Mä näen haamun!Ja taas jatkuu piinailut.. näkeekö muut tässä haamua?
View attachment 141661
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä näen haamun!Ja taas jatkuu piinailut.. näkeekö muut tässä haamua?
View attachment 141661
Mulla vähän sama! Piti luntata flosta että on n. Dpo8. Mutta silti toiveikas olo? Ajattelin että testaisin vkl, silloin ois jo dpo10-11.Minä oon ollut ihan kyllästynyt tässä kierrossa enkä ihan oikeasti edes tiedä mikä dpo.![]()
nyt vasta tosiaan toinen ovis pillereiden jälkeen ja osasin odottaa, että eka oli tosi kivulias, mutta tää toka tuntuu olevan sellainen, että just ja just havaitsee oireiden perusteella.Miulla vaihtelee kivut sen mukaan kummalta puolen munis irtoaa.Mulla nyt kp14 ja eilisestä illasta alkaen tuntunut nippailuja. Tossa kirjottelin kuinka pari päivää sitten oli limailuja, jotka loppui kun seinään. Sitten eilen alkoi tuntua kosteammalta, mutta ei limoja. Nyt sitten aamulla sain ovis+ tikkuun ja premom arvioi sen myös korkeaksi ja huomiseksi ennustaisi ovista. Oli sunnuntaina illalla ja eilen illalla tallettelut, joten sinänsä nyt pitäisi osua niiden puolesta nappiin ja sitten odotetaan taas pari viikkoanyt vasta tosiaan toinen ovis pillereiden jälkeen ja osasin odottaa, että eka oli tosi kivulias, mutta tää toka tuntuu olevan sellainen, että just ja just havaitsee oireiden perusteella.
Ainakin näin ilman zuumailuja puhelimelta nään selkeän hailuran siinäView attachment 141673Onko tää nyt se kuuluisa RFSUn viivan paikka.. huomenna just lääkäri, että suunnitellaan alkionsiirtoa pikkusisarusta ajatellen. Tämä olisi siis luomuihme, mut en tiiä oonko menossa sekasin..
Kyllä siinä jotain näkyy, mutta onko harmaa viivanpaikka vai haamu? Iiks, jännää. Toivottavasti haamuView attachment 141673Onko tää nyt se kuuluisa RFSUn viivan paikka.. huomenna just lääkäri, että suunnitellaan alkionsiirtoa pikkusisarusta ajatellen. Tämä olisi siis luomuihme, mut en tiiä oonko menossa sekasin..
Tämmönen tuli päiväpissasta ja ihan apteekin testiin että kai tässä raskaana ollaan! Apin mukaan 3+5 että kaikkeahan voi käydä, mut eihän tätä todeksi usko. Enkä perunut edes huomista alkionsiirto suunnitteluaikaa, kun on niin epäuskoinen oloKyllä siinä jotain näkyy, mutta onko harmaa viivanpaikka vai haamu? Iiks, jännää. Toivottavasti haamu
Samoin @Mietteissään näkyy jotain!
