Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tosi kurja juttu ja paljon voimia sinne!Osa musta haluaisi uskoa että olisi vaan jotain ohi menevää vuotoa mut osa musta haluaa vaa heittää hanskat tiskiin![]()
Mulla tuli aikoinaan vauvakuume kans nopeasti esikoisen jälkeen ja aloitettiinkin toisen yrittäminen, kun oli tytöllä ikää 8kk. Mutta lopulta raskaaksi tuleminen kesti ja ikäeroa tuli 2v4kk.Mäkin taidan hiljalleen tulla tänne seurailemaan keskustelua.
Meillä on ensi kuussa 1v esikoinen, ja mulla on ollut vauvakuume jo muutaman kk, mutta mies jarruttelee. Hänkin kyllä tahtoo toisen, mutta haluaa ensin nähdä, että elämä esikoisen kanssa helpottuu (mm. yöheräilyt loppuisi/vähenisi selvästi). Itseäkin kyllä mietityttää, että onko 2v ikäeron tavoittelu ihan hullua, mutta toisaalta tuntuu myös oikealta tehdä pienellä ikäerolla niin ei tarvitse aloittaa vaipparallia alusta heti kun ensimmäinen on oppinut kuivaksi jne.
Mäkin taidan hiljalleen tulla tänne seurailemaan keskustelua.
Meillä on ensi kuussa 1v esikoinen, ja mulla on ollut vauvakuume jo muutaman kk, mutta mies jarruttelee. Hänkin kyllä tahtoo toisen, mutta haluaa ensin nähdä, että elämä esikoisen kanssa helpottuu (mm. yöheräilyt loppuisi/vähenisi selvästi). Itseäkin kyllä mietityttää, että onko 2v ikäeron tavoittelu ihan hullua, mutta toisaalta tuntuu myös oikealta tehdä pienellä ikäerolla niin ei tarvitse aloittaa vaipparallia alusta heti kun ensimmäinen on oppinut kuivaksi jne.
Viikkoja nii vähä ettei ultrata ja heillä linja ettei mittaa hcg arvoja.. jos haluan niitä mitata nii yksityiselle..Tosi kurja juttu ja paljon voimia sinne!
Onko sulla tulossa mitään tutkimusta raskauden jatkumisesta vuodosta huolimatta vai pitääkö vaan seurata ja tehdä kotona testejä, että haalistuuko ne?
Toivotaan ettei olisi mitään ikävää.Viikkoja nii vähä ettei ultrata ja heillä linja ettei mittaa hcg arvoja.. jos haluan niitä mitata nii yksityiselle..
Loppu viikosta rt ja jos nega nii soittelen Tays ja jos posi nii ens viikolla uudestaan..
Kyllä hoitaja sanoi että voi olla runsastakin verenvuotoa ja silti jatkua mutta itse aloin asennoitumaan siihen että täs keväällä lähdetään uudestaan munasoluopunktioon
Taitaa aika monessa paikassa olla noin, jos vähän viikkojaViikkoja nii vähä ettei ultrata ja heillä linja ettei mittaa hcg arvoja.. jos haluan niitä mitata nii yksityiselle..
Loppu viikosta rt ja jos nega nii soittelen Tays ja jos posi nii ens viikolla uudestaan..
Kyllä hoitaja sanoi että voi olla runsastakin verenvuotoa ja silti jatkua mutta itse aloin asennoitumaan siihen että täs keväällä lähdetään uudestaan munasoluopunktioon

Mulla aika usein käy niin, että illalla tulee jotain pientä ja sitten aamulla aukeaa kunnolla hanat niin kyllä mä oon sen laskenut niin, että kp 1 on se aamu, kun kunnolla alkaa vuoto. Mutta ei oo kyllä tuommosta ollut että olisi kokonaan ollut vuodoton päivä välissä.Miten te muuten laskette mistä lähtee KP1? Tai siis mulla tuli sunnuntaina päivällä verta paperiin ja pönttöön, mutta eilen ei tullut mitään eikä tänään aamulla, mutta nyt alko kivut ja vuoto kunnolla eli oisko tää kuitenki Kp1 eikä kp3?Lähinnä mietin just sit miten lähtee tikuttaa ovista ja miten laskee millon seuraavien menkkojen pitäis alkaa.
Mun kierto on 28-30pv ja sunnuntaina oli 28pv.
Joo silloin kp1, kun alkaa kunnolla vuotamaan.Miten te muuten laskette mistä lähtee KP1? Tai siis mulla tuli sunnuntaina päivällä verta paperiin ja pönttöön, mutta eilen ei tullut mitään eikä tänään aamulla, mutta nyt alko kivut ja vuoto kunnolla eli oisko tää kuitenki Kp1 eikä kp3?Lähinnä mietin just sit miten lähtee tikuttaa ovista ja miten laskee millon seuraavien menkkojen pitäis alkaa.
Mun kierto on 28-30pv ja sunnuntaina oli 28pv.
YlIpäätään aina oviksen jälkeen etomista ja närästystä.Onko muilla luteaalivaiheen lopussa röyhtäilyä/närästystä?