Moi! Liityin juuri mukaan ryhmään myös :)
Olen siis 27.v ja mieheni 33.v, ensimmäinen lapsi on haaveissa nyt. Minulla oli kuparikierukka 9 vuotta, se poistettiin nyt 30.1, juuri tämän kierron 5. päivänä, kun vuoto oli loppumaisillaan.
Päätimme yrittää heti tästä kierrosta ja käytin flo sovellusta nyt ensimmäisen kerran ovulaation seurantaan, en ole ikinä tikuttanut ovulaatiotani, enkä tunne sitä mitenkään, joten en tiedä yhtään pitääkö edes omalla kohdallani paikkaansa

Joka tapauksessa yritys oli kova kp9-16.
Aloin tietenkin malttamattomana tekemään raskaustestejä herkillä testeillä jo eilen ja toisen tein tänään. Nyt siis flo:n mukaan dpo11, kierto on mulla noin 27-29.pvä. Sovelluksen mukaan pitäisi alkaa perjantaina, yleensä siis hyvin pitää paikkaansa.
Käytössä on Rfsu:n (tulos 6 päivää ennen kuukautisten poisjäämistä). Olen saanut kyllä jotain näkyviin testeillä, mutta en tiedä todellisuudessa yhtään, voiko niihin luottaa, kun olen lukenut viivanpaikoista yms. Molempina päivinä haalea viiva on tullut näkyviin vasta noin 20-30minuutin kuluttua, eikä testiajan sisällä. Ilmeisesti näihinkään ei voi luottaa. Kertokaa ihmeessä mitä olette mieltä testeistä ja onko kyseisellä merkillä esimerkiksi tapana muuttua testiajan jälkeen näin. Viivoissa ei omaan silmään myöskään ole väriä, vaan enemmänkin harmaat. Ylempänä eilinen, alla tänä aamuna. Tän aamuinen oli jo selkeästi haaleampi. (Teen ensimmäistä kertaa elämässäni nyt raskaustestejä). Kiitos kaikille avusta jo