Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla on ainakin käynyt niin, että kun olen jättänyt vastaavassa tilanteessa testaamisen seuraavaan aamuun, on jo haalistunut, eli varmastikin illalla ollut plussaView attachment 144279
Tarvii varmaa kyl testata viel illal uusiks, eiks toi nyt aika vahva ala olee et voisko sittenki jo tänää tulla plussa.![]()
No niinpä, testaan viel illalla varuiks. Nyt kun odottaa, et millon kierto palautuu ni haluis nähdä sen plussan testissä vaikka kyllähän tunnistan oireistakin, että taitaa ovulaatio olla liki.Minulla on ainakin käynyt niin, että kun olen jättänyt vastaavassa tilanteessa testaamisen seuraavaan aamuun, on jo haalistunut, eli varmastikin illalla ollut plussaMutta on tietty yksilöllistä, kuinka pitkä nousu on, ja miten pitkään on vahva viiva ennen plussaa.
Jos toi on Sofin testi (näyttää tosi samalta), juuri tota tummemmaksi ne ei mullakaan koskaan muutu. Samana päivänä ClearBlue monitor näytti mulla hymynaamaa eli uskoisin ton olevan plussa tai vähintään ihan just plussaksi muuttumassa!View attachment 144279
Tarvii varmaa kyl testata viel illal uusiks, eiks toi nyt aika vahva ala olee et voisko sittenki jo tänää tulla plussa.![]()
Täällä kans menkkoja edeltävä tuhru alkanut… oli muka niin varma olo pitkästä aikaa mutta jaaaa…Täällä vaihtui eilen illalla kp1![]()
Voithan tehdä sen digin ja sitten sen perusteella jatkaa testailua/lopettaa? Inhottavaa tuollainen epävarmuus ja kun sullakin selvästi on haamu ollut niissä testeissäEn ole saanut aikaiseksi tehtyä digitestiä. Vähän huono tunne koko raskaudesta tällä hetkellä, kahdesta syystä. Ensimmäinen syy kun noin haaleina näkyny viivat monta päivää. No toki lauantaina aamulla sain herkällä haalean viivan. Ja eilen ja tänään vähemmän herkällä haaleat viivat.Toinen syy on se että pelkään jos olen raskaana että onko tämäkin jo keskeytymässä kun noin haaleita viivoja ja se myös että juttelin kaverin kanssa raskaus yrityksestä ja hän mainitsi että yksi minun lääkkeistäni joista olin hänelle maininnut on haitallista ja sitä ei pitäisi edes ottaa raskautta yrittäessä. Saati silloin kun on raskaana. No tietenkin luin lääkkeestä eriäviä mielipiteitä netistä tänään koko päivän.
Toki ne oli keskustelupalstoilta mutta hirveitä kauhukuvia ihmiset maalasi jos syönyt lääkettä ennen kuin saanut tietää olevansa raskaana. Toki sitten virallista tietoa oli että sitä voisi käyttää jos välttämätöntä. Niin en tiedä sitten...
Tein loppuen lopuksi digin, nega se oli.Voithan tehdä sen digin ja sitten sen perusteella jatkaa testailua/lopettaa? Inhottavaa tuollainen epävarmuus ja kun sullakin selvästi on haamu ollut niissä testeissä
Onpa ikävää että kaveri ajattelemattomasti kommentoi lääkkeestä. On paljon lääkkeitä, joita ei lopeteta raskausajaksi, koska hyödyt on isommat kuin haitat. En tiedä millaisesta lääkkeestä on kyse, mutta esimerkiksi monien mielialalääkkeiden kohdalla on näin.![]()
Näyttää ainakin mun silmään positiiviselta!View attachment 144304
Ovulaatiotestestailuja. Ylläoleva Pregcheck, allaoleva Rfsu. Taitaa olla ylläoleva ainakin positiivinen vai pitääkö viivan olla vielä vahvempi? Jännä että testitulos ei ole ihan sama kuitenkaan.Ostin näitä, kun ne Apteekin omat testit olivat loppuneet. Noh, lähellä ainakin ollaan ja varmaan hyvä aika talletteluille. Kp 13 meneillään.
Mulla ihan ensimmäinen oire oli rintojen kipeytyminen, alkuun oli vähän sellaista mitä voisi menkkojen aikaan olla ja alkoi varmaan jo dpo 6 ja sit paheni siitä kokoajan, lopulta tosi voimakkaaks ja kiristäväks tunteeks ja pahimmillaan oli dpo 8 ja 9. Sitten menkkamaiset kivut ja alamaha vihlonnat alkoi varmaan dpo 7 ja jatkuu edelleen.En oo kauhean tarkkaan lukenut tätä ketjua, niin pahoittelut jos toistan jotain äskettäin keskusteltua.Mutta siis plussanneet: millaisia tuntemuksia teillä oli ennen plussaa ja missä vaiheessa oireet alkoi?
Nää on aina niin jänniä juttuja kun ainakin omalla kohdalla tuntuu, että mieli tekee tepposet ja sit miettii, että onko joku tuntemus oikea vai kuviteltua.Nyt siis niin aikainen dpo itsellä etten edes kuvittele vielä mitään, mut muistan esikoisesta kun monestakin syystä oli tosi varma olo plussasta jo tosi ajoissa. Ja sittenhän sainkin haamun dpo 9 vai 10.
Paineen tunne ja kiristäminen alavatsalla oli aika lailla ainut tuntemus. Sitten muutamien aivastusten yhteydessä repäisykipu. Olin ihan asennoitunut tekemään testin vasta kun menkat myöhässä, mut dpo13 aamulla oli vaan semmonen etiäinen et testaankin jo nyt.En oo kauhean tarkkaan lukenut tätä ketjua, niin pahoittelut jos toistan jotain äskettäin keskusteltua.Mutta siis plussanneet: millaisia tuntemuksia teillä oli ennen plussaa ja missä vaiheessa oireet alkoi?
Nää on aina niin jänniä juttuja kun ainakin omalla kohdalla tuntuu, että mieli tekee tepposet ja sit miettii, että onko joku tuntemus oikea vai kuviteltua.Nyt siis niin aikainen dpo itsellä etten edes kuvittele vielä mitään, mut muistan esikoisesta kun monestakin syystä oli tosi varma olo plussasta jo tosi ajoissa. Ja sittenhän sainkin haamun dpo 9 vai 10.
En oo kauhean tarkkaan lukenut tätä ketjua, niin pahoittelut jos toistan jotain äskettäin keskusteltua.Mutta siis plussanneet: millaisia tuntemuksia teillä oli ennen plussaa ja missä vaiheessa oireet alkoi?
En oo kauhean tarkkaan lukenut tätä ketjua, niin pahoittelut jos toistan jotain äskettäin keskusteltua.Mutta siis plussanneet: millaisia tuntemuksia teillä oli ennen plussaa ja missä vaiheessa oireet alkoi?