Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu voin samaistua tohon että mietin paljon itse kanssa tätä vauva asiaa. Ja se stressaa myös, toivon ettei se kaiken muun stressin lisäksi vaikuta asiaan mutta pahoin pelkään vaikuttavan negatiivisesti. Varsinkin kun on kyllä muuta ajateltavaa mutta kaikki vain huonoja juttuja, jotka lisää vain stressiä.Jes tänään tuli vihdoin selkee ovisplussa testiinOnneks on tullu nyt viimiset pari päivää talleteltua ahkerasti ja lapsetki on onneks huomiseen asti isällään, nii ehtii vielä tänään ja huomenna rauhassa heilutella peittoa
Toki vähän jännittää, kun ite tosi paljon miettii tätä vauva asiaa ja ehkä vähän stressaa, ettei se haittaisi yrittämistä ja tärppiä, mutta täytyy koittaa keksiä välillä muutakin ajateltavaa![]()
On kyllä kurjaa, että on paljon kaikkea huonoa/stressiä ja se todellaki alkaa stressaa vaan lisää, kun miettii että pilaako se vauvan yrittämisenJuu voin samaistua tohon että mietin paljon itse kanssa tätä vauva asiaa. Ja se stressaa myös, toivon ettei se kaiken muun stressin lisäksi vaikuta asiaan mutta pahoin pelkään vaikuttavan negatiivisesti. Varsinkin kun on kyllä muuta ajateltavaa mutta kaikki vain huonoja juttuja, jotka lisää vain stressiä.Vähän pelkään että ovulaatio jää nyt välistä tai viivästynyt kun viikon ajan testaillut ja samaa lähes lukemaa näyttänyt testiviivat premom sovellukseen kun laittanut kuvat. Lukuunottamatta 30.4 jolloin vähän pikkasen koholla lukema mutta silti low lukemat oli. Voiko olla että ovulaatio silloin jos testasin jotenkin huonosti? Kun nyt samainen testi ei näyttää kolme kertaa alempaa lukemaa siinä kuin keskiviikkona.
Kävin pitkästä aikaa lukemassa ketjua. Menkkojen alun jälkeen päätin että ennen ovista vedän vähän henkeä ja en palstaile enkä ajattele koko vauva asiaa. Nyt sitten menossa kp15 ja clear blues dual testi vilkutti hymynaamaa eli ovis on tosiaan nyt sitten tulossa. Miehellä meinaa flunssaa pukata, mutta koitetaan kuitenkin ovis hyödyntää.
Hetken jopa mietin laitetaanko yritys hetkeksi tauolle, koska tällä hetkellä näyttäisi, että amk opinnot olisi valmiit helmi-maaliskuussa 2026 eli sinänsä raskaus sitten saattaa kuviota sotkea, mutta päätettiin että jos plussa tulee niin sitten mietitään koitanko saada opinnot nopeammin maaliin vai jätetäänkö odottelemaan![]()
Välillä kun syksyllä sain ovisplussan ei ollut limoja ollenkaan, viime kierrossa tuli limat 2 päivää ennen ovulaatiota (mittaan tikutuksen lisäksi aamulämpöjä ja sillä sai tarkan ovulaatiopäivän tietoon). Oon lukenut että niitä limoja voi tulla peräti 4 päivää ennen ovulaatiota. Eli vissiin vähän kaikki mahdollista! Oon ehkä sen gynen kanssa samaa mieltä siitä että niistä ei voi päätellä tarkkaa ovulaatiopäivää jos niitä voi kerran tulla 1-4 päivää ennen ovulaatiota tai sitten ovulaatiopäivänä. Mutta kai niistä sen noin 5 päivän ikkunan voi jotenkin päätellä...?Hei kertokaa viisaammat, onnistuuko teijän jotka ette testaile ovulaatiota tai vaikka testailisittekin ni tunnistaa ovis limoista? Mie en siis testaile ovista mutta en myöskään tunneultran mukaan ovuloin kyllä 4/5 kerroista ku on ultrattu mutta oon jotenki vähän fiiliksen mukaan tuntenu ja aatellu just limoista ja himoista yms ajankohtaa plus et aika säännöllinen kierto, MUTTA mulle gyne sano joskus et limoista ei voi päätellä mitään ovulaation ajankohdasta? Onko näin?
![]()
(ei ole muita tulehdusoireita ja on ollut parikin gynekäyntiä viimeisen kuukauden aikana eikä nekään havainneet muuta)
Mut onhan sitä vaikea olla stressaamatta!