Raskaaksi 2025

Käyttääkö täällä kukaan oviksen bongailuun sylkitestiä? Mulla nyt ekaa kertaa käytössä tässä kierrossa, tänään kp 9, oon testimielessä kokeillut sillon tällöin ky tää tuli postissa viime kierrossa oviksen jälkeen. Kerran näky pieni saniainen, nyt ei oo näkynyt paitsi tänään! Pidättekö luotettavana, ajattelin et kai tää vähän antaa suuntaa, koska alkaa testata tikuilla ovista? Montako päivää ennen ovista teillä näkynyt saniaisia?

DPO10 Ja no aamulla sitten ei herkkä testi tehty ja se nega 🙈 Se siitä malttamisesta 🙈 Ensin luulin että jonkun viivanpaikan näin, mutta kyllä se puhdas nega oli 🙈 Nyt koitettava malttaa, koska voipihan se olla että ei näin ajoissa näy noissa normitesteissä vaikka olis tärpännyt..

Lyhyt omanapailu.. aukkari oli tänään ja tuloksena lähete jatkohoitojonoon... Lääkäri ei saanut nestettä menemään kumpaankaan johtimeen, vain vasemmalla iski voimakkaammat kivut jotka levisi koko alavartaloon.. kuulemma pitkät jonot, voi mennä taas vuosi ennenkuin päästään hoitoja aloittaa.. lääkäri kyllä totesi että raskaus voi silti yllättäen alkaa spontaanisti, kun ainoa vika tukkoisuus, mutta.. tekisi mieli luovuttaa ja pidättelin itkua tuloksen selvittyä.. voi olla että jättäydyn täältä toistaiseksi pois, nyt ollaan sen verran kipeällä sektorilla henkilökohtaisesti..😭

Hirveä pelko itsellä että tulenko uudestaan raskaaksi ja jos tulen käykö samanlailla että menee kesken heti alussa. Melkein tuntuu että tämä stressi tästä vaikeuttaa vielä enemmän että tulenko vai en...

Mutta pitäisi kai vain lopettaa tämä yliajattelu. Mutta helpommin sanottu kuin tehty. 😅 Muutenkin pahana tapana ylianalysoida kaikkea ja stressata paljon sen lisäksi kaikesta.

Nyt nähtävästi ovistesti oikeasti ja kunnolla näytti plussaa. Että jospa se tästä. Luulen kyllä että tällä kierrolla ei tärppää mutta ainakin voisi yrittää. 😆 Ja sitten vain kokeilla ensi kerralla jos niin menee.

Tuntuu vain että olen liian pitkään odottanut tätä lapsen yrittämistä. Mutta sitten kun muistelen taaksepäin niin ajattelen että eipä se aikaisemmin ois hyvä aika ollut. Koska tapasin nykyisen kumppanini vasta n. vuosi sitten. Ja kun tarkemmin muistelee niin kenenkään muun kanssa ei edes lapset ois tullu edes kyseeseen. Joten parempi nyt kun oikean henkilön löytänyt. 🥰 Toiveissa olisi kaksi lasta mutta jospa nyt edes jos se yksi ensin.

Kp12, onkohan tämä jo ovis plussa?
1000001750.jpg

Oli tullut käynnin tiedot, jotain aukkoja jäi ultrasta enkä tajunnut enää lopussa kysyä mitä mutisi.. onko kellekään tullut vastaa mitä voi tarkottaa "tripla jo näkyvissä"? Mikä halvattu tuo on tuo tripla kierron aikana? Kysyi siis onko ollut aiemmin pitkiä kiertoja, joita ei ole ollut, liittyvätköhän jotenkin toisiinsa?

Oli tullut käynnin tiedot, jotain aukkoja jäi ultrasta enkä tajunnut enää lopussa kysyä mitä mutisi.. onko kellekään tullut vastaa mitä voi tarkottaa "tripla jo näkyvissä"? Mikä halvattu tuo on tuo tripla kierron aikana? Kysyi siis onko ollut aiemmin pitkiä kiertoja, joita ei ole ollut, liittyvätköhän jotenkin toisiinsa?
En todellakaan tiedä, liittyykö mitenkään tähän triplaan, mutta satuin googlettelemaan just pari päivää sitten oman käynnin jälkeen kohtuun liittyviä juttuja, ja opin, että lähellä ovulaatiota kohdun limakalvo näyttää ultrassa kolmikerroksiselta. Voisikohan liittyä siihen, jos kierto olis siinä vaiheessa?

Veikkaan samaa kuin Puar. Omissa teksteissä yleensä käyttäneet termiä ”triple” ja viitanneet tosiaan limakalvon kolmikerroksisuuteen.

En todellakaan tiedä, liittyykö mitenkään tähän triplaan, mutta satuin googlettelemaan just pari päivää sitten oman käynnin jälkeen kohtuun liittyviä juttuja, ja opin, että lähellä ovulaatiota kohdun limakalvo näyttää ultrassa kolmikerroksiselta. Voisikohan liittyä siihen, jos kierto olis siinä vaiheessa?
No joo, totta, kiitos! Lääkäri tosiaan mutisi itsekseen ultran aikana, että onpa erikoista. Nyt siis kp8 menossa ja ovis on yleensä kp12-13, vaikkakaan siitä ei nyt meillä mitään hyötyä olekkaan kun ne munikset ei sieltä mihinkään pääse...

