Sori täällä taas.

En saa unta ja kaikki pyörii mielessä ja mieskin meni jo nukkumaan joten en voi hänellekkään selittää tästä.
Olen jo mieleltäni seuraavassa kierrossa ja mietin koska se tuleva on yk9 ekan keskenmenneen jälkeen että kuinka te joilla yritystä takana enemmänkin jaksatte pettymyksestä toiseen?
Toki kaipa sitä toivoa on vielä koska huomenna dpo10 vasta itsellä mutta jotenkin järki sanoo että ei ole toivoa...
Varmasti jokainen reagoi erilailla näihin pettymyksiin, mutta tiedän kyllä miten koville se ottaa, kun kierrosta toiseen ei tärppää!
Me yritettiin aikoinaan esikoista 1,5 vuotta ja se oli kyllä raskasta aikaa. Kaikilla muilla kaveriporukasta oli vähintään 1 lapsi ja lisää tuli kokoajan. Kaikki raskautui pelkästä ajatuksesta, että haluaa lapsia, mutta itse en saanut yhtään positiivista testiä.

Stressasin niin paljon, että kierrot venyi 40-50 päiväsiks ja sit vasta olikin vaikea yrittää. Mutta sitten meille oli tulossa ulkomaan matka ja sanoin, että nyt en jaksa edes miettiä koko vauva asiaa, vaan aion nauttia ykkösluokassa ilmasista drinkeistä ja muutenkin jatkaa elämää niin, että siinä olisi muutakin kuin yrittäminen ja sittenhän minä tulinkin raskaaksi. Ilmeisesti itse stressasin itseäni niin paljon, että en raskautunut.
Toisen kohdalla osasin ottaa vähän rennommin, mutta tietysti pelotti kauan nyt kestää ja silloinkin yritettiin melkein vuosi ja se raskaus menikin kesken, mutta onneksi raskauduin nopeasti uudestaan sen jälkeen.
Pitkä sepostus, mutta ehkä pointtina se, että itse elin silloin kans vaan kierrosta toiseen ja mietin mitä voin tehdä ja mitä en jos olenkin raskaana ja menetin yli vuoden nuoresta elämästäni sille, että vaan mietin raskautumista ja aiheutin itse hallaa itselleni, kunnes tajusin, että eihän näin voi elää!

Eli vaikka tottakai yrittäminen pyörii mielessä, mutta ehkä koittaisin löytää sinne väleihin myös muuta kivaa tai vaikka jotain tekemistä, että jos tässä kierrossa en raskaudu pääsen käymään ulkona juhlimassa tai voin syödä sushia tai raakaa pihviä yms.
Ja mitä nyt lueskellut niin on hyvin yleistä, että menee vuosikin ennenkö raskautuu. Ja teillä tiedossa on, että pystyt tulla raskaaksi, mutta toki nuo keskenmenot on kamalia ja raskaita, mutta toivon, että seuraava tarraa lujasti kiinni