Mulla ehkä 1 vähän kaukaa haettu kylläkin mahdollisuus sittenkin vielä tälle vuodelle yrittää raskautta. Kaikkien (eli mun ja miehen yllätykseksi tässä tilanteessa) vuoto loppumaan päin ja luulen että nyt ihan oikeasti kun kipujakaan ei ole enään yhtään. Vessanpönttöön ei tule enään mitään ja pyyhkiessäkin vain haalean vaaleanpunaista osaksi rusehtavaa vuotoa ja sitäkään ei edes joka kerta tänään ole tullut. En tiedä onko hyvä merkki että keho toipuu keskenmenoista näin nopeasti, tuskin ainakaan huono?

Luulen että ainakin todella hyvä merkki? Kunpa vain mieli toipuisi yhtä nopeasti.... 5 päivää se vuoto kestänyt ja tuskin kestää pidempään. Eli vähän kuukautisvuotoa pidempi, tosin päivän vain.
Katsotaan tuleeko ovulaatio ensi viikon lopulla tai sitä seuraavan viikon alussa. Sormet ristissä että tulee niin sanotusti ajallaan...
Testikin tänään kyllä negatiivinen jo omasta mielestä. Eilen vielä joku hailura näkyi. Ja tästä toiseen ketjuun laitoin, miehen kanssa puhuttiin että testaan vasta kun kuukautiset myöhässä, nyt tosin jos saadaan yritettyä niin en voi oikeastaan koska en voi olla varma milloin myöhässä.

Niin hyvällä syyllä voin testata kun haluan jos saan vaan miehen uskaltamaan jatkamaan yritystä heti ensi viikon lopulla. Ovulaatio testejäkin on jo iso kasa, on mulla se laite vielä mutta jos nyt ei uudestaan tärppää niin ensi kierrossa sillä jatkan testailua ovulaation siis...
Raskauden testailuhan menisi joulun pyhien ajalle jos ovulaatio tulee ja yritetään, toivotaan todella helvetinmoista ihmettä!