Ovulaatiotesteistä: Onko kellään kokemuksia tilanteesta, jossa testi näytti ensin vahvempaa (ei kuitenkaan plussaa lähellä vielä), mutta seuraavana päivänä haaleampaa, mutta vielä vahvistuisi kuitenkin plussaksi myöhemmin?

Mulla eilen aloittaessani tikutuksen oli kp11 ja sillon oli vähän vahvempi kuin tänäön kp12. Odottelen ovista jonnekin kp15-17 ehkä, ei ihan tarkkaa tietoa, kun kierron pituus vaihdellut.

Ovulaatiotesteistä: Onko kellään kokemuksia tilanteesta, jossa testi näytti ensin vahvempaa (ei kuitenkaan plussaa lähellä vielä), mutta seuraavana päivänä haaleampaa, mutta vielä vahvistuisi kuitenkin plussaksi myöhemmin?

Mulla eilen aloittaessani tikutuksen oli kp11 ja sillon oli vähän vahvempi kuin tänäön kp12. Odottelen ovista jonnekin kp15-17 ehkä, ei ihan tarkkaa tietoa, kun kierron pituus vaihdellut.
Mulla näin käy usein, jos aloitan tikuttelun aikaisin. Ihan normaalia on, että se lh:n taso vaihtelee ennen kunnon plussaa.

Näkyykö siinä kaksi viivaa? 🙈
Kyllä minäkin tuossa toisen haalean viivan näen! Ei ole itsellä kylläkään vielä juuri kokemusta testailusta, joten vaikea sanoa että olisiko alkava posi vai sellainen "viivanpaikka" tms. Jos on vielä tosiaan aikaista, niin voisiko olla että nyt alkaa näkyä haaleana ja tuosta vielä vahvistuu?

Mulla kävi tässä kierossa niin, että kp11 oli jo tummempi, mutta ei plussa, joka haalistui seuraavina päivinä, sitten tummeni ja vasta kp17 tuli ovis plussa testiin. 😊

Mulla tänään kp 16. Viimeksi eilen tein ovistestin, oli aika haalea, mutta selkeästi vahvistunut tässä koko ajan. Oireiden perusteella sanoisin, että ovis voisi olla joko tänään tai huomenna. Testit loppu, ja vähän jopa ajattelin että en kävisi edes ostamassa lisää.

Mulla vasta synnytyksestä 4kk aikaa ja täysimetän, joten kierto on mitä sattuu. Ei ollut tarkoitus edes yrittämällä yrittää toista lasta näin pian, mutta jotenkin innostuin ajatuksesta, että saataisiin pienellä ikäerolla pikkusisarus. Nyt kuitenkin ajattelin vähän taas himmata tän yrittämisen suhteen, ja ollaan nyt toistaiseksi ajatuksella ”tulee jos on tullakseen”. Esikoinen ei tullut helposti, joten ehkä osittain siksi tuli hetkellisesti kauheat paineet äkkiä onnistua uudelleen. En ole koskaan raskautunut ilman oviksen testailua, ja toisaalta ihan ”hauska” kokeilla ilman niitäkin.

Oon nyt googlannut niin paljon ja alan jo kallistua siihen että tuo clearbluen tulos on väärä positiivinen 😥 Nousi toiveet korkealle kun en ennen ole näihinkään testeihin saanut näkyviin kerta kaikkiaan mitään ikinä 😥🙈 menkkajomoja on joten joko ne liittyy alkaneeseen raskauteen tai sitten niihin menkkoihin jotka tulossa 🙈

Oon nyt googlannut niin paljon ja alan jo kallistua siihen että tuo clearbluen tulos on väärä positiivinen 😥 Nousi toiveet korkealle kun en ennen ole näihinkään testeihin saanut näkyviin kerta kaikkiaan mitään ikinä 😥🙈 menkkajomoja on joten joko ne liittyy alkaneeseen raskauteen tai sitten niihin menkkoihin jotka tulossa 🙈
Mulla kanssa CB:n plussatesti näytti tosi selkeää haamua mutta en tosiaan ollut raskaana. Mutta toki ei tarkoita, etteikö sulla vois olla tosi kyseessä. Ehkä sinuna testaisin huomenna toisella testillä. ☺️ Mulla ainakin molemmissa raskauksissa on ollut menkkatuntemuksia useita päiviä ennen kun olisi pitänyt menkkojen alkaa, että voi toki olla raskauteenkin liittyvää.

Minä liityn haaveili joiden joukkoon. Kierto päivästä ei tietoa mutta tänään ovistesti näytti tältä. Selkeät oireet on. Limaa tulee hitosti 🫣 mulla haastetta tuo kipulääkkeet jotka vaikeuttaa raskautumista ja toisaalta myös ikä 🙄 ennestään jo lapsia kaksi, molemmat jo isoja koululaisia.
1000072640.jpg

Takaisin