Samaa hailua sain samanlaiseen testiin eilen, rfsu herkkä oli selkeä plussaView attachment 143334
Tässä vielä kuva, jos joku haluaa analysoida…Oli hankala saada kuvaan, mutta livenä oli selkeä eikä tarvinnut tihrustaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samaa hailua sain samanlaiseen testiin eilen, rfsu herkkä oli selkeä plussaView attachment 143334
Tässä vielä kuva, jos joku haluaa analysoida…Oli hankala saada kuvaan, mutta livenä oli selkeä eikä tarvinnut tihrustaa
Mulla oli hyvin vastaava tulos!View attachment 143334
Mä syön Multivita Raskaus & Imetys. Siinä on foolihappoa ja paljon muutakin, joten en ole syönyt sen lisäksi muuta paitsi talven ajan D-vitamiinia kylläkin vielä ekstraa. Mulle nää on toiminut hyvin, ei ole tullut huonoa oloa näistä.Ilmeisesti mulla oli jotkut vuosisadan niukimmat menkat, ikinä ennen ei ole ollut tämmöstä. Nyt olen ihan pihalla mistä lasken kierron alkaneen. Olkoon tänään sitten vaikka kp8.
Ilmeisesti kierron alkupuolen ruokavaliomuutos ja painonputoaminen teki tepposet. Painoa ei ole varsinaisesti pudotettavaksi, halusin vaan hiilaripöhnästä ja sokeririippuvuudesta eroon.
Aloitin nyt foolihapon ja voisin syödä rautakuurinkin. Ostin aiemmassa raskaudessa epähuomiossa sellaisen vitamiinin, jota olisi pitänyt ottaa 3tbl päivässä. Ja mielestäni se valmiste aiheutti mulle pahoinvointia. Mitä merkkiä te syötte tai suosittelisitte?
Onnea plussanneille ja haamuille vahvistumista!![]()

Mä syön minisun mama monivitamiini ja lisäksi puolikkaan kapselin ferrodan rautaa eli 50mg, alkoi taas matalan ferritiinin oireet puskea ovista ja ikkunoista. Ensimmäistä tankattu tammikuusta asti ja rautaa pari viikkoa.Ilmeisesti mulla oli jotkut vuosisadan niukimmat menkat, ikinä ennen ei ole ollut tämmöstä. Nyt olen ihan pihalla mistä lasken kierron alkaneen. Olkoon tänään sitten vaikka kp8.
Ilmeisesti kierron alkupuolen ruokavaliomuutos ja painonputoaminen teki tepposet. Painoa ei ole varsinaisesti pudotettavaksi, halusin vaan hiilaripöhnästä ja sokeririippuvuudesta eroon.
Aloitin nyt foolihapon ja voisin syödä rautakuurinkin. Ostin aiemmassa raskaudessa epähuomiossa sellaisen vitamiinin, jota olisi pitänyt ottaa 3tbl päivässä. Ja mielestäni se valmiste aiheutti mulle pahoinvointia. Mitä merkkiä te syötte tai suosittelisitte?
Ilmeisesti mulla oli jotkut vuosisadan niukimmat menkat, ikinä ennen ei ole ollut tämmöstä. Nyt olen ihan pihalla mistä lasken kierron alkaneen. Olkoon tänään sitten vaikka kp8.
Oi että ihanaa! Teille tulee pienellä ikäerolla sisarukset, kyllä tuo positiivinen on. OnneaSiis APUAVoiko tää olla todellista?! Oli pakko vielä tehdä herkempi testi nyt illasta ja aikalailla plussaa lähentelee…
View attachment 143344
Plussahan se siellä, paljon onnea.Siis APUAVoiko tää olla todellista?! Oli pakko vielä tehdä herkempi testi nyt illasta ja aikalailla plussaa lähentelee…
View attachment 143344

Paljon onnea!Siis APUAVoiko tää olla todellista?! Oli pakko vielä tehdä herkempi testi nyt illasta ja aikalailla plussaa lähentelee…
View attachment 143344
No siltä vahvasti vaikuttaisi, aamun testit olivat jo vahvistuneet hyvin eilisestä
Voi kurjuus! Olisipa nuo oireet ollut merkki tärpistä teillä eikä menkat alkaisi.Ei varmaan olisi pitänyt alkaa testailemaan niin pieni dpo. Kun nyt dpo 12 ja alkaa toivo plussasta jo mennä.Ei tänäänkään näkynyt mitään häivähdystäkään toisesta viivasta apteekin omalla herkällä testillä. Tiedän kyllä että voihan se vielä vaikka ylihuomenna esim plussaksi muuttua mutta vähän epäilyttää ja taidan alkaa vain asennoitua että kuukautiset alkaa lauantaina. Luulin nimittäin jo että olivat alkaneet kun valkovuotoa aamulla niin paljon.
Oireilut tietty jatkuu, rinnat kipeät ja arat. Hajuherkkyys tosin tuntuu menneen pois kun nenä alkanut olemaan todella tukossa.Muuten kyllä väsynyt olo, nukuin tänäänkin myöhään. Vaikka muutaman kerran heräilinkin. Taidan vain alkaa odottamaan kuukautisia viikonlopulle koska olen epäileväinen etten jaksa enään testailla edes.
Muokkaan nyt tätä omaa tekstiä etten kirjoita uutta viestiä heti omani perään kun tuli lisää mieleen.
No ihan sellainen olo että kuukautiset alkavat ollut koko iltapäivän, alavatsaan sattuu ja nipistelee ja vähän tuntuu että ne alkaakin ja aikaisemmin kuin lauantaina. Vähän tyhmä olo jäi kun noin paljon kerkesin jo innostua ja oireitakin luulin jo saaneeni.Ja monta testiäkin tein... Itkuisa olo myös ollut muutaman tunnin tämän takia.
Mä mietin yks päivä ihan samaa ja sorruinki sit tilaamaan Amazonista muutaman first response testin ja samalla paketin jotain liuskatestejä.Onkohan suomessa mitään vastaavaa testiä ku jenkkien first response? Se on nimittäin tosi hyvä kun oikee herkkyys on 6 ja se viiva on ihan super helppo lukea. Eikä muuten oo viivan paikkaa tarjolla![]()