Täällä on dpo14? Menkat on yleensä alkaneet dpo13-15.. eilen tuli ihan kunnolla menkkakipuja, semmosia mitkä mulla tulee yleensä siinä vaiheessa kun hanat aukee. No ei auenneetkivut/jomottelut tuli aaltoillen, eli hetken tuntu sitä tunnetta ja sit meni ohi ja sit taas tuntu jnejne. Esikoisen aikana oli tätä samaa ihan alkuraskaudessa (eli koviakin menkka kipuja ja tuntemuksia et nyt aukee hanat) ja muistaakseni muuten ei näin oo ollu, eli pieeeni ajatus hiipi illalla mieleen, et olisko muka tärpänny. Mut sit taas tähän asti herkkänä ollut vasen nänni ei enää oo yhtään herkkä eikä tisseissä muutenkaan mithään tuntemuksia niin se taas tukis menkkojen alkua. Monesti meinaan loppuu tissi tuntemukset päivää ennen tätiä
Olo on siis edelleen 99% varma, että ei oo tärpänny. 99% oon varma, ettei luomusti tuu tärppäämäänkään.. Muttta silti löytyy tää 1%, mikä pitää oireita vähän silmällä ja haluais tehä testinTässä vuosien aikana tullu vaan tehtyä niiiin monta testiä ja menkat alkaneet heti niiden jälkeen, et nyt on ekaa kertaa semmonen evvk olo
toivon et tää elämään, ja etenkin raskauden yrittämiseen, kyllästynyt olo jatkuu ja jaksaisin pantata testin tekoa edes muutaman päivän yli mahdollisen menkkojen alun. On meinaan ollu niitäkin kiertoja, missä oon ihan varma et tärppäs ja menkat on viikon myöhässä, mut ei. Ei mitään, ei edes haamua perkele
Et juu, positiivista mieltä ja jaksamista yrittämiseen kaikille![]()

Oiii ihanaa, toivotaan parasta!Tämmönen tuli päiväpissasta ja ihan apteekin testiin että kai tässä raskaana ollaan! Apin mukaan 3+5 että kaikkeahan voi käydä, mut eihän tätä todeksi usko. Enkä perunut edes huomista alkionsiirto suunnitteluaikaa, kun on niin epäuskoinen olo![]()
Hei kiitti! Oon jotenki aatellu et pitäis olla räikeästi tummempi se testiviiva. Ehkä toi siis riittää.@Qkkuu näkyyhän sinun testeissä yhtä tummat/tummemmat viivat kp15/16 paikkeilla.. kun sitä ennen ja jälkeen on vaaleampaa, joten menisin ton mukaan. Kannattaa myös kokeilla eri merkkistä testiä, jos haluat kirkkaan "punaiset" viivat.. näissäkin testeissä on eroja... täällä on monet kirjoittaneet, että merkkiä vaihtamalla saa oviksen kiinni..![]()
Näen kans viivanMoi! Liityin juuri mukaan ryhmään myös :)
Olen siis 27.v ja mieheni 33.v, ensimmäinen lapsi on haaveissa nyt. Minulla oli kuparikierukka 9 vuotta, se poistettiin nyt 30.1, juuri tämän kierron 5. päivänä, kun vuoto oli loppumaisillaan.
Päätimme yrittää heti tästä kierrosta ja käytin flo sovellusta nyt ensimmäisen kerran ovulaation seurantaan, en ole ikinä tikuttanut ovulaatiotani, enkä tunne sitä mitenkään, joten en tiedä yhtään pitääkö edes omalla kohdallani paikkaansa
Joka tapauksessa yritys oli kova kp9-16.
Aloin tietenkin malttamattomana tekemään raskaustestejä herkillä testeillä jo eilen ja toisen tein tänään. Nyt siis flo:n mukaan dpo11, kierto on mulla noin 27-29.pvä. Sovelluksen mukaan pitäisi alkaa perjantaina, yleensä siis hyvin pitää paikkaansa.
Käytössä on Rfsu:n (tulos 6 päivää ennen kuukautisten poisjäämistä). Olen saanut kyllä jotain näkyviin testeillä, mutta en tiedä todellisuudessa yhtään, voiko niihin luottaa, kun olen lukenut viivanpaikoista yms. Molempina päivinä haalea viiva on tullut näkyviin vasta noin 20-30minuutin kuluttua, eikä testiajan sisällä. Ilmeisesti näihinkään ei voi luottaa. Kertokaa ihmeessä mitä olette mieltä testeistä ja onko kyseisellä merkillä esimerkiksi tapana muuttua testiajan jälkeen näin. Viivoissa ei omaan silmään myöskään ole väriä, vaan enemmänkin harmaat. Ylempänä eilinen, alla tänä aamuna. Tän aamuinen oli jo selkeästi haaleampi. (Teen ensimmäistä kertaa elämässäni nyt raskaustestejä). Kiitos kaikille avusta jo![]()
Mun silmään näkyy kyllä haamuView attachment 141673Onko tää nyt se kuuluisa RFSUn viivan paikka.. huomenna just lääkäri, että suunnitellaan alkionsiirtoa pikkusisarusta ajatellen. Tämä olisi siis luomuihme, mut en tiiä oonko menossa sekasin..