*Ninni*
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mä todellakin samaistun!! Oon kyllä melkeinpä sitä mieltä, että ihan tosi harvoin oikeasti vahingossa raskaaksi tullaan.. Tai toki on harvinaisia poikkeuksia, mutta en ite ajattele että jos esim. ilman ehkäisyä hommaillaan, niin silloin on vahingosta kyse. Ja jotenkin yleensä näissä vahingoissa on omassa tuttavapiirissä enemmän ollut kyse siitä, että ei niin yrittämällä yritetä, mutta ehkäisyä vaan ei sitten kuitenkaan ole ollut käytössä.Omanapaiöu ja ärsytyksen purku….
Mikä hitto siinä on että kun muut tulee vahingossa raskaaksi ympärillä ” oho hahah kävi vahinko noh ei se mitää”
Ja ite itkee ja yrittää aivan tuskassa… tuntuu niin väärältä…
Mutta kuten sanottu, poikkeuksiakin on, ja ehkä vähän katkera ääni täältä huutelee

Nojoo, ehkä rinnatkin turvonneet.

Toi oli itsellekin harmillinen paikka, kun se vuoden 2025 vauvamahdollisuus meni ohi, ja samoin aina kun alkaa ikää laskeskelemaan.. Mutta toivotaan että mieli kirkastuu kun kierto lähtee kunnolla vauhtiin ja pääsee taas pian odottelee ovulaatiota
Ja kivaa synttäripäivää kuitenkin 
Huomenna uusi yritys?
Oon aktiivinen lähinnä toukokuisten -24 salaisella puolella, mutta tulin varovaisesti tänne jo esittäytymään.