Raskaaksi 2025

Missä vaiheessa kiertoa oot aloittanut terolutit? Testasitko oviksen ennen vai aloititko vaan tiettynä päivänä? Muutkin terolutin käyttäjät voi vastata.

Mä kävin tänään gynellä mun lyhyiden luteaalien takia. Lääkäri ultras ja mulla näkyi yhteensä 4-5 munasolua kehittymässä. Samalla hän ihmetteli miten hyvässä kunnossa mulla on paikat vaikka onkin 7 onnistunutta raskautta takana. Laskeumasta ei tietoakaan. Sain lyhyen luteaalivaiheen korjaamiseen terolutit.
Syön terot kierron 15.-24.päivät😌 itseasiassa tein 3 ovulaatiotestiä kolmena päivänä. Tein kaksi liuskallista testiä ja ne olo negatiivisia ja kolmantena päivänä tein digin ja se oli positiivinen! Yritin laskea edellisen kierron ovulaatiosta ja testasin sen mukaan 🙈

Nyt tarvis jotain actionia kyllä, ettei pälli leviä odotteluun. Huomenna dpo 13, testaanko aamulla? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Nyt tuntuu, että en edes pettyisi negaan, kun oon jo ihan varma, että nega se on. Laskeskelin jo, miten saisin aukkariaikaa, jos menkat alkaa loppuviikosta.

Tuli myös viestiä, että gastron puolelle on jonoa n. 4-6 kuukautta. Gynen mielestä suoli ois hyvä tähystää ennen raskautta, mutta toivottavasti ei puolen vuoden päästä edelleen odotella! Toki tyhmästi alkaa kesälomat ja kesätauot piakkoin, niin se saattaa kyllä tuoda hidasteita hoitopolulle.

Kp20/25-27 mitä mieltä?🥹
1000002936.jpg

@Maijjja pahoittelut negasta 😞 ja tsemppiä @Sinertävää jos on menkat sieltä alkamassa❤️‍🩹

Siis täällä ovis nyt kyllä odotutti! Ovislimoja tullut jo torstaista asti, mutta ovistestiin sain plussan vasta eilen kp18. Myöhäisin ovulaatio tähän mennessä. Säälitti jo vähän miehen puolesta kun ei oikein osannut oireiden puolesta ollenkaan arvioida milloin ovis on tulossa ja puuhasteltu varmuuden vuoksi niin monena päivänä että eilen meinasi jo stamina loppua, mutta onneksi onnistuttiin vielä. Tänään en uskalla enään ehdottaa, toivotaan että ovisplussa päivä ja sitä edeltävät päivät riittää 🥹

@Mietteissään viivanpaikalta näyttää, mutta tosiaan parin päivän päästä vaan uutta testiä kehiin!

Täällä dpo6 ja pelottavan toiveikas olo tästä kierrosta. Rinnat oli eilen siis todella kipeät 😅🙈 Ja alavatsassa tuntunut nippailua. Kp 24/28-30 menossa eli lauantaina olis jo kp28 ja dpo 10 kun meinasin sitä testiä tehdä.

Pelottaa vaan kun nyt taas toiveet nousee, että tullaanko korkealta ja kovaa alas 🙈

Töissä lisäksi yt-neuvottelut päällä ja kesän työkuviotkin hieman auki. Toivon mukaan kuitenkin töitä on kesälle tarjolla 🙈😅

Nyt dpo7 täällä ja aamulla muistin ihan että olisi keskiviikko kunnes tajusin että vasta tiistai. No yritän ainakin perjantaihin odotella ennen kun testaan uudestaan. Kun tein tänään siis omaa tyhmyyttäni liuskatestin joka tietenkin nega kun näin aikainen dpo. Vaikkakin tänään tuntuu vieläkin siltä että usko tärppiin alhainen. Ja vaikee uskoa että sieltä plussa tulisi. 😭

@Mietteissään viivanpaikalta näyttää, mutta tosiaan parin päivän päästä vaan uutta testiä kehiin!

Täällä dpo6 ja pelottavan toiveikas olo tästä kierrosta. Rinnat oli eilen siis todella kipeät 😅🙈 Ja alavatsassa tuntunut nippailua. Kp 24/28-30 menossa eli lauantaina olis jo kp28 ja dpo 10 kun meinasin sitä testiä tehdä.

