan ovulaatiokivut aina peräisin juuri siitä munasolun irtoamisesta? Onko kukaan tutkinut asiaa tarkemmin jostain järkevästä lähteestä?Mietin että voiko siitä vetää jotain johtopäätöksiä viimeistään, jos ei testeillä saa kiinni.
Kivut mulla tuntuu aina tosi kovaa. Vielä tässä kierrossa ei oo tuntunut muuta kuin pientä juilintaa. Limaisuus tosin on lisääntynyt tänään!
Tälle päivälle on siis ovulaation ennustus mutta testit ei oo vahvistanu vielä mitään. En saanut miestä eilen petipuuhiin mutta toivon, että jos tänään saan, niin ajoitus olisi hyvä.Lähinnä se, että jos vaikka tässä päivällä alkaisi ne kovat oviskivut, niin onko illalla tallettelu jo myöhäistä.
Onkohan ovulaatiokivut aina peräisin juuri siitä munasolun irtoamisesta? Onko kukaan tutkinut asiaa tarkemmin jostain järkevästä lähteestä?Mietin että voiko siitä vetää jotain johtopäätöksiä viimeistään, jos ei testeillä saa kiinni.
Kivut mulla tuntuu aina tosi kovaa. Vielä tässä kierrossa ei oo tuntunut muuta kuin pientä juilintaa. Limaisuus tosin on lisääntynyt tänään!
Tälle päivälle on siis ovulaation ennustus mutta testit ei oo vahvistanu vielä mitään. En saanut miestä eilen petipuuhiin mutta toivon, että jos tänään saan, niin ajoitus olisi hyvä.Lähinnä se, että jos vaikka tässä päivällä alkaisi ne kovat oviskivut, niin onko illalla tallettelu jo myöhäistä.
Pohdin tätä myös joskus ja itse olen tullut siihen tulokseen, että itselläni ne kovimmat kivut tulevat juuri siitä kun munasolu irtoaa, se alkaa sellaisella paineen tunteella ja useamman tunnin kestää se paineen tunne ja kivut.Onkohan ovulaatiokivut aina peräisin juuri siitä munasolun irtoamisesta? Onko kukaan tutkinut asiaa tarkemmin jostain järkevästä lähteestä?Mietin että voiko siitä vetää jotain johtopäätöksiä viimeistään, jos ei testeillä saa kiinni.
Itsekin tätä pohtinut kun mulla tulee ovulaatioplussa aina vasta sillon kun on ne kovimmat kivutkin. Ja sit ku jokapaikassa lukee, että ovulaatio tulee vasta seukki päivänä plussastaOnkohan ovulaatiokivut aina peräisin juuri siitä munasolun irtoamisesta? Onko kukaan tutkinut asiaa tarkemmin jostain järkevästä lähteestä?Mietin että voiko siitä vetää jotain johtopäätöksiä viimeistään, jos ei testeillä saa kiinni.