Raskaaksi 2025

Pitkästä aikaa täällä taas. Tuli vähän kiireitä harrastusten puolelta niin oli luonnollinen ja varmaan ihan hyvästä oleva tauko yrittämiseen 😅 täällä olikin tapahtunut paljon kaikkea.

Onnea plussanneille ja oon tosi pahoillani heille keillä on tullut keskenmenoja. Oon tosi huono lohduttaa ketään, niin en tiiä mitä sanoa… ehkä tulevaisuus olisi valoisampi jossain vaiheessa kunhan yrittää raapia ittensä kasaan sieltä tarpeeksi monesti ja yrittää uudelleen.

Itse testaan seuraavan kerran aattona. Sellainen olo jotenkin että mun keho ei ovuloinut viime kierrossa eikä myöskään tässä, niin oon jo nyt alkanut valmistautuu henkisesti kuukautisten alkuun, jotka tulee myöhässä.

Olen niin pahoillani teidän puolesta, jotka olette kokeneet keskenmenon. Olen pahoillani menetyksestä ja surusta. :Heavy Black Heart: Lisäksi paljon onnea plussanneille myös minun puolestani! :smiling face with heart-eyes: Aivan ihania uutisia.

Meillä nyt meneillään todennäköisesti dpo 4. Sain viime viikon torstaina (kp 10) yllättäen Clearblue lilaan pysyvän hymynaaman, vaikka yleensä ovis on ollut kp 13. Lauantaina aamusta oli nipistelyä vasemmalla puolella alavatsaa ja sunnuntaina rinnat kipeytyivät, minkä vuoksi arvelen ovulaation olleen lauantaina. Ajoitukset olivat siis ihan ok:t tähän kiertoon, kun keskiviikkona ja torstaina saatiin talleteltua.

Huomaan pessimistisyyden nostavan kuitenkin päätään. Olin sunnuntaina ja maanantaina ihan mieli maassa ja varma siitä, ettei toivoa tämän kierron osalta ole. Olen nähnyt nyt kavereita pikkuvauvoineen useampana päivänä, mikä on ollut raskasta. Harmittaa, etten kykene olemaan ainoastaan puhtaasti iloinen muiden puolesta, vaan tunnen surua ja ajoittain katkeruuttakin siitä, että niin monella ystävällä on lapsia ja meillä ei. Pitkin syksyä on sadellut raskausuutisia sieltä sun täältä lähipiiristä ja heistä jokaisella on tärpännyt yk 1–3. Tiedän, ettei meidän yritys ole vielä kestänyt kauaa (yk 6), mutta on vaikea olla vertaamatta itseään muihin. Miten sitä oppisi pitämään pään kylmänä? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Oon liikkunut paljon vapaa-ajalla ja aloittanut tavoitteellisemman treenaamisen kuntosalilla, mikä on auttanut viemään ajatuksia muualle tästä yrittämisestä.

Miten te muut jakselette? :Heavy Black Heart:

Helou👋🏻 Mä palaan tänne, kun päätettiin alkaa yrittää toista raskautta. Meidän esikoinen synty maaliskuussa 2025. Aiemmin aateltiin, että joku kolme vuotta olis hyvä ikäero, mutta molemmilla kauhee vauvakuume jo, niin ei jakseta odottaa sinne asti😄

Eka raskaus alko ekalla yrityskierrolla, joten varmaan alitajuntaisesti ootan että menis taas yhtä nopeesti, mutta tiedostan että olis aikamoinen tuuri jos niin kävis😂

Mulla näytti tänään ovistesti positiivista, joten voinkin alkaa sit jännittämään tärppäskö taas heti. Sillä välin voisin lueskella vähän ketä muita täällä kuumeilee😊

Kattelin just että Baileys mint chocolate on tullut myyntiin… kaikki minttusuklaa juomat ovat heikkouteni. En vain tiiä kehtaisko ostaa pulloa kun tavoitteena raskaus ja mies ei oikein välitä juoda 😅 On tää joskus haastavaa 😂 muuten alkoholit ei oo houkuttanut mutta tuo kyllä houkuttaa…

Ehkä ostan joulun välipäivinä kun oon aattona saanut varmistettua negan ja se olisi sit se kuuluisa ”kiinnittymisjuoma” punkun sijaan 🤭 pimeys vienyt multa talletusenergiat niin ehkä sillä saisi vähän viihtyisämpää makkarin puolella.

Kattelin just että Baileys mint chocolate on tullut myyntiin… kaikki minttusuklaa juomat ovat heikkouteni. En vain tiiä kehtaisko ostaa pulloa kun tavoitteena raskaus ja mies ei oikein välitä juoda 😅 On tää joskus haastavaa 😂 muuten alkoholit ei oo houkuttanut mutta tuo kyllä houkuttaa…

Ehkä ostan joulun välipäivinä kun oon aattona saanut varmistettua negan ja se olisi sit se kuuluisa ”kiinnittymisjuoma” punkun sijaan 🤭 pimeys vienyt multa talletusenergiat niin ehkä sillä saisi vähän viihtyisämpää makkarin puolella.
Eikä! 😅 Mä oon kattonu tota samaa juomaa, nähnyt mainoksen, mutta sama kun raskaus tavoitteena ja tosin meillä mies juo joskus jotain mutta ei noista kermalikööreistä tykkää. 😂 Miettinyt pitäskö sitten vaan itelle ostaa jouluksi. Ja jos ostan miehelle jotain viiniä josta enemmän tykkää.

//Anteeksi lisäyksenä kun tajusin että kuulosti ehkä pahalta juoda kun aikoo yrittää, niin en usko että mahdollista tässä kuussa yritys edes niin ajattelin senkin takia että mitä väliä mitä tekee... Muutenkin tuntuu että millään mitään väliä.

Muokattu viimeksi:
Takaisin