No tätä mietin, et ovis tosiaan on yleensä päivän/parin päästä siitä.. et se kyl osuis! Mutta koskaan ei oo ollu menkkakipuja (se on erilaista kipua/tuntemusta) oviksen aikaan taikka ovis kipu kestäny koko päivää@Pönni
Ovishan tapahtuu 24-48 tuntia LH-piikin jälkeen, joten voi olla ovis sunnuntainakin. Siittiöiden kyllä olettaisi säilyvän perjantaista sunnuntaihin, mutta itse kyllä pistäisin miehen töihin tänäänkin!
Perjantaihin asti mulla oli haluja, la neutraali ja tänään ärsyttää, että mies edes hengittää.... Et tsemppii meille jos ens kierrossa täytyis väkisin näihin aikoihin painaa menee
Meillä on miehen kanssa ennestään kaksi poikaa, 5- ja 8-vuotiaat. Ollaan tässä jonkin aikaa pohdittu mahdollista kolmatta lasta ja tässä viime vuosina on vauvakuume ollu molemmilla silloin tällöin mutta elämäntilanne ja oma jaksaminen ei ole ollut sellaista, että oltaisiin uskallettu lähteä yrittämään. Nyt koen, että jaksaminen on parempaa ja ikää tulee koko ajan lisää, niin nyt ajateltiin uskaltaa lähteä kokeilemaan (täytin viime viikolla 37v.). Aikaisemmat raskaudet on alkaneet nopeasti silloin nuorempana niin nyt jännittää, että tuoko ikä haasteita yritykseen. Miehellä on kova luotto mutta itse ajattelen, että hyvin tässä voi nyt mennä hieman pidempään. Minipillerit lopetin tammikuun alussa ja lauantaina alkoi menkat. Toivotaan, että pian normalisoituisi kierto.
. Tänään ehkä menkkamaista juilintaa, voisiko olla ovulaatio
. Viime yrityksessä en käyttänyt ovulaatiotikkuja ollenkaan, kun ne voi antaa ihan mitä sattuu tulosta pcos:n kanssa. En usko että tässäkään yrityksessä ellei sitten hoitoihin joudu ja siellä tarvitsee käyttää.