Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jee! Hyvä kun aukkarista ei löytynyt mitään, letrot toimii, siemenneste on hyvälaatuista ja on suunnitelma kesälle!Onnea @aamusade! Ja tsemppiä muille, joilla ovulaatio lähenee.
Kopioin saman minkä laitoin tuonne lapsettomuuspuolellekin:
Täällä kp 8 ja minä kävin aukkarissa, molemmat puolet oli hyvin auki.Kohdun limakalvo 6 milliä, vielä siis tilaa kasvaa. Oikealla puolella yksi kymppimillinen folli ja vasemmalla 23 millinen (???), joka on ilmeisesti edellisen kierron peruja. Ovulaatiota odotellaan siis alkuviikkoon tai viikon puoliväliin. En tiedä miten ehdin testailla ovulaatiota, kun olen yövuoroissa viikonlopun. Mutta joka tapauksessa tilanne on meidän osalta hyvä. Miehen siemenneste on erinomaista ja minulle on letrozol auttanut kierron säännöllistämiseen ja ovuloimiseen. Eli jatkamme nyt toistaiseksi yritystä letroilla, ja jos ei kesän aikana tapahdu mitään, elokuussa siirrytään suoraan ivf-hommien puolelle.
Eka plussapäivä on dpo-1, koska yleensä lh-piikki tulee se noin 24-36h ennen ovista. Kiinnittyminen voi hyvin tapahtua siellä dpo 8-9 paikkeilla jolloin menee vielä muutama päivä että näkyy testissä hcg :)Hyvinpä pidin pääni, testasin tänään vaikkei pitänyt vielä moneen päivään. Dpo 9 ja negatiivinenhan se oli. Sinne karisi se tämän kierron toiveikkuus. Sofi-liuskatestillä (ei-herkkä) testasin.
Lopetin ovulaation testaamisen plussaan, onko se ensimmäinen plussapäivä dpo0?![]()
Mulla oli juuri gyne samana päivänä kun sain ovisplussan ja hän sanoi että ovulaatio on todennäköisesti vasta siitä ylihuomenna. Sain ovisplussan vielä seuraavanakin päivänä eli se eka ovisplussapäivä oli tosiaan DPO-2.Hyvinpä pidin pääni, testasin tänään vaikkei pitänyt vielä moneen päivään. Dpo 9 ja negatiivinenhan se oli. Sinne karisi se tämän kierron toiveikkuus. Sofi-liuskatestillä (ei-herkkä) testasin.
Lopetin ovulaation testaamisen plussaan, onko se ensimmäinen plussapäivä dpo0?![]()
Mulla oli raskauden yrittämisen aikana verenpainelääke jota ei saa käyttää raskaana. Lääkitys siis kyllä verenpaineeseen. Nyt siis kun sain plussan niin heti siitä vaihdettiin lääkkeeseen jota voi käyttää raskaana. Tosin en tiiä et miten migreenin kanssa, mut luulis et lääkkeen voi vaihtaa sit heti jos ja kun positiivinen testi.Kun alkoi olla kaikki muut terveyshuolet jo selvitetty niin tottakai pärähti yllätys migreenidiagnoosi. Nyt sit piti aloittaa estolääkitys (verenpainelääke) jota ei saa käyttää raskauden aikana. En nyt oikeen tiedä että mitä tässä pitäisi tehdä tai ajatella.
Positiivista on että fyssarin ohjeet on auttanut endokipuihin ja kierto on säännöllistynyt, tänään kp1 ja nyt on ollut tosi tasainen 23/24 pvä kierto.