Pelottaa vaan kun nyt taas toiveet nousee, että tullaanko korkealta ja kovaa alas 🙈

Töissä lisäksi yt-neuvottelut päällä ja kesän työkuviotkin hieman auki. Toivon mukaan kuitenkin töitä on kesälle tarjolla 🙈😅
Mulla sama dpo 6 ja sama mulla, että pelokkaan toiveikas olo. Mulla ei rinnoissa mitään tuntemuksia, mutta alavatsaa nippailee aikalailla kokoajan ja etovaa oloa on välillä.
Pelkään myös, että odotan liikoja ja mikäli testi on negatiivinen niin romahdan🥺

@Maijjja pahoittelut negasta:/ vuoto ei oo kuitenkaN viel alkanu?
@Sinertävää ääh, alkoko vuoto sitten? 😞

ON: täällä dpo 6 ehkäpä, ei oireita suuntaan tai toiseen🧐 samoja jomotteluita ja tuikkimisia niinku joka kierrossa🙃 oon nyt tankannu rautaa ja folaattia et josko se sit vaikka siirtoa ajatellen ois hyvä. Siirtoa varten mitataan vaan pvk ja kilppariarvot. Kuuluispa ferrit ja folaatti niihin tutkimuksiin kans, mut ei..

@Roosali
Ei ole vuoto vielä alkanut! Aika paljon ollut kramppailua, joten eiköhän se kohta ilmesty. On minulla aivojen takanurkassa se pieni positiivinen ajatus tärpistä, mutta ainakaan mikään oire ei viittaa siihen. 😅

PAS-siirtoko sulla on ollut?

Tänään tullut sellainen oireilu että alaselkä kipeä kun vähänkin kumartelee tai kantaa jotain. Vaikka voihan sekin kuukautisia enteillä koska oli sekin oire edellisessä kierrossa ja raskaana en ollut ja kuukautiset alkoi. Mutta pitänee toivoa parasta ja että olisi merkki jostain muusta kuin kuukautisista. 🥰 Tosin jaksan vielä epäillä koska viime kerralla vähän samantyyppistä oireilua olin huomaavinani ja eihän se ollut tärpännyt. Muutama oire nyt tosin joita ei viime kierrossa ollut että haluaisin kyllä alkaa toivomaan mutta tiedän että jos kuukautiset alkaa ja annoin itselleni luvan innostua voi olla että aika maassa tulisin olemaan. 🥺

Tsemppiä kanssapiinaajille! 🤞 Onpas meitä monta! Täällä DPO5 menossa, en malta odottaa sunnuntain DP10, pääsisi sen ensimmäisen testin tekemään...! Ei vielä ole vuoteen edes kemiallista ollut niin vähän jännittää että voisko oikeesti nyt olla plussan aika mutta onneksi ne letrot odottaa ensi kierrossa jos ei vieläkään tärppää.

Mitä testejä ootte käyttäneet? Mulla on läjä CB monitorin mukana tulleita raskaustestejä mutta en ole ihan varma antaako se jatkaa testailua, jos nyt sitten vaikka saisikin hetkeksi plussan joka menisi kesken. Tekee mieli ostaa jotain muita testejä kylkeen 😅

Muokattu viimeksi:
Täällä dpo 9 ja sorruin aamulla kiireessä tekee yhen pregcheck testin ja tottakai ite näin siinä jotain hailuraa, mutta eiköhän se oo vaan omaa kuvitelmaa ja perinteinen viivanpaikka. 😮‍💨🤣
Täytyy testailla vielä ke, to ja pe ja sit vkolopun oon reissussa oottelemassa menkkoja, jos ei plussaa pärähdä ennen sitä. 🤗

Oon ite käyttäny vaikka ja mitä testejä, mutta nyt on pari kiertoa ollu käytössä tosiaan tuo pregcheck, koska halpa ja sit raskauskeijulta herkkänä testinä Conseive plus. 😊
Rfsu:n ja clearbluen herkät antaa liian helposti selkeitä viivanpaikkoja, joten niitä en oo uskaltanu nyt käyttää, että ei innosti turhasta. 🫣😅

Ite oon pregcheckin testei käyttäny mut viime kierron jälkeen en niitä enään osta kun antoi viivanpaikkoja kahtena edellisenä yritys kertana. Niin luottamus niihin meni täysin. Toki voi olla jos kemiallinen kumpanakin kertana mutta epäilen koska en tosiaan saanut mitään viivanpaikkojakaan mihinkään muun merkkiseen.

Nyt ostin jotain apteekista olevia testejä, jotain apteekkarin raskaustestejä vai mitä olikaan. Ja sit mulla on pari clearblue digitaalista. 😆 Ne teen nyt vain jos johonkin testiin tulee hailura edes. Ja sit on jotain raskauskeijusta ostettuja halppis testejä.

@Roosali
Ei ole vuoto vielä alkanut! Aika paljon ollut kramppailua, joten eiköhän se kohta ilmesty. On minulla aivojen takanurkassa se pieni positiivinen ajatus tärpistä, mutta ainakaan mikään oire ei viittaa siihen. 😅

PAS-siirtoko sulla on ollut?
On tulossa toivottavasti ennen kesäsulkuja PAS 👍🏼👍🏼
Toivotaan et menkat ei ilmesty ja kramppailu olisikin raskauteen liittyvää🧡

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Takaisin